• Ik ben 16 jaar, halfbloed heks en overgeplaatst naar Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus. Ik begin hier in het 6e jaar en zit in Zwadderich. Alles gaat zijn gangetje hier: huiswerk, toetsen maken, feesten, regels overtreden, een hekel hebben aan Pansy (die denkt dat wij best friends forever zijn, of zo..) en natuurlijk Malfoy irriteren (hij heeft een hekel aan mij en ik aan hem, beter kan toch niet?).
    Voor de rest heb ik ook nog gewoon vrienden, hoor. Alleen bijna geen Zwadderaars, eigenlijk is het totaal niet boeiend uit welke afdeling ze komen, voor mij dan, want vrienden zijn vrienden.
    Maar dat is nu wel genoeg over mijzelf.

    Ik ben er namelijk achter gekomen dat ik geen halfbloed ben, maar een volbloed heks. Mijn familie is ook niet mijn eigen familie en mijn naam is ook niet Sarah Wright.
    Maar mijn naam is:
    Dakota Black.
    Ik weet nog niet wie mijn ouders zijn. Maar dat zal geen geheim voor mij blijven. Ik zet alles op alles om erachter te komen wie mijn echte familie is.


    So, wat ik dus nodig heb (dat klinkt echt zwaar arrogant -.-).
    # - vriendinnen, boeit niet welke afdeling.
    # - vrienden, boeit ook niet welke afdeling.
    # aanhangsel van Draco.
    # Groep gemene bitches, max. 4 mensen (meisjes en jongens).

    Dus wat u moet invullen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Bloedstatus:
    Afdeling:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Patronus:
    Toverstok:
    Extra:
    Crush (evt):

    Voorbeeld:

    Volledige naam: Sarah Lynn Wright
    Bijnaam: Saartje
    Bloedstatus: Halfbloed (werkelijk: volbloed)
    Afdeling: Slytherin
    Leeftijd: 16
    Karakter: Sarah is een meisje dat vooral doorzet, ze kent geen genade. Alles moet ze te weten te komen. Voor de rest is ze erg lief en zorgzaam voor haar vrienden. Tegen de gene die ze totaal niet mag is ze een bitch.
    Uiterlijk + foto: Sarah heeft bruin haar, blauwe ogen en lange wimpers. Ze is 1.70m lang en is erg slank. Ze draagt in de weekenden en de vakanties meestal dreuzelkleding; ze houdt erg van casual kleding en van Vans of All Stars.



    Patronus: Schaap
    Toverstok: 24,8 cm lang eikenhout met een kern van drakenbloed.
    Extra: Sarah houdt erg veel van lezen, schrijven, tekenen en piano spelen. Tijdens toverdranken probeert ze graag nieuwe dingen uit, meestal heeft dit geen goede gevolgen..
    Als je haar kwijt bent, zit ze meestal buiten. Gewoon om tot rust te komen, zegt ze dan als je vraagt waarom.
    Crush (evt): Ze wilt zich niet echt binden aan iemand, dus niemand.


    Succes en ik kies niet de eerste, maar de beste :Y)

    The Secret Diary - Hogwarts


    Vriendinnen:
    Eyes
    Scootaloo

    Vrienden:
    SofieSaade
    Eyes


    Aanhangsel Draco:
    PrincesSnape
    katl1

    Groep gemene bitches
    Carolinehale
    Shuester
    Unbroken
    Litwick


    ----
    Wauw! Oke, ik heb nu genoeg, van alles dat niet daar boven staat word iets een andere rol voor verzonnen of krijgt later pas die rol. Maar dat komt in de loop van het verhaal wel ;3
    In ieder geval SUPER BEDANKT! .

    [ bericht aangepast op 29 sep 2011 - 20:33 ]

    Rol: Vriendin
    Volledige naam: Katherina Anna Vieage
    Bijnaam: Kat
    Bloedstatus: Mudblood
    Afdeling: Gryffindor
    Leeftijd: 16
    Karakter: Kat is heel nieuwsgierig en door haar slimme tactieken weet ze bijna alle geheimen van Hogwarts. Eigenlijk zou dat haar meer een leerlinge van Slytherin maken, maar toch is ze ingedeeld bij Gryffindor. Er schuilt namelijk een hele dappere leeuw in haar die alle risico's zou nemen om het gene wat zij wil voor elkaar te krijgen.
    Ze kan hierdoor wel beter opschieten met de wat aardigere mensen uit Slytherin. Toch ziet ze ook het goede van haar eigen afdelingsgenoten. Ze heeft wel wat slechte puntjes. Ze kan bijvoorbeeld niet tegen te slimme mensen, wat haar een vijand maakt van de nerdjes uit Ravanclaw, die het vaak toch wel goed bedoelen. Verder haat ze mensen die liegen en weet ze exact wanneer mensen dit doen. Ze heeft er geen problemen mee om mensen voor een blok te zetten wanneer ze liegen. Wat ze weer in problemen brengt.
    Uiterlijk + foto:

    Kat heeft van zichzelf platinablond haar, maar heeft haar haar een lichte roze tint gegeven. Ze heeft een bleke huid en haar ogen zijn grijp. Ze kleed zich meestal makkelijk.
    Patronus: Een dolfijn
    Toverstok: 33 cm, kersenhout, staartveer van een feniks, niet buigzaam
    Extra: Ze is heel goed in gedaanteverwisseling en kan zo haar haar kleuren. Verder woont ze in Frankrijk, maar Beauxbatons vond ze maar niks, dus gaat ze ieder jaar naar Hogwarts. Ze spreekt vloeiend Frans en Engels. Haar Muggle ouders zijn heel rijk en weinig thuis, dus ze heeft er niks op tegen dat ze ieder jaar naar Engeland moet. In de vakanties blijft ze altijd gewoon op Hogwarts (behalve de zomer natuurlijk), tenzij ze met een vriendin meegaat.
    Crush (evt): Stiekem vind ze Fred Weasley heel leuk, maar is hier bang voor, omdat de vorige jongen die ze leuk vond dood is. (Cedric)


    Happy Birthday my Potter!

    Unbroken schreef:
    Oeps, nu heb je geen gemene jongens. ;o
    Misschien kan Litwick die maken? :]


    Ik maak er vanmiddag wel eentje ;)


    Happy Birthday my Potter!

    Rol: Gemene bitch jongen
    Volledige naam: Aron Christian Knight
    Bijnaam: A
    Bloedstatus: Pure blood
    Afdeling: Slytherin
    Leeftijd: net 17
    Karakter: Aron weet niet goed wie hij is. Hij probeert de mensen van wie hij houd zo veer mogelijk bij hem vandaan te houden, door de gemene zak uit te hangen. Hier is hij wel heel goed in en hij kwetst veel mensen met zijn gedrag. Hierdoor haat hij zichzelf, maar hij zal ook niet stoppen. Hij is onmenselijk tegen zijn slachtoffers en doet alsof hij onkwetsbaar is. Eigenlijk is hij heel lief en zacht diep van binnen, maar om dat er uit te krijgen moet je een wonder verrichten.
    Uiterlijk + foto:

    Aron zijn bruine haarkleur heeft bijna exact dezelfde kleur als zijn ogen. Zijn huid is niet heel bleek, maar ook niet echt getint. Verder zitten zijn armen vol met tattoos.
    Patronus: Spookdier
    Toverstok: 28,3 cm, kastanje hout, hartenbloed van een draak, redelijk buigzaam
    Extra: Aron woont in een weeshuis voor jonge tovenaars die hun familie zijn verloren tijdens de eerste oorlog tegen Voldemort. Zijn ouders zitten in azkaban, omdat ze dooddoeners waren. Voldemort vond het nog niet nodig ze te bevrijden.
    Crush (evt): Hij is smoor verliefd op Katharina Anna Vieage en probeert zo veel mogelijk om uit haar buurt te blijven. Als hij er achter komt dat ze helemaal niks voor hem voelt word hij nog verbitterder en veranderen zijn pesterijen in gruwelijke streken, die zelfs zijn mede pestkoppen lichtelijk verafschuwen.


    Happy Birthday my Potter!

    Wauw! Oke, ik heb nu genoeg, van alles dat niet daar boven staat word iets een andere rol voor verzonnen of krijgt later pas die rol. Maar dat komt in de loop van het verhaal wel ;3
    In ieder geval SUPER BEDANKT!

    Dankje voor de rol! <3


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'