• Krijgen jullie ook al zo veel huiswerk in de eerste weken?
    Ik namelijk wel. o.O


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Vast niet, maar ik heb maandag pas school :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja, en mijn voornemen is om het dit jaar bij te houden. Dus ik zit nu met mijn natuurkunde en biologie boeken voor me (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Altijd. Het is net alsof het nooit vakantie is geweest.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    PinkiePie schreef:
    Ja. Ja dat hebben we.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Glameow schreef:
    Altijd. Het is net alsof het nooit vakantie is geweest.


    Behind the laughter it actually means something.

    Lang leve een -bijna- huiswerkvrije school ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    mwah valt wel mee. Al doe ik een groot deel ook niet :x


    As travars

    Behalve Nederlands niet echt


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Niet echt... Alleen een mega-project van kunst, maar dat mag godzijdank in tweetallen. Wel stom dat ik het school e-mailadres van Sybil, m'n partner voor dat project, ben vergeten, maar we hebben toch nog 2 weken.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Niet echt veel, maar we hebben veel taken die we op lange termijn moeten afgeven. Zoals taken voor november en mei (maar dat is een jaartaak). :p


    Take me to wonderland

    Weetje hoe dat komt? In het begin lijkt het veel omdat je het maakt. Maar daarna maak je het niet meer en lijkt het weinig. (cat)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Weetje hoe dat komt? In het begin lijkt het veel omdat je het maakt. Maar daarna maak je het niet meer en lijkt het weinig. (cat)



    ON: 't Valt wel mee bij mij, de ellende komt pas bij de afrekening in de toetsweken :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ga het hele jaar door alleen maar onmogelijk veel huiswerk maken. Dat is het nadeel van 2 jaar in één doen... -.- Ik moet voor elk vak op zijn minst een hoofdstuk per week maken. Dusss 8 hoofdstukken per week. EN dat zijn niet de korte hoofdstukken, dat zijn hoofdstukken van heeeeeeeeeel wat pagina's... Boeken zijn ook enorm dik.. -.- (heb er 37 om in nog 21 weken door te spitten. yaaaay! -.-)


    Bad decisions make good stories.

    Echt abnormaal veel o.o


    Me so good.

    PinkiePie schreef:
    Ja. Ja dat hebben we.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.