• ---

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 18:19 ]


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Niet meer op school, thank god. Maar er was wel zo'n rotkind dat me altijd onderuit haalde met opmerkingen en uitlachte. Daar zat ik net bij in de bus. Altijd gezellig.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Iemand is jaloers.

    Ja, er zijn altijd wel van dat soort mensen die denken dat ze alles zijn en iedereen uitschelden. Ik heb er schijt aan momenteel.

    Zal ik is wat vertellen? Ze is jaloers.. en onzeker. Omdat zij zich slecht voelt over zichzelf en dat verstopt onder een grote laag foundation gaat ze haar onzekerheid maar op iemand anders afreageren. Zulk soort mensen zul je altijd hebben en ik snap dat jij je gekwetst voelt door haar door al haar gepest van vorig jaar, maar eigenlijk moet je, je daar boven stellen. Je moet gewoon niet reageren op wat ze zegt, want zodra jij er niet op reageert komt die onzekerheid terug bij haar zelf en zorgt dat ervoor dat ze er uiteindelijk toch zelf aan zal moeten werken omdat ze zich anders nog slechter over zichzelf gaat voelen.

    Jij weet beter en eigenlijk zou je zelfs eerder medelijden met haar moeten hebben dat ze zich zo slecht voelt in plaats van kwaad zijn omdat ze je zo gekwetst heeft. Ja ik weet het, de mens zit raar in elkaar. Maar hoe harder en rotter mensen doen, hoe meer ze van zichzelf voor anderen (en waarschijnlijk) zichzelf verbergen. Als je daardoor heen leert te kijken, weet ik zeker dat haar woorden je ook veel minder zullen kwetsen en je uiteindelijk (bijna) niets meer zullen doen.

    Ik vind het trouwens fijn voor je dat je vrienden gemaakt hebt! Dat maakt school sowieso meteen een stuk leuker en fijner (:!

    [ bericht aangepast op 16 sep 2011 - 15:01 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Jonsu schreef:
    Zal ik is wat vertellen? Ze is jaloers.. en onzeker. Omdat zij zich slecht voelt over zichzelf en dat verstopt onder een grote laag foundation gaat ze haar onzekerheid maar op iemand anders afreageren. Zulk soort mensen zul je altijd hebben en ik snap dat jij je gekwetst voelt door haar door al haar gepest van vorig jaar, maar eigenlijk moet je, je daar boven stellen. Je moet gewoon niet reageren op wat ze zegt, want zodra jij er niet op reageert komt die onzekerheid terug bij haar zelf en zorgt dat ervoor dat ze er uiteindelijk toch zelf aan zal moeten werken omdat ze zich anders nog slechter over zichzelf gaat voelen.

    Jij weet beter en eigenlijk zou je zelfs eerder medelijden met haar moeten hebben dat ze zich zo slecht voelt in plaats van kwaad zijn omdat ze je zo gekwetst heeft. Ja ik weet het, de mens zit raar in elkaar. Maar hoe harder en rotter mensen doen, hoe meer ze van zichzelf voor anderen (en waarschijnlijk) zichzelf verbergen. Als je daardoor heen leert te kijken, weet ik zeker dat haar woorden je ook veel minder zullen kwetsen en je uiteindelijk (bijna) niets meer zullen doen.

    Ik vind het trouwens fijn voor je dat je vrienden gemaakt hebt! Dat maakt school sowieso meteen een stuk leuker en fijner (:!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik ken ook zo'n kind ;D


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Helaas bestaan die mensen nou eenmaal, op iedere school lopen er wel een paar. Dat soort mensen moet je gewoon niet te serieus nemen, het zijn maar wat miezerige losers.
    Ik ben blij voor je dat je vrienden hebt gemaakt (:.


    i put the fun in funeral

    Twee meiden, die mij altijd hebben nageroepen met mijn naam, op zo'n hekserige toon. Haha!


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Nee ik zit nu op het MBO, en opzicht kan ik het met iedereen wel vinden. Maar ja die mensen die dat zeggen zijn gewoon heel onzeker, weten niet wat ze met zich zelf aanmoeten. Leuk dat je nieuwe vrienden hebt gemaakt. En wat ik wil zeggen, voordat je écht gaat denken dat je 'lelijk' zal zijn. Niemand is lelijk, iedereen is knap op hun eigen manier.


    Alleen maar tranen van geluk

    Weet je wat je dan eigelijk gewoon moet denken.
    Jij bent blijkbaar interessant genoeg om over te kletsen :)


    Love your life

    Celestia schreef:
    Iemand is jaloers.

    Ja, er zijn altijd wel van dat soort mensen die denken dat ze alles zijn en iedereen uitschelden. Ik heb er schijt aan momenteel.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Genoeg, echt van die no-lifers.


    Don't dream your life, but live your dream!

    PinkiePie schreef:
    Helaas bestaan die mensen nou eenmaal, op iedere school lopen er wel een paar. Dat soort mensen moet je gewoon niet te serieus nemen, het zijn maar wat miezerige losers.
    Ik ben blij voor je dat je vrienden hebt gemaakt (:.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    PinkiePie schreef:
    Helaas bestaan die mensen nou eenmaal, op iedere school lopen er wel een paar. Dat soort mensen moet je gewoon niet te serieus nemen, het zijn maar wat miezerige losers.
    Ik ben blij voor je dat je vrienden hebt gemaakt (:.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Niet op letten, als zij zo fake is als jij zegt kan ze niets op je aanmerken! Probeer op de positieve dingen te letten.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik ken zulke mensen ook inderdaad, ook al doen ze nooit zo tegen mij. En dat hoeven ze niet te proberen ook, want dan krijgen ze het vier keer zo hard terug :')
    Gewoon lekker laten lullen, waarschijnlijk vind ze zichzelf heel stoer, terwijl iedereen haar stiekem uitlacht.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.