• 9/11
    Iedereen herinnert die dag wel!
    De dag dat er duizende onschuldige mensen zijn gestorven.
    De dag die niemand zal vergeten.
    Morgen is het zover.
    10 Jaar geleden gebeurden het.
    Er vloog een vliegtuig in een van de WTC torens.
    Iedereen was geschokt.
    Het tweede vliegtuig vloog kort nadien in de 2de toren.
    Mensen springen uit de toren , andere kunnen nog weg rennen.
    Slechts een paar mensen hebben het overleefd.
    Nu ik naar de beelden en foto's kijk besef ik pas hoe erg het was.
    Ik ben nu wel blij dat alles beter word gecontroleerd en Osama er niet meer is.
    Ik hoop dat zulke rampen nooit meer gebeuren.
    Veel sterkte aan de vrienden en familie van de overledenen.

    Ik was die dag 2 jaar maar jullie waarschijnlijk ouder.
    Hoe hebben jullie die dag meegemaakt?

    [ bericht aangepast op 12 sep 2011 - 16:30 ]


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Sneasel schreef:
    (...)

    Seieus? Dat wist ik niet. ;x


    En daarom zou de toren zijn ingestort. Want de vliegtuigen zijn vanboven ingeslagen, right? Dan zou technisch gezien enkel dat bovenste deel moeten instorten, maar de torens zijn vanaf beneden ingestort, dus er klopte totaal iets niet. Ik blijf erbij dat het een samenwerking is.


    Olive

    Orphan schreef:
    (...)

    En daarom zou de toren zijn ingestort. Want de vliegtuigen zijn vanboven ingeslagen, right? Dan zou technisch gezien enkel dat bovenste deel moeten instorten, maar de torens zijn vanaf beneden ingestort, dus er klopte totaal iets niet. Ik blijf erbij dat het een samenwerking is.

    Ja nu je dat zegt klopt haha, maar ik hoorde het ook maar van iemand ik denk er nooit over na :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Evanesca schreef:
    (...)
    Ja nu je dat zegt klopt haha, maar ik hoorde het ook maar van iemand ik denk er nooit over na :W


    Nja, ik hoorde het tijdens godsdienst en alle theoriën enzo, enja, sinds dan ben ik er gewoon zeker van dat het totaal niet klopt.


    Olive

    Orphan schreef:
    (...)

    En daarom zou de toren zijn ingestort. Want de vliegtuigen zijn vanboven ingeslagen, right? Dan zou technisch gezien enkel dat bovenste deel moeten instorten, maar de torens zijn vanaf beneden ingestort, dus er klopte totaal iets niet. Ik blijf erbij dat het een samenwerking is.


    Ja, ik vond het altijd vooral verdacht dat die torens vrij recht naar beneden zijn ingestort. Volgens mij kan dat niet als er een vliegtuig invliegt. (cat)
    En de geheime dienst die er vlak naast zat was ook op voorhand ontruimd, als ik me niet vergis. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Sneasel schreef:
    (...)

    Ja, ik vond het altijd vooral verdacht dat die torens vrij recht naar beneden zijn ingestort. Volgens mij kan dat niet als er een vliegtuig invliegt. (cat)
    En de geheime dienst die er vlak naast zat was ook op voorhand ontruimd, als ik me niet vergis. (cat)


    Ja, inderdaad. De palen enzo waren blijkbaar al bewerkt ofzo, waardoor het recht naar beneden storte door de schock van de vliegtuigen. Van die geheime dienst weet ik niet?


    Olive

    Orphan schreef:
    (...)

    Ja, inderdaad. De palen enzo waren blijkbaar al bewerkt ofzo, waardoor het recht naar beneden storte door de schock van de vliegtuigen. Van die geheime dienst weet ik niet?


    Dat stond ergens in een column van Jonsu. En aangezien het van haar komt neem ik het maar aan als waarheid. Want ja, zoals ik haar ken denk ik niet dat ze zoiets uit haar duim zuigt.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Klik.

    Complottheorieën zijn er natuurlijk altijd, maar ik heb gewoon het gevoel dat er iets niet klopt...


    Never run out of reasons to smile...

    Ik probeer deze dag te vergeten. Ik was toen nog jong, maar ik weet het nog heel goed. Ik heb heel veel familie die daar woont, en mijn oom werkte daar, hij is 'vermoord'.

    Edit: Vergeten kan gewoon niet, fuck deze dag.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 12:19 ]


    Ik haat Cheerful :D

    Harmed schreef:
    Ik probeer deze dag te vergeten. Ik was toen nog jong, maar ik weet het nog heel goed. Ik heb heel veel familie die daar woont, en mijn oom werkte daar, hij is 'vermoord'.

    Edit: Vergeten kan gewoon niet, fuck deze dag.

    Wat erg voor je.
    Veel sterkte <3


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Octavia schreef:
    (...)
    Wat erg voor je.
    Veel sterkte <3


    Dankje <"3


    Ik haat Cheerful :D

    Ninetales schreef:
    (...) heeft hij het niet zelf toegegeven? Bovendien moet je het filmpje maar eens zoeken waarop Bush wordt verteld wat er gebeurd is. Dat lijkt me niet geacteerd.


    Ik denk van wel, want hoezo zou Bush hem dan niet kunnen 'vinden' terwijl obama het doet in ff kijken 16 maanden? Plus Osama was eerst een Amerikaanse soldaat uit Afghanistan en Amerika heeeft hem dus getraind. Wel beetje gek dat hij opeens een terrorist word hé?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mijn theorie -die ik stiekem van mijn daddy heb- is dat het een samenwerking is met Osama, op dat moment verkeerden zij in crisis en het zou wel erg raar zijn als één van hun buitenlandse soldaten Amerika zou aanvallen right? Osama was daar één van en terwijl hij op dat moment 'vocht' tegen Rusland keerde hij zich opeens naar Amerika? Dat is gewoon vreemd, maar natuurlijk denken ze dan gelijk 'Terrorist terrorist, moslim moslim extremist bad people' terwijl die mongool zich geen moslim kan noemen met zijn baard die fucking smerig is.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik was 4 dus waarschijnlijk was ik op school of net uit school
    Maar ik weet nog wel dat het best eng was
    Maar dat is ook het enige


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik vind niet dat iemand dit ooit moet vergeten..


    To infinity and beyond •

    Ik keek gisteren ook naar die dingen. Al was er toen een moslim ofso ook vermist, werden gewoon ál die opsporingfotodingen weggehaald, dat vind ik ook triest.


    Ik haat Cheerful :D