• Winnaar bekend!!
    gefeliciteerd Minsa :'D
    -6,9+7.1=7.0 voor Eziduvr
    - 7,4+8.5=7,95 voor Remains
    - 8,9+8.1=8.5 voor Minsa


    Hier bij is de wedstrijd officieel afgelopen en natuurlijk gefeliciteerd voor iedereen die mee deed en de jury :3.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 21:46 ]


    Shoganai i ne~

    Gave opdracht, ik ga snel beginnen! ^^

    Ik vraag alvast uitstel tot de vijfde. Ik stik in het schoolwerk, zit me de tering te stressen atm en ben dus niet echt in staat rust te vinden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aww, wat stom dat ik dit nu pas zie! ):


    You treat me like a stranger and that feels so rough.

    wow tijd gaat snel o.o


    Shoganai i ne~

    C18 schreef:
    Ik vraag alvast uitstel tot de vijfde. Ik stik in het schoolwerk, zit me de tering te stressen atm en ben dus niet echt in staat rust te vinden.

    Zit een beetje met hetzelfde probleem... Ik weet niet of ik het morgen wel af krijg, zo nee mag ik dan misschien ook uitstel?

    ThanQ voor uitstel ;]


    No growth of the heart is ever a waste

    Minsa schreef:
    (...)
    Zit een beetje met hetzelfde probleem... Ik weet niet of ik het morgen wel af krijg, zo nee mag ik dan misschien ook uitstel?
    Het is uitgeteld tot 14 november (heeft nog gb gestuurd naar iedereen). Zelf heb ik geen toets week , maar zelfs bij mij lijkt het of ik toets week heb D:.en ik gok dat meedere dat hebben.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 21:38 ]


    Shoganai i ne~

    Is het nu voor iedereen uitstel tot 14 november? Want anders zal ik ook uitstel moeten vragen :')
    Lol, nevermind.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 21:39 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    *Le herinnering*


    Shoganai i ne~

    Kyou > Aiku


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    zou ik uitstel mogen? ik kom al bijna niet meer online op q omdat ik het zo druk heb D:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    *ziet dat niemand het heeft ingeleverrd o.o* Oke Zondag is het laatste om het in te leveren het is nu een finale (cat)


    Shoganai i ne~

    Maar we hebben de hele avond nog? *heeft tekening bijna af* :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Remains schreef:
    Maar we hebben de hele avond nog? *heeft tekening bijna af* :3
    tot zondag dan moet alles ingeleverd zijn en dan maak ik volgende week de winnaar bekend.


    Shoganai i ne~

    StarSparkle schreef:
    *ziet dat niemand het heeft ingeleverrd o.o* Oke Zondag is het laatste om het in te leveren het is nu een finale (cat)

    hooo wacht, word de datum nu zondag? o__O ik kan het ook wel in een paar dagen nog afkrijgen.. alleen dit weekend en vorig week had ik het druk


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.