• Ik ben echt helemaal kapot.
    In de ochtend was er maximale stressvorming omdat ik nog moest douchen, de bus was weer vol like always.
    Op school was het niet heel erg geweldig. Toen ik naar huis ging, regende ik helemaal nat.
    Ik ben ook helemaal uitgeput en ik moet ook nog naar jeugdorkest. Ik heb mijn moeder net gebeld om te vragen of ik het af mocht zeggen. Haar antwoord was like always 'nee'. Ik ben er zo fucking klaar mee!
    Ik heb er gewoon geen puf meer voor. Bah.

    Sorry voor mijn gezeik.
    Had er nog iemand zo'n leuke dag?


    26 - 02 - '16

    Ja!
    Ik ben vandaag naar school gegaan -met de intentie dat ik daar moest zitten tot 5 uur- kom ik daar. 'Ja, jullie hebben vrij vandaag'
    FUUU.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ja. Gewoon naar school gaan als je nog half-ziek bent is ook geen goed idee.


    Food.

    Scharry schreef:
    Ja. Gewoon naar school gaan als je nog half-ziek bent is ook geen goed idee.


    Dit. En ik heb geen zin in huiswerk (nerd)


    Not all those who wander are lost.

    zeker
    komt allemaal door school

    Ja, mijn vriendin denkt dat ik een leugenaar ben. Nu voel ik me rot, heel erg rot. Maar ik heb net een gesprek gehad met een andere vriendin en die staat achter me. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    SchoenVeter schreef:
    zeker
    komt allemaal door school


    Grootindeels wel ja (cat)


    26 - 02 - '16

    Ik wel.
    Ik ben in het park gaan wandelen met mijn nicht en haar hond... Volgende keer neem ik laarzen mee, wat een dressige modderboel!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    zeker weten!
    eerst vroeg opstaan om te leren voor frans en m&o. Ging zó goed mijn hoofd in. Dan blijkt meneer de leraar van m&o het proefwerk véél te lang te hebben gemaakt (vond iedereen) Maar hij zal zich er wel weer onderuit kletsen.
    daarna thuis, ik zoek mijn oefentoets om voor wiskunde te gaan leren, is nergens te vinden. Nu zou ik aan het werk moeten, maar ik ben die hele proefwerkweek zat!


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    ilovestalik schreef:
    Ja, mijn vriendin denkt dat ik een leugenaar ben. Nu voel ik me rot, heel erg rot. Maar ik heb net een gesprek gehad met een andere vriendin en die staat achter me. (:


    ow, rot voor je :(


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Ik had ook een echte rot-dag . Ik sta op , helemaal blij omdat deze namiddag een kortfilm wordt gemaakt waar ik in moet spelen. (op school)
    Ik had het script gekregen, ik had geoefend en ik was heel blij omdat ik veel mocht doen. Nu ging ik deze namiddag naar het gebouw waar het werd gefilmd zeggen ze me dat het script veranderd is en dat ze nu niet genoeg tijd hebben voor iedereen te filmen.
    Dus ik dacht , ik zal wel gefilmd worden omdat ik samen met nog 3 het meeste moest doen bij het vorige script ( hoofdrol) en de anderen hadden een bijrol.
    Nu kozen ze dus gewoon met hun ogen toe wie het mocht zijn!
    En ik was er natuurlijk niet bij :(
    NOEM JE DAT PROFESSIONEEL???

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 16:29 ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    HEAVYMETAL schreef:
    (...)

    Grootindeels wel ja (cat)


    kan nooit zo erg zijn als bij mij

    Paramouse schreef:
    Ik had ook een echte rot-dag . Ik sta op , helemaal blij omdat deze namiddag een kortfilm wordt gemaakt waar ik in moet spelen. (op school)
    Ik had het script gekregen, ik had geoefend en ik was heel blij omdat ik veel mocht doen. Nu ging ik deze namiddag naar het gebouw waar het werd gefilmd zeggen ze me dat het script veranderd is en dat ze nu niet genoeg tijd hebben voor iedereen te filmen.
    Dus ik dacht , ik zal wel gefilmd worden omdat ik samen met nog 3 het meeste moest doen bij het vorige script ( hoofdrol) en de anderen hadden een bijrol.
    Nu kozen ze dus gewoon met hun ogen toe wie het mocht zijn!
    En ik was er natuurlijk niet bij :(
    NOEM JE DAT PROFESSIONEEL???


    Dat is inderdaad niet erg professioneel, wat balen voor je. I know the feeling.


    26 - 02 - '16

    SchoenVeter schreef:
    (...)

    kan nooit zo erg zijn als bij mij


    Hoe ging jouw dag dan?


    26 - 02 - '16

    HEAVYMETAL schreef:
    (...)

    Hoe ging jouw dag dan?


    ik mag niet op stage als ik mijn opdrachten niet inlever en dat heb ik allang gedaan
    ik had een verslag gemaakt en ingeleverd en dat moest ik ophalen bij die vrouw die in dat computer lokaal altijd zit, en daar lag helemaal niks van mij
    nu moet ik alles maken op korte termijn, want mijn stage begint maandag al

    SchoenVeter schreef:
    (...)

    ik mag niet op stage als ik mijn opdrachten niet inlever en dat heb ik allang gedaan
    ik had een verslag gemaakt en ingeleverd en dat moest ik ophalen bij die vrouw die in dat computer lokaal altijd zit, en daar lag helemaal niks van mij
    nu moet ik alles maken op korte termijn, want mijn stage begint maandag al


    Dat is fucked up D:
    Ik haat dat ook zo erg, als ik dingen op korte termijn moet maken. (Al ligt dat meestal aan mij en niet aan dingen die niet op de juiste plek liggen)


    26 - 02 - '16