• Oelalaa, er is een nieuwe stagiair bij ons op school, en hij is echt zo ontzettend lekker dat ik elke les zo vaak mogelijk mijn hand opsteek om hem iets te vragen. :'D
    Ik heb nog nooit zo goed opgelet bij Engels, haha. Nou ja, in ieder geval hebben we maandag weer Engels, en dan komt hij weer. :9~
    Mijn vriendinnen zitten constant hem om dingen te vragen, en dan komt hij weer met zijn chocoladebruine ogen naar ons toe.
    En ik ben al zo slecht bestand tegen bruine ogen, en hij is ook nog ongelooflijk sexy...
    Ik moet maandag maar eens even vragen of hij volgend weekend ook ergens uitgaat. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    :9~ Oh, oh, je kan zeker geen stiekem foto nemen zodat wij zijn hotness kunnen zien?
    Just kidding

    Anyway, dat maakt de les een stuk leuker. :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    OH MY GOD, FOTO :9~


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Bloomsbury schreef:
    OH MY GOD, FOTO :9~


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Bloomsbury schreef:
    OH MY GOD, FOTO :9~

    Bloomsbury schreef:
    OH MY GOD, FOTO :9~

    Heb ik geprobeerd, maar toen nam hij mijn telefoon in! Die ik natuurlijk allang weer terug heb na lief vragen, mhihi.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Bloomsbury schreef:
    OH MY GOD, FOTO :9~


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Dudley schreef:
    (...)
    Heb ik geprobeerd, maar toen nam hij mijn telefoon in! Die ik natuurlijk allang weer terug heb na lief vragen, mhihi.
    Nu vind ik hem ineens al minder leuk (joehoe)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    OH MY GOD!
    Dat maakt Engels wel wat leuker.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ahhh wat leuk, ik heb ook een super leuke stagair bij me in de lessen! hij heeft ook bruine ogen.. en bruin haar.. en

    oke ik stop maar want dit gaat over die stagair bij jou in de klas. x'D
    Ik wil nu ook best wel een foto zien.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Bloomsbury schreef:
    (...)Nu vind ik hem ineens al minder leuk (joehoe)

    Absoluut niet. :9~
    Hij moest van de lerares mijn telefoon afpakken, maar hij gaf 'm snel weer aan me terug. Helaas staat zijn nummer er niet in, damn. Ik had al helemaal in gedachten hoe we dan stiekem zouden smsen en we uiteindelijk samen uit zouden gaan. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hahhaa xD

    Bij ons is er ook al zo'n knappe leraar op school. Hij is een jaar of 22 en geeft Engels. Stiekem lijkt hij een beetje op mijn vriendje :$

    Leraren zouden niet zo knap moeten zijn :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dudley schreef:
    (...)
    Absoluut niet. :9~
    Hij moest van de lerares mijn telefoon afpakken, maar hij gaf 'm snel weer aan me terug. Helaas staat zijn nummer er niet in, damn. Ik had al helemaal in gedachten hoe we dan stiekem zouden smsen en we uiteindelijk samen uit zouden gaan. ^^
    Ja, en dan dat hij stiekem zijn nummer erin zet met als naam; Seksie stagiair :9~


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Bloomsbury schreef:
    (...)Ja, en dan dat hij stiekem zijn nummer erin zet met als naam; Seksie stagiair :9~

    Dat vooral. (wbw)
    O, dat lijkt me echt geweldig. _O_


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Kan hij niet mijn Engelse lessen ook komen opvrolijken? Haha, ik heb namelijk een 53 jaar oude vrouw, mevrouw Hoorns(6)


    Here & Now

    AriaM schreef:
    OH MY GOD!
    Dat maakt Engels wel wat leuker.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful