• Winnaar bekend!!
    gefeliciteerd Minsa :'D
    -6,9+7.1=7.0 voor Eziduvr
    - 7,4+8.5=7,95 voor Remains
    - 8,9+8.1=8.5 voor Minsa


    Hier bij is de wedstrijd officieel afgelopen en natuurlijk gefeliciteerd voor iedereen die mee deed en de jury :3.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 21:46 ]


    Shoganai i ne~

    Hou het alsjeblieft op zondag... Ik heb al heel ver mijn tekening af, maar ik wil hem echt nog inkleuren en ik vind het zonde om het te gaan afraffelen omdat ik de deadline niet zal kunnen halen. :c

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 17:56 ]

    -dubbelpost-

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 17:56 ]

    -Dubbelpost- Rotknopjes(cat)

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 17:57 ]

    Oh FUCK er schoot me vannacht om 2 uur te binnen dat ik hiervoor een tekening ingeleverd zou moeten hebben. I'm really sorry D:.
    De datum is nu verplaatst naar zondag as? Damn, thanks alot!


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben klaar (wbw)

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 18:34 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Remains -> Headbang ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Sorry, ik schrijf me uit. Ik kan nu niks meer op papier zetten, ik heb gewoon geen idee. Sorry.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Eigenlijk was ik aan een andere tekening begonnen, maar daar gaat erg veel tijd in zitten en die tijd heb ik nog echt nodig dus ga ik de deadline daar niet van halen.
    Ik lever dus maar een andere tekening in, die denk ik ook wel bij het onderwerp past. (:


    Groter: klik
    Beschrijving:

    Heb jij je wel eens afgevraagd, waar je was voordat je was geboren? Sommige mensen zeggen in de hemel, andere weer in een vorig leven...
    Tja, als ik daar aan denk, waar ik was, of wij waren, voordat we waren geboren krijg ik altijd een beeld in mijn hoofd, van een baby die in de ruimte rond zweeft. Beetje vreemd idee, maar het leek me wel leuk om te tekenen.
    Dus een beetje waar mijn, (of onze wereld) was voordat we op deze wereld kwamen. Soort droomwereld denk ik...

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 17:17 ]

    Duuuus, gebeurd hier nog wat?


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Sorry ik ben het vergeten *drukken week gehad*


    Shoganai i ne~

    PinkaminaPie schreef:
    Sorry ik ben het vergeten *drukken week gehad*

    Oke, en nu?


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Heel graag wil ik nu ook wel de uitslag weten... (A)

    Winnaar bekend :'D


    Shoganai i ne~

    Slotje.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn