• 9/11
    Iedereen herinnert die dag wel!
    De dag dat er duizende onschuldige mensen zijn gestorven.
    De dag die niemand zal vergeten.
    Morgen is het zover.
    10 Jaar geleden gebeurden het.
    Er vloog een vliegtuig in een van de WTC torens.
    Iedereen was geschokt.
    Het tweede vliegtuig vloog kort nadien in de 2de toren.
    Mensen springen uit de toren , andere kunnen nog weg rennen.
    Slechts een paar mensen hebben het overleefd.
    Nu ik naar de beelden en foto's kijk besef ik pas hoe erg het was.
    Ik ben nu wel blij dat alles beter word gecontroleerd en Osama er niet meer is.
    Ik hoop dat zulke rampen nooit meer gebeuren.
    Veel sterkte aan de vrienden en familie van de overledenen.

    Ik was die dag 2 jaar maar jullie waarschijnlijk ouder.
    Hoe hebben jullie die dag meegemaakt?

    [ bericht aangepast op 12 sep 2011 - 16:30 ]


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik was net acht en ik weet nog precies waar ik was. Ik was toen bij mijn opa en oma, en mijn toenmalige beste vriendin woonde daar heel dichtbij, dus ging ik bij haar spelen. En toen zag ik op de televisie daar het tweede vliegtuig in het tweede gebouw van de WTC (ik weet even niet meer hoe die heette) invliegen.

    Ik vind die documentaires erg interessant om te kijken, al moet ik telkens weer bijna huilen van die beelden.


    As travars

    Hale schreef:
    Ik was 5...

    Ik had trouwens van een meisje die in Amerika woont gehoord dat haar moeder een dag voor 9/11 naar buiten keek en zei, "ik vraag me af of we het vanaf hier kunnen horen (of zien icr)" ofzo en toen vroeg dat meisje waarom haar moeder dat zei en toen kon haar moeder zich helemaal niet herinneren dat ze dat gezegd had.
    Fucking creepy.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 21:21 ]


    As travars

    slowpoke schreef:
    ik was 6; ik weet het nog wel vaag.
    ik vind het heel erg wat er is gebeurd; begrijp me niet verkeerd, maar..
    elk jaar word het weer herhaald; alsof Amerika wilt dat wij de rest van ons leven eraan blijven worden herinnert.
    er gebeuren net zulke erge dingen in de wereld; 9/11 word ontzettend "uitgebuit", zegmaar.


    that's my opinion (nogeven; ik vind het echt erg wat er is gebeurd!)


    That my girl, is my opinion too. Want ik geloof niet dat het Osama was die het heeft gedaan, begrijp me niet verkeerd het is erg wat er gebeurd is, maar ik denk dat Amerika er zelf achter zit.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik was 3...

    Mijn neef zijn verjaardag vieren waarschijnlijk.
    -Mijn neef is op die dag jarig-

    Ik weet eigenlijk niet meer hoe ik reageerde toen ik het zag of zo, het is al best lang geleden.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 1:41 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Uneventful schreef:
    (...)

    That my girl, is my opinion too. Want ik geloof niet dat het Osama was die het heeft gedaan, begrijp me niet verkeerd het is erg wat er gebeurd is, maar ik denk dat Amerika er zelf achter zit.
    heeft hij het niet zelf toegegeven? Bovendien moet je het filmpje maar eens zoeken waarop Bush wordt verteld wat er gebeurd is. Dat lijkt me niet geacteerd.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik was zes en ik herinner me die dag nog heel goed aangezien ik ziek thuis was, de hele dag stond de televisie op CNN zodat we precies wisten wat er aan de hand was.. ook al wou ik dat helemaal niet kijken. Ook al was ik zes en amper wist wat er aan de hand was ik moest gewoon huilen :')


    Everything is worse without music.

    Ik was vijf, ik begreep het allemaal niet zo, maar had natuurlijk wel door dat het niet goed was. Het werd me ook nog echt uitgelegd met de 'goederiken' en 'slechteriken'.:'D


    everything, in time

    Ik was 10 jaar en kwam net van school thuis en heb toen de beelden op tv gezien. Voor de rest weet ik niet zo goed meer wat ik die dag heb gedaan, maar ik kijk eigenlijk jaarlijks wel documentaires erover.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Niet vergeten dat er nog 2 vliegtuigen waren die een doel hadden maar die niet gehaald zijn.


    ik had die dag school, en ik was die dag 10 dagen 5


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    Dit is wel een crappy beginpost voor zo'n grote ramp moet ik zeggen.. :X


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik was 3 (:

    Uneventful schreef:
    (...)

    That my girl, is my opinion too. Want ik geloof niet dat het Osama was die het heeft gedaan, begrijp me niet verkeerd het is erg wat er gebeurd is, maar ik denk dat Amerika er zelf achter zit.

    Dat denk ik ook, want ik weet niet of dat ook al bekend is, maar die pilaren iets, inelkgeval de buizen van de towers die wáren al doorgebrand VOOR de vliegtuigen kwamen. Want iemand in mijn klas doet er een sectorwerkstuk over, en die dingen branden alleen door bij een graden Fahrenheit van 2000 geloof ik, en die vliegtuigen kwamen maar tot 1800 ofzo. Ik weet het niet precies, maar zo iets is het.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Evanesca schreef:
    (...)
    Dat denk ik ook, want ik weet niet of dat ook al bekend is, maar die pilaren iets, inelkgeval de buizen van de towers die wáren al doorgebrand VOOR de vliegtuigen kwamen. Want iemand in mijn klas doet er een sectorwerkstuk over, en die dingen branden alleen door bij een graden Fahrenheit van 2000 geloof ik, en die vliegtuigen kwamen maar tot 1800 ofzo. Ik weet het niet precies, maar zo iets is het.


    Seieus? Dat wist ik niet. ;x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'