• ..
    Oke, ik kwam gisteravond dus op het geweldige idee om als verassing voor iedereen een gedicht te maken. Maar het probleem is nu dat wij thuis met zijn 8en wonen. En zo goed ben ik niet in het maken van gedichten, nou ben ik ook nog eens heel eigenwijs en wil ik niet met standaart zinnetjes beginnen. Dit wordt al met al een hele grote klus, want we gaan VANAVOND sinterklaas vieren.
    Zucht.
    Heeft iemand iedeeën voor de gedichten?

    xxx

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Anders moet je niet per se voor geichten gaan, maar voor kleine, korte stukjes tekst waarin je aan iedereen uitlegt waarom die persoon voor jou zo belangrijk is? (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Als ik gedichtjes maak, gaan het over de persoon. De dingen die hij/zij leuk vindt, maar dan rijmend. Misschien kun je daar iets mee?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    deze tips zijn al goed. Ik zal eens alle leuke-minderleuke eigenschappen op papier zetten.
    Dank julie wel!!

    xx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Geef anders subtiele hints over het cadeau, of waarom je precies dit gekocht hebt?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Unnoted schreef:
    Anders moet je niet per se voor geichten gaan, maar voor kleine, korte stukjes tekst waarin je aan iedereen uitlegt waarom die persoon voor jou zo belangrijk is? (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)