• Ik drink dus geen alcohol. Reden? Uit principe en voor mijn ouders, die er ook tegen zijn. En mijn broer (die vijf jaar ouder is) drinkt het ook nooit en hij is zowat mijn grote voorbeeld, dus volg ik hem ook daar in. Verder zie ik ook niet veel positiefs aan drinken.

    Maar... Wat wel vervelend is, is dat mensen zo aandringen om te drinken. Serieus, drink je glas leeg en stop met zeiken dat ik het ook eens moet geproefd hebben! (cat)

    Dan beginnen ze echt zovan "Proef gewoon eens, van één slokje wordt je echt niet zat." Ja best, ik ben niet dom. Maar is het dan zo onacceptabel dat ik niet drink? Ik vind het vervelend dat mensen aandringen voor zoiets debiel. Als zij het leuk vinden, mij best, maar push geen andere mensen tot een slechte gewoonte.


    Haha, oké, moest er even uit. Zijn hier nog mensen die niet drinken?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik drink wel maar niet veel, het is zo duur :'D


    -

    Ik drink wel, maar ik vind het inderdaad wel irritant als je zelf niets wil drinken en dat ze dan gaan aandringen.
    Gewoon niet doen als je niet wilt :Y)


    As travars

    Ik drink soms, alleen als ik erzelf zin in heb.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik drink zo af en toe.
    Maar ik snap dat jij dat irritant vind dat die mensen gaan aandringen..

    [ bericht aangepast op 15 sep 2011 - 18:37 ]


    Me so good.

    ik drink niet, omdat ik nog te jong ben


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik drink alleen met oud en nieuw 1 glaasje. Ik wil later geen rimpels, dus dan moet je alcohol ook gewoon skippen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Genius schreef:
    Ik drink wel maar niet veel, het is zo duur :'D


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Ik drink niet


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik drink nooit ^^ en al die mensen uit mijn klas dirnken zichzelf aldderzat enzo o_O'' Echt raar.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik drink zo goed als niet (: En als ik drink, dan blijft het bij één glaasje rosé bij Oud & Nieuw :'D Dat gaat dan over 't hele jaar :Y) Ook principe o.a. [:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik drink niet. Ik weiger alcohol aan te raken vanwege het feit dan mijn vader zich op mijn 7de dood heeft gedronken. Fucking idiot.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hier! :3
    Was in Tsjechië heel erg, iedereen was zo van; 'Hè, drink jij niet? Zonde joh!' maar ik was wel mooi de enige nuchtere persoon in de bus, samen met de chauffeur :Y) alhoewel, ik had één klein slokje becherovka-cola gehad, omdat ik toch wel de regels van mijn ouders wilde overtreden...


    Destroy what destroys you.

    Ik drink wel maar ik vind dat de mensen niet mogen aandringen en jouw keuze moeten accepteren. :Y)

    ik drink ook niet.
    Gelukkig zijn er in mijn omgevig geen mensen die er op aandringen dat ik ook wat alcohol moet drinken (:

    [ bericht aangepast op 15 sep 2011 - 18:42 ]

    Ik drink niet. misschien af en toe wat als ik over de 16 ben. maar niet dat ik elke week wat neem dan.
    Er zijn mensjes van 1 jaar jonger in mijn klas en die drinken al dat spul o.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor