• Mijn abonementenlijst is weer heel kort, dus ik zoek nieuwe story's

    Wat ik wel lees :
    - HP , alle personages
    - Twilight (van de wolven alleen Jacob en Seth )
    - Justin Bieber
    - The Hunger Games
    - Jonas Brothers
    - eventueel ook onbekende personen

    Wat ik niet lees :
    - Tokio Hotel
    - Anime
    - One Direction
    - BTR
    - Engels
    - Winx club

    je kan ook altijd je verhaal in mijn blog dumpen

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 14:44 ]


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Silence doesn't talk |Draco Malfoy|


    We sing because we can't speak anymore.



    Ze mag dan wel een prinses zijn, haar leven gaat niet over rozen. Ellianys, prinses van het koninkrijk Ambula, zit al twee jaar opgesloten in de toren van het Koninklijk paleis. Haar dagen zijn eentonig en haar activiteiten variëren van uit het raam staren tot haar hofdame pesten. Maar wat als dat saaie, maar rustige leventje ineens verstoord wordt door het nieuws dat ze uitgehuwelijkt is?




    Enjoy ;3

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 10:09 ]


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?



    'Do you know the story of red riding hood?
    Well, what if the wolf and the girl were one?'


    De soundtrack

    -Bijna alle personages behoren toe aan J.K. Rowling
    -Dit wordt een love story
    -Ik waarschuw niet, dus neem een abo of bladwijzer
    -Als er een stuk van 16+ in voor komt waarschuw ik



    Iedereen heeft lief. Zo ook de beruchte weerwolf Fenrir Greyback. Maar wanneer hij een heks verkracht die tevens een wolf faunaat is, creëren zij een afschuwelijk monster. Fenrir doodt in een woede uitbarsting de vrouw, maar het kind moet blijven leven van The Dark Lord. Want welke duistere tovenaar wilt er nou niet een wapen dat er zo beeldschoon en onschuldig uitziet, terwijl het zonder aarzeling kan doden?

    Klik hier voor de story


    Happy Birthday my Potter!

    Een Liam P fanfic.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    [url=ttp://www.quizlet.nl/stories/65239/were-breaking-things-we-cant-repair---harry-styles/]We're breaking things we can't repair[/url]


    When your heart breaks it won't break even.


    Angelique is het enige meisje in haar grote familie. Ze heeft vier oudere broers en drie jongere. Ondanks dat ze erg opvalt als enige meisje, krijgt ze totaal geen aandacht. Sterker nog, haar broers gaan altijd voor. Zijzelf moet alle rot klusjes doen. In deze grote familie word ze al snel gezien als uitschot. Als ze naar Zweinstein gaat, verandert dat echter haar hele leven.

    Mindbender *Twilight*
    Don't Trust The Voices - Fred Weasley

    ik heb nog twee verhalen, maar die zijn minder populair
    ik zou het erg leuk vinden als je mijn story van Twilight leest en aboneert, ik verplicht je niet ofzo, maar het zou me inspiratie geven(nerd)
    (het kan zijn dat de link niet werkt, maar als je echt geinteresseerd bent, ga dan naar mijn profiel)


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy

    [url=(http://www.quizlet.nl/stories/70043/the-light-that-wasnt-allowed-to-shine/)]The light that wasn't allowed to shine[/url]



    Een verhaal over een meisje dat probeert zichzelf te vinden met veel fantasie er in.

    Oké, ik weet dat er staat dat je geen One Direction leest, maar ik heb een Hunger Games/One Direction verhaal.. telt dat ook?

    Terrene.|| One Direction.


    Ver na het jaar 2000 word Europa over genomen door de Decuman, een gemeenschap die jaren lang plannen heeft gemaakt, en zo ook een heel leger heeft. Heel Europa word verdeeld in County's -ook wel Soils genoemd- iedere County met zijn eigen nummer. Elk jaar worden er Spelen gehouden waar achtentwintig jongeren zullen vechten tot de dood, puur voor vermaak en om te laten zien hoeveel macht ze hebben. Dit jaar is de zeventien-jarige Harry Styles aan de beurt. Samen met Poppy Greene gaat hij naar de Spelen. Dit jaar word het jaar dat staat voor rebellie. Zal de Decuman uiteindelijk uitgeschakeld worden zodat de jongeren kunnen blijven leven of zal Harry moeten tussen liefde en leven?
    Based on The Hunger Games.


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Oké, ik weet dat er staat dat je geen One Direction leest, maar ik heb een Hunger Games/One Direction verhaal.. telt dat ook?

    Terrene.|| One Direction.


    Ver na het jaar 2000 word Europa over genomen door de Decuman, een gemeenschap die jaren lang plannen heeft gemaakt, en zo ook een heel leger heeft. Heel Europa word verdeeld in County's -ook wel Soils genoemd- iedere County met zijn eigen nummer. Elk jaar worden er Spelen gehouden waar achtentwintig jongeren zullen vechten tot de dood, puur voor vermaak en om te laten zien hoeveel macht ze hebben. Dit jaar is de zeventien-jarige Harry Styles aan de beurt. Samen met Poppy Greene gaat hij naar de Spelen. Dit jaar word het jaar dat staat voor rebellie. Zal de Decuman uiteindelijk uitgeschakeld worden zodat de jongeren kunnen blijven leven of zal Harry moeten tussen liefde en leven?
    Based on The Hunger Games.


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Love Is An Arrow.

    De titel spreekt voorzich...


    Everything Is Impossible

    Fireflies Remus/Sirius



    Het zevende en laatste jaar breekt ook voor de vier vrienden weer aan. Dit jaar wordt echter anders dan de voorafgaande jaren. Het lijkt heel normaal: James zit nogsteeds achter Lily aan, Severus wordt nogsteeds gepest, Sirius krijgt zijn zestiende vriendinnetje, Remus sleept zich nogsteeds door zijn transformaties heen, en Peter helpt zijn vrienden waar hij maar kan. Totdat één ongeluk hun hele leven op z'n kop zet.


    Dit is een Sirius/Remus
    Geschreven door: Jip/Zazu

    slash. Als je hier niet
    tegen kan, zou ik het
    Alle karakters behoren

    niet gaan lezen. Als
    tot J.K. Rowling

    je hier wel tegen kan,
    En alle locaties e.d.

    wens ik je veel lees-
    natuurlijk ook :'D

    plezier!


    Het plaatje is aanklikbaar (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    http://www.quizlet.nl/stories/481/behind-blue-eyes-zweinstein-lovestory/

    Mijn zweinstein story is helemaal af en klaar, 115 hoofdstukken, het is een Carlo-lovestory :)

    A Daydream Away




    Everything in his life went wrong
    Untill het met her

    'Right now could last forever,
    Just as long as I'm with you.'



    De perfecte vakantie veranderd in een hel als zij iets ontdekt over zijn overleden zusje.




    ©Femkexx


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.