• Hallo lieve mensen,

    De laatste tijd zijn wij als mods gestuit op een aantal pro-ana verhalen die tegen de huisregels van deze site ingaan. Bij deze verhalen werden bijvoorbeeld streefgewichten genoemd door users die verre van gezond zijn. Deze verhalen waren van gewone verhalen echte pro-ana verhalen geworden, in plaats van de 'anti-ana' verhalen die mensen waarschuwen voor de verschrikkelijke en dodelijke geestelijke ziekte Anorexia Nervosa. Deze echte pro-ana verhalen gaan wij daarom verbieden, Quizlet is immers geen pro-ana site/weblog. Pro-ana was natuurlijk al verboden, maar we gaan er nu echt streng op letten en controleren. Wij willen Quizlet pro-ana vrij maken en houden.
    Wij willen jullie vragen om gevonden pro-ana verhalen door te mailen naar een van de volgende mods:
    - Drone
    - PUKKELxDING
    - Mugwump
    - Applejack
    - Lux
    Voor vragen hierover kun je ook bij hen terecht.
    Wij overleggen of deze doorgestuurde verhalen ook echt pro-ana zijn en daarna worden de verhalen eventueel verwijderd. Dit zodat wij de verhalen over Anorexia Nervosa (en in een enkel geval Boulima Nervosa) een beetje in de gaten kunnen houden en ingrijpen als het moet.
    Alvast bedankt (:

    x de mods

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 21:00 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 sep 2011 - 17:39 ]


    I am an idiot, I move.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)En toch zouden ouders ons erop kunnen aanklagen. Bovendien, Rutger wil het gewoon niet hebben. Zijn site, zijn regels. Ik geef hem overigens groot gelijk.
    Het zijn geen anti-ana acties, want nee, we kunnen geen hulp zijn voor degenen die het al hebben. Het enige wat wij willen is dat het niet via quizlet verspreid wordt, dat meisjes het niet via quizlet leren kennen.

    En jongens verdommen. Waarom vergeet iedereen de jongens. En kom nu niet aan dat het bij hij niet (zo vaak) voorkomt. Bij jongens komt het ook voor en is het vaak veel moeilijk om voor uit te komen.

    Verder, goede regel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Vind ik wel meevallen eigenlijk... Ik vind het veel leuker zo. Tenminste wat meer variëteit, niet alleen maar justin bieber, niet alleen maar one direction, niet alleen maar harry potter. Snap je? Nu is deze site echt voor iedereen, vroeger was er één soort tokio hotel elite en verder niets.


    jaa dat klopt wel! nu is het een site voor iedereen!
    ik zeg alleen wat ik gelezen heb meer niet


    L0ve's Hard To Find Easy To Loose And Difficult To Forget

    Goed zo!


    Alleen maar tranen van geluk

    Basturdo schreef:
    God, eindelijk, werd eens tijd. Mijn gebed wordt verhoord.


    I´m nothing special.

    Basturdo schreef:
    (...)
    Ja, maar ik word er sowieso een beetje ziek van. Ikzelf ben stevig, en ga me dan.. onzeker voelen. Snap je. En kids van 13 kunnen snel op ideeën komen als ze zo'n figuur als ik hebben en erg onzeker zijn. Ik ben gewoon tegen dat soort verhalen.
    Idd haha


    She will be loved.

    niet eerlijk!
    till I collapse mag echt niet verwijderd worden!!!!
    de rest doet me niet veel, die zijn trouwens saai om een echte pro anan verhaal te zijn.


    -

    4everKaulitz schreef:
    niet eerlijk!
    till I collapse mag echt niet verwijderd worden!!!!
    de rest doet me niet veel, die zijn trouwens saai om een echte pro anan verhaal te zijn.


    Als je leest zie je dat alleen de verhalen die echt aanzetten tot Anorexia worden verwijderd. :W
    Till i collapse is volgens mij een verhaal dat blijft. I'm not sure.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    DancingDead schreef:
    (...)
    alsof iedereen die het gaat lezen gelijk anorexia krijgt. in het echt bestaan er toch ook boeken die over anorexia gaan? dus ik snap niet waarom ze verboden moeten worden hoor :')


    mee eens


    -

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Als je leest zie je dat alleen de verhalen die echt aanzetten tot Anorexia worden verwijderd. :W
    Till i collapse is volgens mij een verhaal dat blijft. I'm not sure.


    pfff, gelukkig,
    ja ik hoop zo


    -

    4everKaulitz schreef:
    niet eerlijk!
    till I collapse mag echt niet verwijderd worden!!!!
    de rest doet me niet veel, die zijn trouwens saai om een echte pro ana verhaal te zijn.


    Ooit gehoord van lezen? Ik raad je namelijk aan om dat met dit topic te doen :Y) Malice heeft het zelf in dit topic al gevraagd, haar verhalen blijven gewoon.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2011 - 18:01 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    4everKaulitz schreef:
    niet eerlijk!
    till I collapse mag echt niet verwijderd worden!!!!
    de rest doet me niet veel, die zijn trouwens saai om een echte pro ana verhaal te zijn.


    Sorry, maar dat vind ik asociaal (joehoe)

    maar bij de meeste pro ana verhalen staat er ook een waarschuwing.
    dus is et dan je eigen schuld als je aan pro ana gaat doen want de schrijfer/schrijfster heeft je er voor gewaarschud en de meeste pro ana verhalen zijn echt super mooi! <3


    Nobody is perfect! <3

    Nephthys schreef:
    (...)

    Sorry, maar dat vind ik asociaal (joehoe)


    sorry dan, ik schreef en postte het zonder erbij na te denken. maare no offense tegen iedereen die een pro ana verhaal schrijf!


    -

    JenniBieber schreef:
    maar bij de meeste pro ana verhalen staat er ook een waarschuwing.
    dus is et dan je eigen schuld als je aan pro ana gaat doen want de schrijfer/schrijfster heeft je er voor gewaarschud en de meeste pro ana verhalen zijn echt super mooi! <3


    Sommige mensen zijn daar meer vatbaar voor dan anderen, ook al realiseren ze dat zelf niet. :W
    Dan kan het nog zo super mooi zijn, als er mensen ziek door kunnen worden heb ik ze ook liever niet op Quizlet, en ik ben erg blij met deze nieuwe regel.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    JenniBieber schreef:
    maar bij de meeste pro ana verhalen staat er ook een waarschuwing.
    dus is et dan je eigen schuld als je aan pro ana gaat doen want de schrijfer/schrijfster heeft je er voor gewaarschud en de meeste pro ana verhalen zijn echt super mooi! <3

    je gáát niet zomaar aan pro ana doen. de meeste zouden dat niet eens één dag volhouden '--


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.