• Na aanleiding van dit topic,
    Hoe zien Belgen Nederlanders?
    Over het innerlijk en uiterlijk!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Orphan schreef:
    No offence, maar ik zie Nederlanders ook vaak van die blonde opgemaakte barbiepoppen met een grote mond die zitten te blowen en elke jongen neuken.

    Wiet is hier ook legaal, moet je gebruik van maken anders is het ook zo zonde he (joehoe)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ik ben waarschijnlijk de enige Groninger die daar in reageert (joehoe)

    Think so, haha.

    Echt gewoon alle negatieve punten worden opgenoemd in deze topics :') Sad.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orphan schreef:
    No offence, maar ik zie Nederlanders ook vaak van die blonde opgemaakte barbiepoppen met een grote mond die zitten te blowen en elke jongen neuken.


    Bij velen is dat ook zo. :W
    en dat zeg ik als Nederlander.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Orphan schreef:
    No offence, maar ik zie Nederlanders ook vaak van die blonde opgemaakte barbiepoppen met een grote mond die zitten te blowen en elke jongen neuken.


    Oké, dat vooroordeel vind ik toch wel overdreven.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 13:25 ]


    Don't dream your life, but live your dream!

    Elk persoon is anders.
    Maar over het algemeen zijn jullie luidruchtiger vind ik. :')


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Prudence schreef:
    (...)
    Think so, haha.

    Echt gewoon alle negatieve punten worden opgenoemd in deze topics :') Sad.

    Zo onorgineel als de belgen zijn gaan ze ook maar negatief doen over ons. (joehoe)


    -

    Luidruchtig,dom,arrogant en groot (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Stray schreef:
    (...)

    Oké, dat vooroordeel vind ik toch wel overdreven.


    Dat is niet eens een vooroordeel, want veel zijn ook echt zo :W


    Olive

    Hey, ik heb blond haar en sproeten! Ben ik in ieder geval nog een beetje Nederlands. Jullie hebben wel gelijk hoor. Er lopen hier echt vet veel arrogante en gierige mensen rond. Maar hoe verder je van de randstad afgaat, hoe minder dat word. Was dit jaar in Zuid Limburg en daar was het veel gezelliger. Daar zegt iedereen elkaar tenminste gedag! Al wonen daar weer meer mensen die gierig zijn. Gelukkig is niet iedereen zo in Nl, maar er zijn er wel veel.


    Happy Birthday my Potter!

    Orphan schreef:
    (...)

    Dat is niet eens een vooroordeel, want veel zijn ook echt zo :W


    Dan zou ik wel in het andere deel van nederland wonen want dat is bij ons dus niet zo (: woon in twente


    Don't dream your life, but live your dream!

    Stray schreef:
    (...)

    Dan zou ik wel in het andere deel van nederland wonen want dat is bij ons dus niet zo (: woon in twente


    Het is ook meestal in de randstad en de regios van grote steden volgens mij :')


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik vind dat Nederlanders soms zo'n typisch hoofd hebben, ik kan het niet beschrijven, maar het is zo :Y)
    En waar en wanneer je ook op reis gaat, het zit er altijd bomvol met Nederlanders, net de pest die zich verspreid want ik ben nog nooit eens op vakantie geweest zonder dat ik Nederlanders hoor, ver-ve-lend.
    Dat en soms vind ik ze echt dom overkomen, maar dat is niet altijd zo.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Het is ook meestal in de randstad en de regios van grote steden volgens mij :')


    Ja, dat zou dan wel.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Orphan schreef:
    Euhm, luidruchtig, irritant, irritant accent, gierig, egoïstisch, arrogant en sommige vind ik gewoon compleet rond. Zo ervaar ik ze in het echte leven, op quizlet valt het wel mee. Soms.

    Stray schreef:
    (...)

    Dan zou ik wel in het andere deel van nederland wonen want dat is bij ons dus niet zo (: woon in twente

    Ik ken iemand die uit de Randstad komt -zoetermeer- en die is echt verbaasd hoe rustig het hier in Enschede -Twente- is x'D Echt grappig.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42