• Hi guys! Ik ben bezig aan een verhaal, en heb dringend rollen nodig.

    Vesper is een meisje met een bipolaire stoornis, het ene moment kan ze het wel uitroepen van vreugde, het andere moment zakt ze bijna ineen van ellende. Toch zou je het niet zeggen als je haar op het eerste zicht bekijkt. Dan ziet ze er als een normaal meisje uit, zoals alle anderen. Maar dat is ze helemaal niet. Niall Horan heeft al jaren een crush op Vesper en wil er alles aandoen om haar de zijne te maken. Maar wanneer dat uiteindelijk lukt, heeft hij niet aan de gevolgen van haar stoornis gedacht.


    De titel die ik nu heb is Mood Swings, doen/niet doen? Heb je suggesties voor een andere titel?

    De rollen die ik nodig heb:
    # beste vriendin Vesper -> AriaM
    # beste vriend Vesper (woont een eindje weg van haar)
    # zus Vesper -> Dumbledore
    # bitch
    # vrienden Niall -> Dumbledore
    # vriendinnetje van Niall (bitch) -> Dumbledore
    en je mag natuurlijk nog wat improviseren, als je nog wat weet! (':
    gelieve geen celebrities meer te maken, One Direction is niet beroemd in dit verhaal.

    wat moet je invullen:
    Geboortenaam:
    Bijnaam:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Relatie?
    Gezinssituatie:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 20:44 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Beroemde actrice
    Geboortenaam: Karen Lucille Hale
    Bijnaam: Lucy
    Uiterlijk:


    Karen Lucille Hale, speelt Aria Motgomery in Pretty Little Liars
    Karakter: Lucy(Hoe ze altijd genoemdt word) is een beroemde actrice, die wel eens één liedje opneemt voor een film. Ze is zachtaardig en intilligent. Ze is erg dapper, maar niet zo zeker van zichzelf terwijl je zou denken dat ze straalt van zelfvertrouwen. Lucy is leergierig en een meisje dat meer een doener is dan een denker. Ze is erg zelfstandig en beslist zelf wel wat ze doet en welke vrienden ze heeft. Ze is op sommige momenten niet al té dol op de roem van het sterren-leven, maar ze zal paparazzi wel voor lief moeten nemen. Ze zet haar vrienden op de eerste plaats en haar vriendje op de tweede. Ze is dol op haar vrienden en houdt ervan om even gedag tegen haar sterren-leventje te zeggen en met mensen om te gaan die niet beroemd zijn. Veel mensen maken misbruik van Lucy's vertrouwen, maar daar is Lucy altijd op voorbereid. Vele willen gewoon bevriendt met haar zijn omdat ze beroemd en rijk is, maar ze kennen de echte lieve Lucy niet. Lucy is een waaghaals en staat open voor iets nieuws, maar ze gaat nooit té ver. Ze vindt het altijd wel leuk als ze nieuwe aardige mensen ontmoet. Heel veel mensen willen wel een week met haar ruilen, maar Lucy ziet niet in waarom want het is niet alleen maar poseren, wat zingen, wat acteren en prijzen ontvangen het is veel meer dan dat. Ze bewonderdt haar moeder, die overigens een fantastische vrouw is volgens velen. Lucy heeft ook een bitchy-kant die ze gelukkig bijna nooit laat zien.
    Ze is dol op haar werk en zou zeker weten niets anders willen doen alhoewel beroemd zijn ook minpuntjes heeft.
    Relatie? Ze heeft sinds kort wat met Ian Harding en heeft hem leren kennen op de set van Pretty Little Liars, aangezien Ian de rol van Ezra Fitz-De leraar waar Aria wat mee krijgt- speelt en Lucy Aria Montgomery speelt. Ze hebben dan ook scénes waarin ze moeten zoenen en doen dat zonder morren.
    Gezinssituatie: Ze woont op haarzelf aangezien ze al 22 is, maar ziet haar ouders redelijk weinig. Ze belt hun wel vaak aangezien ze het contact goed wil houden. Ze heeft een iets hechtere band met haar moeder dan met haar vader.
    Extra: In de tijd dat ze vrij heeft is ze bij Ian,haar ouders en haar vrienden(Waaronder Ashley Benson).


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Kan ik ook nog een rol nemen? xd


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Sioul schreef:
    Kan ik ook nog een rol nemen? xd

    Ja, ik heb nog een heleboel rollen nodig (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Laat je het weten als je mijn rol gebruikt? (:


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    Laat je het weten als je mijn rol gebruikt? (:

    Ofcourse I will (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Rol: Bitch
    Geboortenaam: Britanny Kate Carter
    Bijnaam: Brit
    Uiterlijk:


    Karakter: Het is een regelrechte bitch. Ze heeft haar woordje altijd klaar en heeft ook vaak problemen met mensen die regels hebben. Ze breekt ook graag de regels en word er ook vaak uitgestuurd in de klas. Ze wil ook al te graag in de spotlight staan en heeft daardoor ook veel vrienden. Wel heeft ze een paar foute vrienden, dit zijn de vrienden waar ze het meest mee optrekt. Ze rookt dan ook de nodige wiet. Verder is ze ook enorm ze ook een enorm feestbeest. Ze gaat graag uit, en daar kan de nodige alcohol bij. Maar ze zal nooit vreemdgaan, nooit. Een jongen heeft dat bij haar gedaan en haar hart was in miljoenen stukjes gebroken. Hierdoor is ze eigenlijk ook een echte bitch geworden en is ze aan de drugs geraakt.
    Relatie: Ze vetrouwt geen jongen meer, dus helemaal geen. Ze zullen echt voor haar door het vuur moeten gaan.
    Gezinssituatie: Als ze thuis komt, is het opeens een heel lief meisje. Haar ouders weten helemaal niks van de situatie op school. Ze heeft bijna nooit ruzie met haar ouders, maar ze is ook veel weg van huis.
    Extra: Uhm, weetniet xd

    wil je vertellen als ik de rol heb?


    Everything you want comes after you stop looking for it

    Voor de rol van 'bitch':

    Geboortenaam: Melody Blackhood
    Bijnaam: Mel
    Uiterlijk:


    Melody besteed veel aandacht aan haar uiterlijk. Van haar uiterlijk is al af te merken dat ze geen warm persoon is. Melody kijkt vaak heel ontevreden, koud en arrogant namelijk. Melody heeft een zandloper figuur en valt op door haar lange benen. Ze heeft volle lichtroze lippen waar ze vaak doorzichtige lipgloss op smeert. Ze doet graag make-up op bij haar ogen. Melody vind zichzelf heel mooi.
    Karakter: Melody houd er van om altijd in de spotlight te staan. Ze denkt eerst aan haar zelf voordat ze zich met anderen bezig houd. Melody heeft totaal geen inlevingsgevoel of medelijden, nooit gehad ook. Ze is gewend om alles te krijgen wat ze maar wilt en vind het gek als het een keer anders loopt in zo'n situatie. Melody overdrijft vaak omdat ze weet dat ze zo opvalt. Melody kan aardig zijn, maar het zal haar dan veel moeite kosten. Melody geeft veel om geld. Ze is erg dier onvriendelijk wat geschokte reacties oplevert bij haar omgeving.
    Relatie? Melody vind een relatie te benauwend maar ze flirt wel graag met de leden van het basketbal team.
    Gezinssituatie: Melody haar ouders zijn bijna altijd op reis en dat zit ze alleen met het personeel in de grote villa waar in ze woont. Een eenzame situatie maar Melody denkt er niet graag over na.
    Extra: Ze rookt veel.

    (Meisje op de foto is Megan Fox!)

    Geboortenaam: Abbigail Jane Bright.
    Bijnaam: Abbi
    Uiterlijk: Lang donkerbruin/zwart haar, grote pikzwarte ogen, fijn neusje, moedervlek in de nek en naast de wenkbrauw, ongeveer 1m68


    Karakter: Ze is heel erg beschermd over iedereen. Ze heeft een enorm groot moederhart, ze doet enorm veel voor de mensen waar ze het liefst van houd. Ze is misschien soms een beetje te lief waardoor mensen ervan profiteren. Als iemand haar vrienden of familie kwetst of aanraakt veranderd ze van dat lief meisje naar gewoon een monster. Ze kan er niet tegen dat de mensen van wie ze houd gekwetst of down zijn. Ze zal altijd de mensen die daar verantwoordelijk van zijn eens goed aanpakken. Misschien soms een beetje te hard. Je kan altijd op haar rekenen, ze is heel erg grappig. Een echte dramaqueen. Soms kan ze van een vlieg een olifant maken en is ze soms heel erg prikkelbaar als er iets niet gaat hoe ze wil en dat is niet zo een goed ding. Ze denkt niet ze doet het gewoon daardoor gebeurd er soms dat ze kwetsende dingen zegt maar dat het eigenlijk totaal haar bedoeling niet was om mensen te kwetsen. Als ze iets wil gaat er er volledig voor en niemand zal haar kunnen stoppen of tegenhouden. Met vallen en opstaan. Ze is heel erg betrouwbaar, daardoor gaan mensen veel met hun problemen, geheimen of roddels naar haar toe. En dat is een beetje te overdreven aan het komen. Ze is heel erg actief, en ze kan altijd de mensen opbeuren. Ze is daarbij ook wel heel erg koppig, en als haar iets niet aantstaat gaat ze dit ook gewoon zeggen.
    Relatie? Nee
    Gezinssituatie: Haar vader heeft hun laten zitten toen ze heel klein was. Dus herrinert ze haar er niet zo veel meer van hem maar toch nog een beetje, ze heeft wel een beeld van hem. Haar grote broer heeft haar voor een grootdeel eigenlijk opgevoed omdat haar moeder nadat haar vader hun heeft verlaten haar in de alcohol gestort. Haar broer is daarbij ook verslaafd aan weed maar vind dat niet zo erg. Ze houd enorm veel van haar broer en niemand zou hem moeten proberen kwetsen want met die persoon of personen zou het wel eens niet zo goed kunnen aflopen. Ze zal niet zo makkelijk jongens vertrouwen (behalve haar grote broer dan) door wat haar vader haar heeft aangedaan. Verder heeft ze een poes waar ze enorm gehecht aan is. Haar broer (die Anthony heet) en zijzelf lijken op geen kanten op elkaar. De meeste mensen kijken verbaasd als ze vertellen dat ze broer en zus zijn.
    Extra: Ze houd ervan om op te playstation te spelen met haar broer, en ze rookt.


    Stop trying to control everything and just let go.

    wilt er niemand de vrienden van Niall doen? (a)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Jagielski schreef:
    wilt er niemand de vrienden van Niall doen? (a)
    Ik wil er wel een doen, maar ik vind het wel altijd wat lastiger om jongens te verzinnen, dus ik weet niet of 'ie goed wordt x)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    (...)Ik wil er wel een doen, maar ik vind het wel altijd wat lastiger om jongens te verzinnen, dus ik weet niet of 'ie goed wordt x)

    doe maar gewoon, lol. (':


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Rol: Vriend Niall
    Geboortenaam: Finn Marshall
    Bijnaam: Over het algemeen wordt hij gewoon Finn genoemd, maar enkele van zijn vrienden noemen hem bij zijn achternaam.
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:

    Aaron Johsnon
    Finn heeft een redelijk aparte vorm van gezicht, met zijn scherpe kaaklijn maar toch met jukbeenderen als hij lacht. Dit, samen met zijn donkere krullen en zijn lichte ogen, maakt hem een aantrekkelijke jongen. Meisjes vallen in zwijm als hij naar ze lacht.

    Finn is verder niet een heel opvallende jongen qua uiterlijk. Hij is ongeveer een meter tachtig lang en redelijk breed gebouwd. Ook zijn kledingsmaak is vrij doorsnee: hij draagt vrijwel altijd gewoon een redelijk losse jeans en een shirt (met zo nodig een vest). Finn heeft wel een kleine liefde voor sneakers: hij heeft zo'n tien paar in de kast staan.
    Karakter: Finn staat heel nonchalant, zorgeloos en relaxed in het leven. Hij doet simpelweg wat hij leuk vindt, geeft niet om de mening van anderen. Soms kwetst hij hier mensen mee, maar vaak heeft hij dat niet door. En als hij het toch door heeft, doet het hem niet zo veel. Schouderophalend zegt hij dan dat het niet zijn schuld is dat zij zich blijkbaar iets van zijn woorden of daden aantrekken.
    Finn doet dat zelf immers niet. Mensen kunnen hem aan een stuk door beledigen zonder dat hij het erg vindt. Hij kan er juist wel om lachen. Hij verwacht ook nooit iets van mensen, waardoor hij ook nooit teleurgesteld wordt. Onbewust is deze houding een soort zelfbescherming.

    Omdat hij zich niets van mensen aantrekt, kan je goed met Finn lachen. Hij haalt veel practical jokes uit aangezien hij niet bang is voor de consequenties. Hij is dan ook al twee keer voor een paar dagen geschorst op school.
    Relatie: Finn is totaal niet het type voor een relatie. Hij is meer van de one night stands, die hij niet onregelmatig heeft dankzij zijn charmes.
    Gezinssituatie: Finn woont niet meer thuis, maar bij een vriend die al een jaar uit huis is. Finn zit weliswaar nog op school, maar hij is achttien en vindt zichzelf volwassen genoeg om niet meer thuis te wonen (wat door menig mensen wordt betwijfeld). De dag na zijn achttiende verjaardag is hij meteen vertrokken, ook al was het halverwege het schooljaar. Zijn ouders hebben nog geprobeerd om hem tegen te houden, maar op iemand als Finn heb je geen grip. Als hij het huis uit wil, gaat hij het huis uit, hoe erg je ook je best doet om hem te stoppen.
    Hij woont nu dus bij een vriend. Ze hebben het niet erg groot, maar aangezien ze beiden niet erg veel thuis zijn maakt dat niet uit. Finn heeft (tot ieders verassing) een bijbaantje in een café genomen en betaalt daarvan zijn deel van de huur.
    Extra: Finn rookt heel erg veel.

    Oké. Ik betwijfel of je hem kan gebruiken. Hij is heel erg anders geworden dan de bedoeling was. Maar. Ik ben inspiratieloos. Scusi.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Rol: Vriend Niall
    Geboortenaam: Mitchell Kay Grice
    Bijnaam: Mitchell wordt vaak in de snelheid van woorden Mitch genoemd. Daar kan hij het wel mee vinden en schrijft ook vaak Mitch op, in plaats van Mitchell.
    Uiterlijk:


    De jongen op de foto is David Henrie
    Karakter: Mitchell is een jongen die je niet echt gemakkelijk kan beschrijven. Hoewel hij populair is en er van hem verwacht dat hij dan aardig tegen iedereen is, zit hij vol met vooroordelen en je moet wel heel goed zijn, wil je een goede beurt bij hem maken. Hij heeft namelijk snel een mening over anderen en het is niet gemakkelijk om hem van die mening af te brengen. Hij is vaak chagerijnig en wanneer hem iets tegen zit, begint hij te zeuren. Hij is een vrij slimme jongen en kan met zijn sarcastische opmerkingen vaak erg droog over komen. Hij heeft iets wat meisjes aantrekt, als het zijn uiterlijk al niet is. Waarschijnlijk is het ook zijn hoge badboy gehalte, gezien hij zich niet aan de regeltjes houdt en een echte flirt is. Hij houdt van uitdagingen en voelt zich ook snel aangesproken om zichzelf te moeten bewijzen. Je zult vaak een meisje, vaak eentje die je helemaal niet kent en die Mitchell zelf ook niet kent, aan zijn zijde zien die de volgende dag weer net zo gemakkelijk aan de kant is geschoven.
    Relatie? Mitchell is eigenlijk altijd met meisjes bezig en er zijn er dus al velen die zichzelf voor hem werpen. Mitchell doet dan ook alsof meisjes niks voor hem zijn, maar eigenlijk is hij allang verliefd op de prachtige Penny. Ze is een vrij eenzaam en apart meisje, waar niemand eigenlijk iets van moet hebben. Ze ziet Mitchell dan ook echt niet staan.
    Gezinssituatie: Mitchell is opgegroeid met gescheiden ouders en een jonger broertje. Zijn ouders zijn gaan scheiden toen zijn broertje twee was en hijzelf zeven. Mitchell is er niet kapot van en praat er eigenlijk ook nooit even, net zoals zijn broertje dat nooit doet. Mitchell's broertje, Dave, is een kopie van Mitchell. Hij is nu al bezig met meisjes en heeft soms weleens meisjes van zestien naast zich lopen, waarvan Mitchell heel raar op kijkt. De jongens hebben ook vaak zat ruzie.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jagielski schreef:
    (...)
    Ja, ik heb nog een heleboel rollen nodig (:


    Welke is nog vrij? xd


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Sioul schreef:
    (...)

    Welke is nog vrij? xd

    je mag nog een vriend van Niall invullen? :]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."