• Mijn abonementenlijst is weer heel kort, dus ik zoek nieuwe story's

    Wat ik wel lees :
    - HP , alle personages
    - Twilight (van de wolven alleen Jacob en Seth )
    - Justin Bieber
    - The Hunger Games
    - Jonas Brothers
    - eventueel ook onbekende personen

    Wat ik niet lees :
    - Tokio Hotel
    - Anime
    - One Direction
    - BTR
    - Engels
    - Winx club

    je kan ook altijd je verhaal in mijn blog dumpen

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 14:44 ]


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    niemand ?

    -neemt ook abo -


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    You are the only cure for my pain | Fred Weasley

    (:


    I'll see you on the dark side of the moon

    Who's Laughing Now? One Direction. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Smoke en ScotlandYard hebben beide meerdere afgelopen 1D verhalen die werkelijk ongelooflijk zijn, maar eigenlijk ga ik er vanuit dat je die al gelezen hebt. En Aria heeft een mooie Hogwarts story.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    ik heb er wel wat.. maar heeft niet veel hoofdstukken

    the legend of Adrienne
    onbekende personen

    love Battle || Draco malfoy & Seamus finnigan

    zoals ik al zei, nog niet veel hoofdstukken maar heb ook niet veel tijd:|


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Glameow schreef:
    Smoke en ScotlandYard hebben beide meerdere afgelopen 1D verhalen die werkelijk ongelooflijk zijn, maar eigenlijk ga ik er vanuit dat je die al gelezen hebt. En Aria heeft een mooie Hogwarts story.


    nee , die heb ik nog niet gelezen, ik heb nog geen 1D verhalen gelezen. Jullie hebben me besmet

    @ de rest, bedankt, ik zal zeker eens kijken


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Lees je Drarry? (wbw)

    Crushed schreef:
    Lees je Drarry? (wbw)


    ik zei toch : Harry Potter, alle personages

    dus ja


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    De mijne is nog niet afgelopen(no_chears)
    Combinatie van One Direction en fantasy (:
    Nouja, als je het toch weel overwegen, hier is de link (: Cursed Gifts -One Direction.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 9:51 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Good Girls go to Heaven... - Harry Styles


    Never give up the one you love.

    Fearless •Jacob Black

    Real life is a funny thing, you know. In real life, saying the right thing at the right moment is beyond crucial. So crucial, in fact, that most of us start to hesitate, for fear of saying the wrong thing at the wrong time. But lately what I've begun to fear more than that is letting the moment pass without saying anything.


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    whaha, ik heb precies wat je zoekt^^
    My life as a normal girl on a normal school in a (not) normal world heb ik net een week geleden officieel beeindigd met 150 hoofdstukken. Het is een Ron Weasley-lovestory


    Hope you like it (flower)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Thin Thing - Automutilatie/Pro-ana.

    If you cut yourself, if you hate yourself, if you eat, if you don’t eat. If your parents hit you, if your mom tells you you’re a piece of trash. If you wake up in the morning and give yourself a shot. Do it. Not for music, not for any reason other than the fact that you are alive and you were given the grace to wake up another day. So do it man. Just freaking get out there and try.


    Deze story is anders dan anderen. Ik waarschuw je, dit kan hard worden.

    Ik heb kortgeleden Amortentia geschreven.
    Het gaat vooral over Hermelien en een beetje over Ron en anderen. Het is een 3-shot, dus niet zo lang, maar wel afgelopen. (:


    Felix

    Dit zijn mijn afgelopen verhalen. De laatste is non-fanfic, verder staat het er wel bij. (:

          x Daylight - Renesmees true story (Twilight volgende generatie fanfic, 60 hoofdstukken. Dit was mijn allereerste verhaal, dus verwacht niet te veel. ^^)
          x The Potters (Harry Potter volgende generatie fanfic, 220 hoofdstukken.)
          x They kept saying he was gone - George Weasley (Harry Potter fanfic over George Wemel als Fred dood is, 4-shot.)
          x Luna, I want to take you to the moon. (HP fanfiction over Marcel en Loena. Dit is het eerste verhaal waarbij ik me opzettelijk niet aan JKR's versie heb gehouden, ghehe. ^^ 16 hoofdstukken.)
          x Teachers, Slytherins & other Criminals (HP volgende generatie fanfic over een docente op Zweinstein, 50 hoofdstukken.)
          x This is War (Alexis is 16 en wereldberoemd, maar dan ontmoet ze Chris, die haar dingen laat zien die doodnormaal lijken, maar compleet nieuw voor haar zijn. 63 hoofdstukken.)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan