• Heeey,

    Ik heb ALWEER een idee voor een story. Dus ik schrijf het snel even hier. Ik ben in een schrijfbui.

    (meisje)heeft een perfect leventje. Perfecte vriendinnen, perfecte vriendje. Maar haar leven veranderd als ze te horen krijgt dat ze kanker heeft.

    Net heel snel verzonnen. Ik weet het geen goeie verhaallijn,maar daar wil ik het over doen.

    Dus moet ik er een story over maken of niet?

    XxX

    Uhm... Is niet erg origineel.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    Uhm... Is niet erg origineel.


    O, hoe kan ik het meer origineler maken?, Kan je me ermee helpen?

    zijn al wel story's over geweest, en er zijn nu ook nog ssteds story's over. dus ik zou het niet doen, want het is niet echt origineel.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Het is ook niet precies dat ik het zo ga doen , maar wel ongeveer.

    I'm blessed with a curse van Kardasian lijkt daar op.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    NIAM schreef:
    zijn al wel story's over geweest, en er zijn nu ook nog ssteds story's over. dus ik zou het niet doen, want het is niet echt origineel.


    Ja, dat weet ik. Ik ga het ook niet precies zo doen.

    Uneventful schreef:
    I'm blessed with a curse van Kardasian lijkt daar op.


    Ahh, die ken ik niet. Ik zit hier nog maar een paar dagen op.

    Mensen alstublieft, niet zo negatief, echt waar. -.-
    Altijd zo bitcherig, wtf.
    Het is een mooi idee natuurlijk, maar je zou er wat meer twisten aan moeten geven zodat het wat origineler wordt! Denk er wat langer over na, lees een paar dingen die erop lijken, dan kan je wat ideeën op doen! Komt goed!
    Succes!


    Where there is a sea there are pirates...

    Probeer aller eerst eens je verhaallijn uit te schrijven. dat kan je vaak al veel helpen.
    Je hoeft het niet online te zetten, schrijf gewoon gedetailleerd neer wat je wilt doen.
    Kijk dan of je het leuk vind om te schrijven of niet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Captain schreef:
    Mensen alstublieft, niet zo negatief, echt waar. -.-
    Altijd zo bitcherig, wtf.
    Het is een mooi idee natuurlijk, maar je zou er wat meer twisten aan moeten geven zodat het wat origineler wordt! Denk er wat langer over na, lees een paar dingen die erop lijken, dan kan je wat ideeën op doen! Komt goed!
    Succes!


    Ja, is goed. Bedankt!

    Als ik met een beter idee kom, dan plaat ik het hier.

    Niet doen, het is echt niet origineel. Langs de andere kant, geen enkele story op Q is nog origineel, dus why not :'D

    Het zou iets meer moeten hebben.


    Firm believer of all that is magic

    Ook zou ik graag een grotere verhaallijn zien, omdat we nu eigenlijk niet echt kunnen oordelen, zie je? Het is één zinnetje dat er staat, dan gaat iedereen sowieso zeggen dat het niet origineel is.

    dat er al stories daarover zijn vind ik onzin. er zijn ook genoeg stories over justin bieber 1D enz enz
    als je wilt schrijven zeg ik: gewoon doen!
    jij verzint je eigen verhaallijn, rollen en alles wat in een verhaal thuishoort dus is het verhaal sws anders


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    StoryBelle schreef:
    Probeer aller eerst eens je verhaallijn uit te schrijven. dat kan je vaak al veel helpen.
    Je hoeft het niet online te zetten, schrijf gewoon gedetailleerd neer wat je wilt doen.
    Kijk dan of je het leuk vind om te schrijven of niet.


    comfort in c h a o s