• Ja mensen, ik ben hier aan een mega grote voet aan het likken. En het is niet zomaar een voet, het is een lolly voet :Y)

    Dus, wie heeft er ook wel eens een lolly in een rare vorm gehad?


    Happy Birthday my Potter!

    woooooow i want i want!
    ~erhm nee ik hou niet van lolly (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    *denk aan lolly die ze nog heeft*thnx for remember :'D (een gewonen loly)

    [ bericht aangepast op 8 sep 2011 - 17:40 ]


    Shoganai i ne~

    Haha ewww, ik zou dat echt niet lusten denk ik x'D -Heeft iets tegen blote voeten ;d
    En nope, alleen wel een keer een mega XXL lolly ofzo, die bal was gigantisch, jeweetwel van die grote knikkers die een paar jaar terug in waren? Bonken ofzoiets? Zo groot 8D


    Alis volat propriis.

    Met van dat poeder erbij toch? Die zijn zo lekker :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Niet gehad.. Wel gezien. In de vorm van een penis x'D No way dat ik die zou halen.
    En die voet lijkt me ook niet zo smakelijk. Vooral niet om eraan te gaan likken o.o'


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Oooh lekker geef mij er ook een <3


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Stonem schreef:
    Met van dat poeder erbij toch? Die zijn zo lekker :'D


    Nee. Je weet wel van die hele grote gekleurde lolly's? Die heb ik in voetvorm :9~


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zou hier een zeer ongepaste opmerking over toekomstige vreemde lolly's die je kunt krijgen kunnen maken, maar dat soort dingen doet een pony niet :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Litwick schreef:
    (...)

    Nee. Je weet wel van die hele grote gekleurde lolly's? Die heb ik in voetvorm :9~

    Oh ik dacht dat je deze bedoelde;


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    RainbowDash schreef:
    Ik zou hier een zeer ongepaste opmerking over toekomstige vreemde lolly's die je kunt krijgen kunnen maken, maar dat soort dingen doet een pony niet :Y)


    *geeft je een pony lolly* Brave pony (flower)


    Happy Birthday my Potter!

    Stonem schreef:
    Met van dat poeder erbij toch? Die zijn zo lekker :'D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Litwick schreef:
    (...)

    *geeft je een pony lolly* Brave pony (flower)


    yay :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Jesssie schreef:
    Niet gehad.. Wel gezien. In de vorm van een penis x'D No way dat ik die zou halen.
    En die voet lijkt me ook niet zo smakelijk. Vooral niet om eraan te gaan likken o.o'


    Das juist lekker. Ik loop nu op de grote teen te zuigen :')


    Happy Birthday my Potter!

    mijn kauwgom viel spontaan uit mijn mond toen ik hoorde dat je een voet aan het likken was..
    daarna had ik pas door dat het een lolly was :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    DancingDead schreef:
    mijn kauwgom viel spontaan uit mijn mond toen ik hoorde dat je een voet aan het likken was..
    daarna had ik pas door dat het een lolly was :')


    xD


    Happy Birthday my Potter!