• Als je er niet tegen kunt dat ik bepaalde soorten stories afkraak, ga dit dan niet lezen.

    Als er iets is waar ik me aan erger op deze site zijn het wel die super goedkope stories. Van die stories die constant in de spotlight of top 5 staan, en als ik het dan lees haak ik al af na de eerste paar zinnen die zo slecht geformuleerd zijn dat ik denk: what the fuck waarom lezen mensen dit? Ik ga geen namen noemen want dit is niet bedoelt naar specifieke mensen of verhalen.

    Het ergste vind ik wel al die fan fictions. Kijk, ik snap dat een fan fiction leuk kan zijn, maar ik heb de indruk dat meesten het gewoon schrijven uit pure wanhoop. Mensen willen aandacht, mensen zijn niet origineel, dus wat doen ze? Ze gaan over Harry Potter schrijven. Of nog beter, onze zangeres Justin Bieber. Niks op tegen hoor, alleen bestaat zo'n 90% van onze stories uit slechte fan fiction en meestal allemaal over dezelfde personen. Nee, dan ben je origineel bezig hoor. Mensen, wees eens origineel en ga over onbekende personen schrijven! Daarmee kun je wat. Dat kun je uitgeven, en dat is tenminste een uitdaging omdat je dan voor het eerst eens origineel mag zijn.

    Oh dat is nummer twee. Ik heb een deel gelezen van zo'n story over anorexia, nou, persoonlijk gezegd vond ik het typische Quizlet kwaliteit, verder wel goed, alleen niet mijn smaak. Wat zie je nu? Ineens gaan tientallen mensen zulke originele verhalen maken met een bijna identieke titel, allemaal over anorexia. Stop met kopiëren! Eindelijk eens iemand die een goed verhaal over onbekende personen schrijft, en iedereen doet het na. Nee, dan ben je zeker wél origineel bezig? Kom op zeg, doe niet sneu?

    Laatste waar ik me aan erger is het feit dat alle hoofdstukken zo verschrikkelijk kort moeten zijn. Hoe kun je nou een verhaal schrijven als elk hoofdstuk nog geen 500 woorden is? En dan zeikt iedereen dat je heel snel verder moet, maar als ze mijn boek lezen gaan ze niet verder omdat het hoofdstuk te lang is, terwijl ze wél heel snel het vervolg willen lezen. Dus waarom niet direct 3000 woorden zodat je een heel lang stuk kunt lezen, in plaats van elke dag moeten wachten op 5 hoofdstukken?

    Ergste is nog wel dat mensen dit soort stories puur voor aandacht schrijven, en niet voor zichzelf. Alsjeblieft, houd op hiermee. Jullie kunnen beter.

    Nogmaals, als je het hier niet mee eens bent, dan snap ik dat, maar ga niet haten. Mijn mening verander je niet, dus als je jouw mening wilt delen, doe dat dan met respect.

    Dankje.

    Edit: ik probeer hier niet mee te zeggen dat alle fanfic slecht is óf dat het niet goed kan zijn. Het kan absoluut goed zijn en ieder moet het voor zich weten. Dit wat ik hier schreef gaat puur over de slechte fanfics die ik heb gelezen. Also, het is niet nodig mijn boeken af te kraken omdat ik niet van slechte fanfic houd. Ik kraak jullie ook niet af, ik kraak slechte stories af maar noem daarbij geen namen. Voel jij je aangesproken? Nou sorry dat is niet de bedoeling.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 20:01 ]


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Renegade schreef:
    (...)
    Ja maar toch, ze zijn beledigend tegenover jou terwijl jij niemand echt viseerde.

    jij hebt medelijde met haar??!!
    wtf -haalt diep adem en stikt verwijten in-
    ik heb medelijde met FF schrjvers! wrm kunnen zij niet doen wat ze willen doen, gvd?? Als zij dit een goede manier vinden om hun gevoelen te uiten dan vind ik dat PRACHTIG!


    Cool, neat, swell -Cry

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Hahaha schat je bent geen haar beter als je mij dan ook afkraakt? En ik ben heel duidelijk geweest over dat het enkel mijn mening was, niet de enige waarheid in heel de wereld. Plus, ik had het over ORIGINELE en GEKOPIEERDE verhalen, niet die specifieke onderwerpen. (:

    Wat is er GEKOPIEERD aan fanfics?


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    iPotter schreef:
    (...)
    Waarom maak jij überhaupt een topic?


    Om mensen die kopiëren of fanfics maken voor aandacht op andere gedachten te brengen.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Scootaloo schreef:
    (...)
    Wat is er GEKOPIEERD aan fanfics?


    Niks, maar die geweldige Till I Collapse story kopiëren vind ik anders wel erg.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Hahaha schat je bent geen haar beter als je mij dan ook afkraakt? En ik ben heel duidelijk geweest over dat het enkel mijn mening was, niet de enige waarheid in heel de wereld. Plus, ik had het over ORIGINELE en GEKOPIEERDE verhalen, niet die specifieke onderwerpen. (:


    Noem me niet schat (; Laat dat even duidelijk zijn. Jij kraakt mensen af, mensen kraken jou af, dat is nou eenmaal zo he? Oh dus jij vind dit, niet afkrakend bedoelt? Dan is er iets mis met je:

    Het ergste vind ik wel al die fan fictions. Kijk, ik snap dat een fan fiction leuk kan zijn, maar ik heb de indruk dat meesten het gewoon schrijven uit pure wanhoop. Mensen willen aandacht, mensen zijn niet origineel, dus wat doen ze? Ze gaan over Harry Potter schrijven. Of nog beter, onze zangeres Justin Bieber. Niks op tegen hoor, alleen bestaat zo'n 90% van onze stories uit slechte fan fiction en meestal allemaal over dezelfde personen. Nee, dan ben je origineel bezig hoor. Mensen, wees eens origineel en ga over onbekende personen schrijven! Daarmee kun je wat. Dat kun je uitgeven, en dat is tenminste een uitdaging omdat je dan voor het eerst eens origineel mag zijn.


    To infinity and beyond •

    Oublier schreef:
    (...)
    jij hebt medelijde met haar??!!
    wtf -haalt diep adem en stikt verwijten in-
    ik heb medelijde met FF schrjvers! wrm kunnen zij niet doen wat ze willen doen, gvd?? Als zij dit een goede manier vinden om hun gevoelen te uiten dan vind ik dat PRACHTIG!


    Overdrijf niet zo. Jij mag het mooi vinden, zij mogen het schrijven. Mag ik ook een mening hebben?


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Ik ben het gewend om beledigd te worden, ik trek het aan. Awyeah. Haha nee maar serieus, ik kan er wel tegen. Ze lullen maar lekker. (:

    Sterke persoonlijkheid - had ik een applaudisserende smiley, ik zette hem hier neer.

    Maiko schreef:
    (...)

    Noem me niet schat (; Laat dat even duidelijk zijn. Jij kraakt mensen af, mensen kraken jou af, dat is nou eenmaal zo he? Oh dus jij vind dit, niet afkrakend bedoelt? Dan is er iets mis met je:

    Het ergste vind ik wel al die fan fictions. Kijk, ik snap dat een fan fiction leuk kan zijn, maar ik heb de indruk dat meesten het gewoon schrijven uit pure wanhoop. Mensen willen aandacht, mensen zijn niet origineel, dus wat doen ze? Ze gaan over Harry Potter schrijven. Of nog beter, onze zangeres Justin Bieber. Niks op tegen hoor, alleen bestaat zo'n 90% van onze stories uit slechte fan fiction en meestal allemaal over dezelfde personen. Nee, dan ben je origineel bezig hoor. Mensen, wees eens origineel en ga over onbekende personen schrijven! Daarmee kun je wat. Dat kun je uitgeven, en dat is tenminste een uitdaging omdat je dan voor het eerst eens origineel mag zijn.


    Oke dan is er iets mis met me. (:


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Oke dan is er iets mis met me. (:


    Ben blij dat je het er zelf mee eens bent.


    To infinity and beyond •

    Renegade schreef:
    (...)
    Sterke persoonlijkheid - had ik een applaudisserende smiley, ik zette hem hier neer.


    Hahaha ja dat heb ik wel ja. Maar ach, dat gaat dan wel ten koste van mezelf af en toe. Kan het wel hebben, vooral als het mensen zijn op het internet, ik bedoel, in het echt zouden ze meestal niet eens een poging wagen me zielig te noemen.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Overdrijf niet zo. Jij mag het mooi vinden, zij mogen het schrijven. Mag ik ook een mening hebben?

    een mening? ja
    mensen afbreken? NEE


    Cool, neat, swell -Cry

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Oke dan is er iets mis met me. (:


    Het ergste vind ik wel al die fan fictions. Kijk, ik snap dat een fan fiction leuk kan zijn, maar ik heb de indruk dat meesten het gewoon schrijven uit pure wanhoop. Mensen willen aandacht, mensen zijn niet origineel, dus wat doen ze? Ze gaan over Harry Potter schrijven. Of nog beter, onze zangeres Justin Bieber. Niks op tegen hoor, alleen bestaat zo'n 90% van onze stories uit slechte fan fiction en meestal allemaal over dezelfde personen. Nee, dan ben je origineel bezig hoor. Mensen, wees eens origineel en ga over onbekende personen schrijven! Daarmee kun je wat. Dat kun je uitgeven, en dat is tenminste een uitdaging omdat je dan voor het eerst eens origineel mag zijn.


    Hmmm.

    Maiko schreef:
    (...)

    Ben blij dat je het er zelf mee eens bent.


    Sterker nog, ben er trots op. Als we allemaal zo normaal en 'oke' waren was de wereld ook zo saai.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Oublier schreef:
    (...)
    jij hebt medelijde met haar??!!
    wtf -haalt diep adem en stikt verwijten in-
    ik heb medelijde met FF schrjvers! wrm kunnen zij niet doen wat ze willen doen, gvd?? Als zij dit een goede manier vinden om hun gevoelen te uiten dan vind ik dat PRACHTIG!

    Vato, plz.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Niks, maar die geweldige Till I Collapse story kopiëren vind ik anders wel erg.

    Till I Collapse gekopieerd nu snap ik het niet meer?


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)