• Winnaar bekend!!
    gefeliciteerd Minsa :'D
    -6,9+7.1=7.0 voor Eziduvr
    - 7,4+8.5=7,95 voor Remains
    - 8,9+8.1=8.5 voor Minsa


    Hier bij is de wedstrijd officieel afgelopen en natuurlijk gefeliciteerd voor iedereen die mee deed en de jury :3.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 21:46 ]


    Shoganai i ne~

    Blackbirdd schreef:
    Mag je alleen potloden gebruiken??
    van alles mag _O_


    Shoganai i ne~

    Zou ik misschien nog mee kunnen doen? :D Aangezien er wel staat minimaal 10 maximaal 15, maar dat doorgestreept is enzo... in ieder geval, of ik alsjeblieft mee mag doen!:D


    Aardappelen

    Toboe > Kyou


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik kan 'm vandaag nog inleveren, toch?

    Altair schreef:
    Ik kan 'm vandaag nog inleveren, toch?
    yep :3


    Shoganai i ne~

    Mag ik drie dagen uitstel? Al een week probeer ik wat op papier te krijgen en dat gaat best lastig D:. En nu heb ik een verjaardag. Sorry for the holdup.


    No growth of the heart is ever a waste

    /

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 15:48 ]


    Owl you need is love.

    Wauw heel veel hebben er niet ingeleverd ;0


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik heb hem net ingeleverd hoor :D Dus :P


    Aardappelen

    Ezioluvvr schreef:
    Ik heb hem net ingeleverd hoor :D Dus :P

    Ik zei ook heel veel, daarmee bedoelde ik niet iedereen :')


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Remains schreef:
    (...)
    Ik zei ook heel veel, daarmee bedoelde ik niet iedereen :')


    Ik zei het ook alleen aangezien er bij mij nog niet staat dar ik hem ingeleverd heb, omdat ik hem echt nét heb ingeleverd xD Oftewel: 1tje minder! :D


    Aardappelen

    Ezioluvvr schreef:
    (...)

    Ik zei het ook alleen aangezien er bij mij nog niet staat dar ik hem ingeleverd heb, omdat ik hem echt nét heb ingeleverd xD Oftewel: 1tje minder! :D

    Ben benieuwd :p


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Tadam


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Kyou schreef:
    Tadam

    Die is schattig ;3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jaa.. ik ga dat niet meer redden D:
    Ik dacht de 13e.. en schrok dus dat het vandaag moest & ik heb net een verjaardag gehad...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you