• Na aanleiding van dit topic,
    Hoe zien Belgen Nederlanders?
    Over het innerlijk en uiterlijk!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Eigenwijze blonde mensen


    Firm believer of all that is magic

    Innerlijk; hier zijn ze meestal wel lief en zo, maar als ik ze op vakantie tegenkom of als ik ze ergens tegenkom wil ik ze het liefst afschieten. Obeschofte Hollanders die er bestaan, seg.
    en uiterlijk; sproeten, allemaal hetzelfde blond haar en -sorry!- maar ik vind dat ze allemaal zo'n apenkopje hebben, ik kan altijd zien wie een Nederlander is en wie niet :Y)

    egoistisch
    sorry tis een stereotype


    Cool, neat, swell -Cry

    Euhm, luidruchtig, irritant, irritant accent, gierig, egoïstisch, arrogant en sommige vind ik gewoon compleet rond. Zo ervaar ik ze in het echte leven, op quizlet valt het wel mee. Soms.


    Olive

    Nou eerlijk vind ik ze nogal arrogant en luidruchtig :$.
    En ook vrij open, jullie durven veel onder elkaar vertellen, terwijl de Belg iets meer gesloten is.
    Qua uiterlijk, 'k weet niet hoe, maar jullie kunnen soms een typisch 'Nederlands' hoofd hebben waardoor je al direct kan zeggen 'dat is een Nederlander!' vind ik :'D. Ik kan niet beschrijven hoe dat er uit ziet, maar ja k weet niet. :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik vind het geweldig dat ik een typische Nederlander ben blijkbaar :'D


    -

    Ik ken hier teveel Nederlanders dus ik ga mijn mond houden voor ik iets verkeerds zeg :'D

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 13:09 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Orphan schreef:
    Euhm, luidruchtig, irritant, irritant accent, gierig, egoïstisch, arrogant en sommige vind ik gewoon compleet rond. Zo ervaar ik ze in het echte leven, op quizlet valt het wel mee. Soms.

    dit ja

    Ik ben Turks, maar woon in Nederland. Dus ik kan me niet aangesproken voelen. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ongeveer gelijkwaardig. Al zijn er soms onderlinge verschillen die historisch verbonden zijn. Zo vind ik dat Nederlandertjes beter tegen verandering kunnen dan Belgen die trouw blijven aan de continuïteit. -Moeilijke woorden-
    Zo zijn de mensen in NL ook niet verlegen om woorden terwijl de Belgen eerder stiller zijn. =)

    Geloof me, ik woon op 1,5km van NL, ik heb grotendeels NL'se familie. Als ik vrienden en familie vergelijk, zie je die verschillen ook al.
    Wat niet wil zeggen dat ze niet met elkaar om kunnen gaan. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gelukkig ben ik een Fries (joehoe)


    "I shut my eyes in order to see.'

    In die sproeten en blond haar herken ik me :Y)
    De rest niet hahah


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik vind het stiekem best grappig, dat in beide topics hetzelfde over elkaar wordt gezegd (krul) Ach, ik ben Nederlander, maar mijn stieffamilie komt dus uit België.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 13:14 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Prudence schreef:
    Gelukkig ben ik een Fries (joehoe)

    -plat-


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Prudence schreef:
    Gelukkig ben ik een Fries (joehoe)

    Zal ik mijn mening over Friezen dan maar voor me houden? (joehoe)


    -