• Wie kend er hier allemaal de groep Boys Like Girls

    Ikke, wel ze worden nogal veel vergeleken met JB. Maar 1 goude tup van iemand uit amerika (die ze live zagxD) Kijk nooit recht in Martin zn ogen xD
    ^^maar boeien^^

    Wie kend er ze allemaal????????????


    Dit zei dat meisje over martin zn ogen: (we waren even bezig over jb, dus daar effe ni op lette e

    hhahaah! you gots that right!
    i think they are hotter then jb though!
    to be honest!
    but they are even hotter UP CLOSE!!!
    if u do look at them up close,
    DO NOT STARE INTO MARTIN'S EYES!!!
    you will get attached to it
    and can never look away!
    BEWARE


    en dan ik: Hahah, jeah never look into Martin's eyes XD

    Jeah i think your right!


    En dan zei weer: HIS EYES ARE AMAZING!!! no wonder he wheres sun glasses



    Dus vraag me niet waarom ze dat zei, maar he is maar een tip van haar XDxD


    everything you imagined, and more...

    (...)

    Yeah, ik ga wél naar Londen met het school, in oktober
    Mja, dat boeit eig niett, en heeft er dan zo niks mee te maken xD


    das kei tof na london me t sgool,
    wij gaan dees jaar na de zee, en vorig jaar zijn we naar duistlang geweest (ma was ni mee)

    en k kon mss de 11de gaan an londen voor een concett van jb


    everything you imagined, and more...

    (...)

    Oh hahah vind ik niet zo XD maar ik vind Martin soms best sexy :x
    &jaa :'p, maar je kan hem vast wel ergens op internet bestellen ofzo XD
    maar OT; they are great, ik wil ze nog een x live zien + komt er nou over een tijdje een nieuw album? [ben te lui om het op te zoeken :x dus als iemand het toevallig weet]


    jah als ik ht weet of er een nieuw album komt dan laat ik het je weten zeker!

    En jah martin si soms idd best sexy.
    En ajh k zal eens kijken of ik hem kan bestellen, want k vindt alle liedjes ni op limewire! :(


    everything you imagined, and more...

    (...)

    das kei tof na london me t sgool,
    wij gaan dees jaar na de zee, en vorig jaar zijn we naar duistlang geweest (ma was ni mee)

    en k kon mss de 11de gaan an londen voor een concett van jb


    Uhu, wy gaan ook naar Madame Tussauds ofhoegedaookschrijftxD
    Maareh, JB staa in Washington, damned, jamméér xD

    Maaja xD

    (...)

    Uhu, wy gaan ook naar Madame Tussauds ofhoegedaookschrijftxD
    Maareh, JB staa in Washington, damned, jamméér xD

    Maaja xD


    jah madame tussauds das echt cool, mn nocht is daar al geweest, in nederland, in engelang in de vs! (k denk da er daar zelfs meer zijn)


    everything you imagined, and more...

    (...)

    jah als ik ht weet of er een nieuw album komt dan laat ik het je weten zeker!

    En jah martin si soms idd best sexy.
    En ajh k zal eens kijken of ik hem kan bestellen, want k vindt alle liedjes ni op limewire! :(

    yuaay that would be great ;D hahah.
    idd ! en ooh that sucks ! ;o
    maar OEH ik ga hopelijk ook dit jaar naar London <3 op werkweek. ik hou ZO van Engeland/london n_n
    &ik ga ook naar Köln met school waarschijnlijk [STARBUCKS <33]

    (...)
    yuaay that would be great ;D hahah.
    idd ! en ooh that sucks ! ;o
    maar OEH ik ga hopelijk ook dit jaar naar London <3 op werkweek. ik hou ZO van Engeland/london n_n
    &ik ga ook naar Köln met school waarschijnlijk [STARBUCKS <33]


    jah ik wil ook naar londen ma dan wil k op mn eigen rondzwerven :P dus me school is da soms ni t geval :S ma dan doe k da zeker ne keer me een vriendin, ma dan nog wel wa jaartjes wachten (k denk ni da k nu al aleen in londen mag gaan zwervenhoor xD)


    everything you imagined, and more...

    (...)

    jah ik wil ook naar londen ma dan wil k op mn eigen rondzwerven :P dus me school is da soms ni t geval :S ma dan doe k da zeker ne keer me een vriendin, ma dan nog wel wa jaartjes wachten (k denk ni da k nu al aleen in londen mag gaan zwervenhoor xD)


    Héhé, ik krijg een vrije namiddag om te shoppen enzoow xD

    (...)

    jah ik wil ook naar londen ma dan wil k op mn eigen rondzwerven :P dus me school is da soms ni t geval :S ma dan doe k da zeker ne keer me een vriendin, ma dan nog wel wa jaartjes wachten (k denk ni da k nu al aleen in londen mag gaan zwervenhoor xD)

    jaa das waaar. maar ik wil met een vriendin nog een x met zn tweeën naar London. omdat zij niet meegaat met onze werkweek :[
    Tip voor als je naar London gaat; ga naar Camden ! alternatieve buurt van London. het is daar zooooooo gaaf ! seriously, daar zou ik echt willen wonen ofzo :'D
    maar even over BLG; ik had ze bijna live gezien. want er gingen geruchten dat ze voorprogramma van Plain white t's waren, maar dat was uiteindelijk toch niet zo :[

    (...)
    jaa das waaar. maar ik wil met een vriendin nog een x met zn tweeën naar London. omdat zij niet meegaat met onze werkweek :[
    Tip voor als je naar London gaat; ga naar Camden ! alternatieve buurt van London. het is daar zooooooo gaaf ! seriously, daar zou ik echt willen wonen ofzo :'D
    maar even over BLG; ik had ze bijna live gezien. want er gingen geruchten dat ze voorprogramma van Plain white t's waren, maar dat was uiteindelijk toch niet zo :[


    Jammer, want plain whate t's zijn oko heel goed, en blg zeker:D:D:D:D:D

    En jah maar effe over da ze worden vergeleken met JB he!
    Wel volgens da meisje van Amerika zijn BLG beter live dan JB. Alle jah da vond zij he!

    maar jah mss komen ze dit jaar wel een keertje naar Werchter (das ma 1.5 kilometer van ln huis :P)


    everything you imagined, and more...

    (...)

    Jammer, want plain whate t's zijn oko heel goed, en blg zeker:D:D:D:D:D

    En jah maar effe over da ze worden vergeleken met JB he!
    Wel volgens da meisje van Amerika zijn BLG beter live dan JB. Alle jah da vond zij he!

    maar jah mss komen ze dit jaar wel een keertje naar Werchter (das ma 1.5 kilometer van ln huis :P)

    zeker, PWT's is zooo gaaf n_n
    hahah jaa, en BLG en JB is gewoon niet hetzelfde, want JB zit bij Disney. en BLG niet toch? iig zijn ze niet zo extreem Disney [sorry, ik vind sommige liedjes van JB wel goed hoor :x so don't hate me XD]
    WOESH dat zou gaaf zijn ;D ze moeten naar de melkweg gaan <3

    (...)
    zeker, PWT's is zooo gaaf n_n
    hahah jaa, en BLG en JB is gewoon niet hetzelfde, want JB zit bij Disney. en BLG niet toch? iig zijn ze niet zo extreem Disney [sorry, ik vind sommige liedjes van JB wel goed hoor :x so don't hate me XD]
    WOESH dat zou gaaf zijn ;D ze moeten naar de melkweg gaan <3


    de melkweg???????? huh k snap je effe ni ( t is bijan ochtend terug he, dan ben k dom)

    en jah ma jb is geen product van disney meer hoor. En jah wete ik ben een neutraal mens, heb nix tegen elke groep.

    k ga een skijken of de nieuwe cd uitkomt?


    everything you imagined, and more...

    (...)

    Héhé, ik krijg een vrije namiddag om te shoppen enzoow xD


    jah dat kan wel eens, maar jah dan zal je niet naar een concert mogen gaan he :D


    everything you imagined, and more...

    (...)

    de melkweg???????? huh k snap je effe ni ( t is bijan ochtend terug he, dan ben k dom)

    en jah ma jb is geen product van disney meer hoor. En jah wete ik ben een neutraal mens, heb nix tegen elke groep.

    k ga een skijken of de nieuwe cd uitkomt?

    oh, melkweg is concertzaal in Amsterdam [?] XD
    ooh, wist ik niet? XD
    Jaa, ik keek net ff op hun myspace/site, maar kon het niet echt vinden :x

    (...)
    oh, melkweg is concertzaal in Amsterdam [?] XD
    ooh, wist ik niet? XD
    Jaa, ik keek net ff op hun myspace/site, maar kon het niet echt vinden :x


    Ah okeej, dan ben ik weer wat info rijker geworden op deze halve minuut xD

    En jah k heb net gekeken en de enige cd die ze hebebn ('Boys Like Girls' origineelxD) die kwam uit in 2006 en is hier in Europa nog niet uitgekomen.


    everything you imagined, and more...

    (...)

    Ah okeej, dan ben ik weer wat info rijker geworden op deze halve minuut xD

    En jah k heb net gekeken en de enige cd die ze hebebn ('Boys Like Girls' origineelxD) die kwam uit in 2006 en is hier in Europa nog niet uitgekomen.

    heheh jaa idd XD
    + ooh hahah okaay :'D ze moeten echt snel een nieuwe CD maken ! ;o