• -Als je geen zin hebt in een 'zeik' topic, dan moet je dit niet lezen-

    Er loopt een meisje bij mij op school rond, die vroeger mijn beste vriendin was. Ik ken haar al sinds de kleuterklas en kon echt heel goed met haar opschieten. Ik woon dicht bij haar in de buurt, dus toen we bij elkaar in de brugklas kwamen, hadden we afgesproken naast elkaar te gaan zitten en met elkaar te fietsen.
    Na een paar weken in de brugklas liet ze me kei hard vallen voor van die gemene tutjes en roddelde met ze over me. Ze probeerde opeens iedereen tegen me op te zetten.
    Ik heb nachten gehuild en het heeft bijna een jaar geduurd voor ik er echt overheen was.

    In de tweede heeft ze sorry tegen me gezegd. Ik ben daardoor niet meer bevriend met haar geraakt, maar we deden wel weer gewoon normaal tegen elkaar. Ik vertrouwde haar weer een beetje en kon eigenlijk wel weer met haar overweg. Al zag ik haar bijna nooit meer.

    Nu heeft ze vlak voor het einde van vorig jaar (het derde jaar) tegen een vriendin van me gezegd, dat ik degene was die over haar ging roddelen en die haar liet vallen. Die vriendin ging dat natuurlijk gelijk aan de rest van mijn vrienden vertellen, die gelukkig wel wisten hoe het echte verhaal in elkaar zat. Mijn vertrouwen was gelijk weer weg.

    Dit jaar staat dat kind opeens 'gezellig' bij mijn vriendengroep en kijkt ze me de hele tijd aan met zo'n grijns van; Kijk eens? Dit heb ik toch maar mooi voor elkaar gekregen.
    Ik wil wegrennen, haar in der sop gaar laten koken en gewoon weer verder gaan met mijn leven, maar mijn vrienden staan daar ook. Ik wilde dus met hun overleggen en nu begint eentje te zeggen; Jij bepaald niet wie er wel of niet bij de groep staat. Negeer haar gewoon lekker. Shit happens.
    Maar ik kan haar niet negeren. Ik kan niks meer tegen mijn vrienden zeggen zonder dat zij het hoort, of zonder dat ze al mijn vrienden tegen me opzet. En als mijn vrienden niet met me mee willen verplaatsen kan ik ook moeilijk ergens in mijn eentje gaan staan.

    Ligt het aan mij, ben ik degene die hier moeilijk doet, of is mijn vriendin niet helemaal eerlijk bezig? Ik snap er niks meer van. Ik heb altijd alles voor mijn vrienden over gehad en dan krijg ik dit! Ben ik dan echt zo'n slecht persoon?


    Happy Birthday my Potter!

    Kijk dat had een vriendin van me ook en eigenlijk moet je gewoon normaal tegen elkaar doen.. Niet beste vrienden maar gewoon accepteren dat ze er bij staat. Je kunt er niets aan doen. En als jij gewoon normaal doet, zou zij dat vanzelf ook doen.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Wow die 'vriendin' is niet echt bepaald een goede vriendin als ze dat doet kan je haar eerder een vijand noemen inplaats van vriendin. Jij bent niet slecht, zij is slecht. Dat is wel echt stom dat ze dat doet, maar je kan haar beter mijden en niet meer vertrouwen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Stray schreef:
    Kijk dat had een vriendin van me ook en eigenlijk moet je gewoon normaal tegen elkaar doen.. Niet beste vrienden maar gewoon accepteren dat ze er bij staat. Je kunt er niets aan doen. En als jij gewoon normaal doet, zou zij dat vanzelf ook doen.


    Maar ze doet niet normaal. Sinds ik hogere cijfers haal dan haar probeert ze iedereen tegen me op te zetten. En als ik normaal tegen haar doe (wat ik dus al vet lang gedaan heb) maakt het niets uit.


    Happy Birthday my Potter!

    Er loopt een meisje bij mij op school rond, die vroeger mijn beste vriendin was. Ik ken haar al sinds de kleuterklas en kon echt heel goed met haar opschieten. Ik woon dicht bij haar in de buurt, dus toen we bij elkaar in de brugklas kwamen, hadden we afgesproken naast elkaar te gaan zitten en met elkaar te fietsen.
    Na een paar weken in de brugklas liet ze me kei hard vallen voor van die gemene tutjes en roddelde met ze over me. Ze probeerde opeens iedereen tegen me op te zetten.
    Ik heb nachten gehuild en het heeft bijna een jaar geduurd voor ik er echt overheen was.


    ^ Dat stukje heb ik ook meegemaakt.


    <3

    hortons schreef:
    (...)

    ^ Dat stukje heb ik ook meegemaakt.


    Aangezien ik weet hoe het voelt vind ik het heeeeeeel *** voor je.


    Happy Birthday my Potter!

    Litwick schreef:
    (...)

    Maar ze doet niet normaal. Sinds ik hogere cijfers haal dan haar probeert ze iedereen tegen me op te zetten. En als ik normaal tegen haar doe (wat ik dus al vet lang gedaan heb) maakt het niets uit.


    Wat een lastig kind.
    Misschien nog eens met je vriendinnen praten en gewoon eerlijk zijn dat je het echt niet leuk vind, of alleen praten met diegenen die je echt willen begrijpen. Ze willen je vast wel helpen en misschien gaan hun wel met haar praten of praat zelf met haar?


    Don't dream your life, but live your dream!

    Als al jouw vriendinnen weten hoe het zit tussen jou en haar (en dus weten hoeveel last je van haar hebt gehad) hoe kunnen ze dan alleen al overwegen om haar 'erbij te laten'.
    Ik ben best extreem wat dat betreft, als iemand mijn vriendinnen iets 'aandoet', zal ik die persoon nooit vriendelijk vinden, laat staan vertrouwen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Litwick schreef:
    (...)

    Aangezien ik weet hoe het voelt vind ik het heeeeeeel *** voor je.


    Maar bij mij had het een andere uitkomst. Op een gegeven moment mocht ze haar 'tutvriendinnen' niet meer en zijn we samen naar een andere schoolgegaan in het midden van het schooljaar, bij andere vriendinnen op school. Nu spreken we elkaar nauwelijks meer en glimlachen alleen naar elkaar als we elkaar tegenkomen op de gangen.


    <3

    Nou, het is inderdaad niet helemaal eerlijk van je vriendinnen, maar jij kunt niet voor hen bepalen met wie zij omgaan. Dus je zult je er maar bij neer moeten leggen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    hortons schreef:
    (...)

    Maar bij mij had het een andere uitkomst. Op een gegeven moment mocht ze haar 'tutvriendinnen' niet meer en zijn we samen naar een andere schoolgegaan in het midden van het schooljaar, bij andere vriendinnen op school. Nu spreken we elkaar nauwelijks meer en glimlachen alleen naar elkaar als we elkaar tegenkomen op de gangen.


    Same here bij mijn oude beste vriendin.


    Alis volat propriis.

    Penguin schreef:
    Als al jouw vriendinnen weten hoe het zit tussen jou en haar (en dus weten hoeveel last je van haar hebt gehad) hoe kunnen ze dan alleen al overwegen om haar 'erbij te laten'.
    Ik ben best extreem wat dat betreft, als iemand mijn vriendinnen iets 'aandoet', zal ik die persoon nooit vriendelijk vinden, laat staan vertrouwen.


    Zo denk ik dus ook, maar dat kind dat nu bevriend met haar is is ook een beetje vreemd....


    Happy Birthday my Potter!

    hortons schreef:
    (...)

    Maar bij mij had het een andere uitkomst. Op een gegeven moment mocht ze haar 'tutvriendinnen' niet meer en zijn we samen naar een andere schoolgegaan in het midden van het schooljaar, bij andere vriendinnen op school. Nu spreken we elkaar nauwelijks meer en glimlachen alleen naar elkaar als we elkaar tegenkomen op de gangen.


    Dat is dus bij mij ook een tijd geweest.


    Happy Birthday my Potter!

    Stonem schreef:
    Nou, het is inderdaad niet helemaal eerlijk van je vriendinnen, maar jij kunt niet voor hen bepalen met wie zij omgaan. Dus je zult je er maar bij neer moeten leggen :'D


    Ik snap dat dat niet kan, daarom wilde ik ook met ze overleggen. Maar om me dan een idiote aansteller te gaan noemen...........


    Happy Birthday my Potter!