• don't know if this belongs to school or books, change it if it's wrong

    Alright... Mijn engels leraar is wel en niet geniaal. We moeten dit jaar drie engelse boeken lezen en we mogen er dan 1 zelf kiezen. En het eerste halfjaar/kwartaal/whatever moeten we een of ander vaag boek lezen genaamd 'The short story of nearly everything' maar de andere periode moeten we Harry Potter 7 lezen en dat vind ik echt geweldig (: Jammer genoeg mag dat keuze boek dan niet een van de andere Harry Potter boeken zijn --'

    Weet iemand een ander leuk engels boek dat ongeveer van dezelfde graad is als HP7 of hoger?
    En hebben jullie ook zulke leuke dingen?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wij mogen zelf kiezen wat we lezen, als het maar een behoorlijk niveau is.
    Sorry ik lees geen boeken van dat niveau dus ik zou het niet weten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    WINGS!!!_O_


    Cool, neat, swell -Cry

    Kim -HEStyles/ik- gaat The Host lezen, van Stephenie Meyer :Y)


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Never Let Me Go, echt een geweldig en mooi engels literatuur boek :3


    As travars

    HP 7 is best stom als je de andere Harry Potters nog niet gelezen hebt, maar anders is het wel grappig. xd


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Elements schreef:
    De serie van The Immortals. Het eerste boek heet Evermore


    Oew doe die ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Uh in 5 havo werd me door de Engelse lerares The White Tiger aangeraden. Het was een boek voor 5 VWO zei ze, maar het is wel goed te doen en - belangrijker - ik vond 't verhaal vet :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Wuthering Heights
    The Hunger Games
    Cathing Fire
    Mockingjay
    Twilight


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.