• 9/11
    Iedereen herinnert die dag wel!
    De dag dat er duizende onschuldige mensen zijn gestorven.
    De dag die niemand zal vergeten.
    Morgen is het zover.
    10 Jaar geleden gebeurden het.
    Er vloog een vliegtuig in een van de WTC torens.
    Iedereen was geschokt.
    Het tweede vliegtuig vloog kort nadien in de 2de toren.
    Mensen springen uit de toren , andere kunnen nog weg rennen.
    Slechts een paar mensen hebben het overleefd.
    Nu ik naar de beelden en foto's kijk besef ik pas hoe erg het was.
    Ik ben nu wel blij dat alles beter word gecontroleerd en Osama er niet meer is.
    Ik hoop dat zulke rampen nooit meer gebeuren.
    Veel sterkte aan de vrienden en familie van de overledenen.

    Ik was die dag 2 jaar maar jullie waarschijnlijk ouder.
    Hoe hebben jullie die dag meegemaakt?

    [ bericht aangepast op 12 sep 2011 - 16:30 ]


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Evaporate schreef:
    (...)
    Haha. Tja ik kan me er gewoon altijd zo ontzettend boos in maken. Mijn ouders en bijna iedereen die ik ken zijn ook zo van "moslims, ja het zijn altijd de moslims die het gedaan hebben. bah, slecht volk etc etc" en ik erger me er dóód aan. Het ligt helemaal niet aan hun geloof, maar aan hun karakter en hoe zij zelf willen leven, weet ik veel.


    Ja dat is waar, maar dat mensen een vooroordeel hebben voordat ze de geloof kennen hoort ook bij het menselijke leven. En je hebt gelijk.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik weet nog steeds waar ik was op 't moment dat ik de torens zag in storte op tv ... Ik was zes jaar oud ...


    Live life limitless.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Op die eerste stuk ga ik even niet in omdat ik het bull shit vind en geen reacties wil uitlokken.

    En als Osama dat gedaan heeft, en nu ga ik in op de andere reacties die hier staan. Waarom is die gebouw dan in één keer gevallen? Waarom keerde hij zich opeens van de Amerikanen terwijl hij met ze meestreed tegen Rusland? Vind je het niet heel verdacht dat Amerika op dat moment een crisis had en een ruzie had tegen Rusland, en opeens gaat één van hun soldaten een 'aanslag' plegen op de WTC. Hoe kan die gebouw helemaal naar beneden storten als de vliegtuig alleen maar de bovenkant raakt? Dat zijn van die vragen die mensen elkaar stellen, maar omdat die gast een moslim is en de Islam erg slechte dingen doet geloven ze alleen maar de kant van Amerika. Want wie zou er nou tegen zo'n grote land in kunnen gaan?

    Door het bullshit te noemen lok je al een reactie uit. Maar kom. Ik blijf bij mijn punt. Bush had al een groot deel van het werk gedaan toen Obama het overnam.

    Osama Bin Laden was een gestoorde gek. Waarschijnlijk was hij niet eens degene die het hele ding heeft uitgedokterd en gewoon iemand die ze als 'gezicht' hebben gebruikt, zeg maar. Dat hij een soldaat van de VS was zo één van de aspecten kunnen zijn waarom hij als gezicht is gekozen. Zodat het land panikeert en het vertrouwen in zijn regering en in zijn leger verliest. Wat ook zou kunnen is dat hij zich tegen de VS heeft gekeerd, net omdat hij een soldaat was en zoveel wreedheden heeft gezien. Meer soldaten verliezen op die manier hun patriotisme.
    En ik weet niet of je het beseft, maar zo'n vliegtuig vlieft aan een ontzaglijke snelheid door de lucht en als zo'n kracht op een gebouw inslaat dan wil het wel eens wankelen. Bovendien raakte het bovenste deel van de toren zo zijn fundament kwijt en viel bovenop het onderste deel dat daardoor begon in te storten.

    Je gelooft wat je wil, maar ik denk niet dat Amerika zichzelf zou aanvallen. Ik ontken niet dat Bush klaar stond om moslimlanden binnen te trekken, maar ik geloof nooit dat hij zelf die vliegtuigen in de torens heeft doen vliegen.
    Bin Laden heeft het inderdaad op die manier voor de moslims verpest. Ik wil best geloven dat er vriendelijke bij zijn, die er niet hun levensmissie van maken om alle heidenen tot de islam te bekeren of te vermoorden, maar door al die negatieve publiciteit ziet het er toch niet erg goed uit, dat begrijp je nu toch zelf, hoop ik?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Over vier minuten is het precies 10 jaar geleden..


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ninetales schreef:
    (...)
    Door het bullshit te noemen lok je al een reactie uit. Maar kom. Ik blijf bij mijn punt. Bush had al een groot deel van het werk gedaan toen Obama het overnam.

    Osama Bin Laden was een gestoorde gek. Waarschijnlijk was hij niet eens degene die het hele ding heeft uitgedokterd en gewoon iemand die ze als 'gezicht' hebben gebruikt, zeg maar. Dat hij een soldaat van de VS was zo één van de aspecten kunnen zijn waarom hij als gezicht is gekozen. Zodat het land panikeert en het vertrouwen in zijn regering en in zijn leger verliest. Wat ook zou kunnen is dat hij zich tegen de VS heeft gekeerd, net omdat hij een soldaat was en zoveel wreedheden heeft gezien. Meer soldaten verliezen op die manier hun patriotisme.
    En ik weet niet of je het beseft, maar zo'n vliegtuig vlieft aan een ontzaglijke snelheid door de lucht en als zo'n kracht op een gebouw inslaat dan wil het wel eens wankelen. Bovendien raakte het bovenste deel van de toren zo zijn fundament kwijt en viel bovenop het onderste deel dat daardoor begon in te storten.

    Je gelooft wat je wil, maar ik denk niet dat Amerika zichzelf zou aanvallen. Ik ontken niet dat Bush klaar stond om moslimlanden binnen te trekken, maar ik geloof nooit dat hij zelf die vliegtuigen in de torens heeft doen vliegen.
    Bin Laden heeft het inderdaad op die manier voor de moslims verpest. Ik wil best geloven dat er vriendelijke bij zijn, die er niet hun levensmissie van maken om alle heidenen tot de islam te bekeren of te vermoorden, maar door al die negatieve publiciteit ziet het er toch niet erg goed uit, dat begrijp je nu toch zelf, hoop ik?


    Ik respecteer je mening daarover maar hier kan ik echt niets uithalen waar ik het mee eens ben. Ergens vind ik het wel vreemd dat we hier geen ruzie over hebben gekregen omdat het vaak zo gebeurt tijdens een discussie. ;D Nja, ik blijf bij mijn mening.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ninetales schreef:
    (...)
    Door het bullshit te noemen lok je al een reactie uit. Maar kom. Ik blijf bij mijn punt. Bush had al een groot deel van het werk gedaan toen Obama het overnam.

    Osama Bin Laden was een gestoorde gek. Waarschijnlijk was hij niet eens degene die het hele ding heeft uitgedokterd en gewoon iemand die ze als 'gezicht' hebben gebruikt, zeg maar. Dat hij een soldaat van de VS was zo één van de aspecten kunnen zijn waarom hij als gezicht is gekozen. Zodat het land panikeert en het vertrouwen in zijn regering en in zijn leger verliest. Wat ook zou kunnen is dat hij zich tegen de VS heeft gekeerd, net omdat hij een soldaat was en zoveel wreedheden heeft gezien. Meer soldaten verliezen op die manier hun patriotisme.
    En ik weet niet of je het beseft, maar zo'n vliegtuig vlieft aan een ontzaglijke snelheid door de lucht en als zo'n kracht op een gebouw inslaat dan wil het wel eens wankelen. Bovendien raakte het bovenste deel van de toren zo zijn fundament kwijt en viel bovenop het onderste deel dat daardoor begon in te storten.

    Je gelooft wat je wil, maar ik denk niet dat Amerika zichzelf zou aanvallen. Ik ontken niet dat Bush klaar stond om moslimlanden binnen te trekken, maar ik geloof nooit dat hij zelf die vliegtuigen in de torens heeft doen vliegen.
    Bin Laden heeft het inderdaad op die manier voor de moslims verpest. Ik wil best geloven dat er vriendelijke bij zijn, die er niet hun levensmissie van maken om alle heidenen tot de islam te bekeren of te vermoorden, maar door al die negatieve publiciteit ziet het er toch niet erg goed uit, dat begrijp je nu toch zelf, hoop ik?


    To infinity and beyond •

    Uneventful schreef:
    (...)

    Ik respecteer je mening daarover maar hier kan ik echt niets uithalen waar ik het mee eens ben. Ergens vind ik het wel vreemd dat we hier geen ruzie over hebben gekregen omdat het vaak zo gebeurt tijdens een discussie. ;D Nja, ik blijf bij mijn mening.

    Veel mensen begrijpen ook het punt van een discussie niet. Dat is namelijk niet de andere overtuigen, maar hem slechts inlichten over jouw mening en zo informatie uitwisselen c: Het is dus jouw volste recht om bij jouw mening te blijven, net zoals ik bij de mijne blijf. Daarvoor hoeven we geen ruzie maken, want anders blijven we gewoon in een kringetje lopen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Evanesca schreef:
    (...)
    Dat denk ik ook, want ik weet niet of dat ook al bekend is, maar die pilaren iets, inelkgeval de buizen van de towers die wáren al doorgebrand VOOR de vliegtuigen kwamen. Want iemand in mijn klas doet er een sectorwerkstuk over, en die dingen branden alleen door bij een graden Fahrenheit van 2000 geloof ik, en die vliegtuigen kwamen maar tot 1800 ofzo. Ik weet het niet precies, maar zo iets is het.

    Ik heb mijn profielwerkstuk er ook over gedaan, maar jij hebt het niet over de Twin Towers zelf, maar over Gebouw 7 van het WTC. In gebouw 7 zaten de CIA, het ministerie van defensie en nog een of ander crisis team wat moet reageren bij crisis/terrorisme - zoals bij 9/11 dus. Veel mensen weten dit niet, maar dit gebouw is ook neergestort :'D Dat met die constructie buizen die doorgebrand waren is daarvan.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ninetales schreef:
    (...)
    Veel mensen begrijpen ook het punt van een discussie niet. Dat is namelijk niet de andere overtuigen, maar hem slechts inlichten over jouw mening en zo informatie uitwisselen c: Het is dus jouw volste recht om bij jouw mening te blijven, net zoals ik bij de mijne blijf. Daarvoor hoeven we geen ruzie maken, want anders blijven we gewoon in een kringetje lopen.


    Dat is waar, ik dacht om eerlijk te zijn dat we ruzie zouden krijgen als ik mijn mening helemaal zou zeggen en niet in jou zou geloven, was het maar altijd zo.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Dat is waar, ik dacht om eerlijk te zijn dat we ruzie zouden krijgen als ik mijn mening helemaal zou zeggen en niet in jou zou geloven, was het maar altijd zo.

    Hehe, ik maak sowieso niet snel ruzie. Zeker niet met iemand die ik niet ken over iets dat zo groots is dat er gelijk wat kan gebeurd zijn.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Even algemeen topic van gemaakt, anders wordt 't forum zo ondergespoeld met topics over 9/11.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Stonem schreef:
    Even algemeen topic van gemaakt, anders wordt 't forum zo ondergespoeld met topics over 9/11.


    Thanks. ;D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik vind het goed van iedereen hier dat we toch even stil staan wat er is gebeurt. Of je nou 1 2 3 of 4 jaar was het is iets wat bij je blijft. Ik denk zelf ook dat als je een minuut stilte houd, kaarsje aansteekt of bid dat je de familie's steun geeft.(H)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    9/11

    Een dag die we nooit zullen vergeten

    9/11

    Een dag die vele familie’s verscheurde



    Het begon gewoon

    Als een normale dag

    Maar niemand wist

    Dat die dag nooit meer normaal zou zijn



    Terroristen hadden een plan

    Een plan om Amerika te verscheuren

    Een plan om van die normale dag

    Een verschrikkelijke dag te maken



    Ze kaapten vliegtuigen

    Met maar één doel

    Ze vlogen in de twintowers

    Ze vlogen in het pentagon



    Er was nog een vliegtuig

    Een vliegtuig voor het witte huis

    Maar dat kwam nooit aan

    Dat storte neer



    Voor duizenden mensen

    Betekende die dag de dood

    Voor duizenden familie

    Betekende die dag verdriet



    Dat is waarom wij

    Dat nooit mogen vergeten

    Dat wij nooit mogen vergeten

    Wat er toen gebeurde


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb een SA gemaakt over 9/11, misschien dat jullie het willen lezen?

    09/11 | Stand Alone


    To infinity and beyond •