• ---

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 18:19 ]


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik zou haar beginnen uitkakken haha :-)


    Has no one told you she's not breathing?

    Op mijn school zitten bijna alleen maar van die 'popjes' & het ergste is dat jongens juist daarop vallen. & ik ben ook gepest geweest door het merendeel van mijn klas vorig jaar, ook al ontkende ze dat.


    Save me from myself.

    Dan twijfel ik er niet aan hoe lelijk zij is in naturel.
    Jij bent juist wel mooi zag ik aan je foto's, naturel en zo. Stiekem is ze misschien jaloers en anders heeft ze gewoon te weinig aandacht. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Raad me raden, Cynthia? Die arrogante b*tch had ik toen bijna de vijver in gemikkerd. Misschien maar goed dat ik dat niet gedaan heb.


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Boemvol.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Jonsu schreef:
    Zal ik is wat vertellen? Ze is jaloers.. en onzeker. Omdat zij zich slecht voelt over zichzelf en dat verstopt onder een grote laag foundation gaat ze haar onzekerheid maar op iemand anders afreageren. Zulk soort mensen zul je altijd hebben en ik snap dat jij je gekwetst voelt door haar door al haar gepest van vorig jaar, maar eigenlijk moet je, je daar boven stellen. Je moet gewoon niet reageren op wat ze zegt, want zodra jij er niet op reageert komt die onzekerheid terug bij haar zelf en zorgt dat ervoor dat ze er uiteindelijk toch zelf aan zal moeten werken omdat ze zich anders nog slechter over zichzelf gaat voelen.

    Jij weet beter en eigenlijk zou je zelfs eerder medelijden met haar moeten hebben dat ze zich zo slecht voelt in plaats van kwaad zijn omdat ze je zo gekwetst heeft. Ja ik weet het, de mens zit raar in elkaar. Maar hoe harder en rotter mensen doen, hoe meer ze van zichzelf voor anderen (en waarschijnlijk) zichzelf verbergen. Als je daardoor heen leert te kijken, weet ik zeker dat haar woorden je ook veel minder zullen kwetsen en je uiteindelijk (bijna) niets meer zullen doen.

    Ik vind het trouwens fijn voor je dat je vrienden gemaakt hebt! Dat maakt school sowieso meteen een stuk leuker en fijner (:!


    Wauwie, mooie speech.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    -

    [ bericht aangepast op 18 sep 2011 - 16:07 ]


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Mijn jas is gestolen! Ik wed dat zij het was :@


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Celestia schreef:
    Iemand is jaloers.

    Ja, er zijn altijd wel van dat soort mensen die denken dat ze alles zijn en iedereen uitschelden. Ik heb er schijt aan momenteel.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    PinkiePie schreef:
    Helaas bestaan die mensen nou eenmaal, op iedere school lopen er wel een paar. Dat soort mensen moet je gewoon niet te serieus nemen, het zijn maar wat miezerige losers.
    Ik ben blij voor je dat je vrienden hebt gemaakt (:.


    <3

    LAWL.
    Ik vind dat je zeker ooit eens je naam in dat zand op haar gezicht moet schrijven. Doendoendoen, zeker doen.


    Owl you need is love.