• YES! Vandaag was het dan eindelijk zover: ik ging parachute springen! Het was zo ziek vet! Niet normaal! Ik heb nog steeds een enorme adrenaline rush.
    Ik ben dus van 4km hoogte uit een vliegtuig gesprongen. Er zijn foto's een video's van gemaakt, dus ik kan het terugkijken : D Het was absoluut voor herhaling vatbaar!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Bloomsbury schreef:
    Jij liever dan ik (krul)


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Lilaea schreef:
    Holaaa,I'm proud of you.
    Ik wil bunjeejumpen :c

    Dat lijkt me trouwens enger dan parachutespringen. Maar dat zou ik ook nog wel eens willen doen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Awwwwh, nu is mijn 'ballonvaart' wel minder leuk. ): Maar was je niet bang dat de parachute kon losraken en je te pletter zou vallen met 0.0% kans dat je zou overleven?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Luminescence schreef:
    Dat. Is. Echt. Zo. Cool! -jealous-

    Stonem schreef:
    Me jealous.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Bloomsbury schreef:
    Jij liever dan ik (krul)

    Uneventful schreef:
    Awwwwh, nu is mijn 'ballonvaart' wel minder leuk. ): Maar was je niet bang dat de parachute kon losraken en je te pletter zou vallen met 0.0% kans dat je zou overleven?

    Nee, eigenlijk ben ik daar geen moment bang voor geweest. Daar moet je ook niet over nadenken als je zoiets gaat doen. Alleen maar stress om niks.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Bloomsbury schreef:
    Jij liever dan ik (krul)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Springfield schreef:
    Ik heb beetje hoogtevrees. Ik bedoel maar, ik zou 'm freaken als er niets is dat me in veiligheid houdt op hoogtes.
    Damn, dat je dat durft ook... :')

    Springfield schreef:
    Ik heb beetje hoogtevrees. Ik bedoel maar, ik zou 'm freaken als er niets is dat me in veiligheid houdt op hoogtes.
    Damn, dat je dat durft ook... :')
    Ik heb dat ook gedaan toen ik nog ietsje jonger was. Ik had ook verschrikkelijk veel last van hoogtevrees, maar op het moment dat je daar dan (samen met een volwassene) uit zo'n zweefvliegtuigje springt dan is alleen de eerste duw/sprong eng. Vanaf daar vergeet je gewoon alles omdat dat gevoel wat je dan hebt zo ontzettend ongelooflijk is. Daarbij raast er dan zoveel adrenaline door je lichaam dat het waarschijnlijk zelfs bijna onmogelijk is om paniekaanvallen en dat soort dingen te krijgen. (krul)

    @Ils. De foto's zijn super gaaf!!!

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 13:51 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Bloomsbury schreef:
    Jij liever dan ik (krul)


    Amen. :'D
    Lijkt me ergens gaaf, maar ik heb behoorlijk heftige hoogtevrees ... Dat gaat 'm dus denk ik niet worden. (no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Jonsu schreef:
    (...)
    Ik heb dat ook gedaan toen ik nog ietsje jonger was. Ik had ook verschrikkelijk veel last van hoogtevrees, maar op het moment dat je daar dan (samen met een volwassene) uit zo'n zweefvliegtuigje springt dan is alleen de eerste duw/sprong eng. Vanaf daar vergeet je gewoon alles omdat dat gevoel wat je dan hebt zo ontzettend ongelooflijk is. Daarbij raast er dan zoveel adrenaline door je lichaam dat het waarschijnlijk zelfs bijna onmogelijk is om paniekaanvallen en dat soort dingen te krijgen. (krul)

    @Ils. De foto's zijn super gaaf!!!

    Maar ik denk automatisch negatief en heb veel fantasie en dan denk ik: "Fuck, die parachute gaat niet open gaan. Die reserve zal ook wel kapot zijn."
    Nee, niets voor mij. Ik blijf wel met m'n beide voetjes op de grond. (:
    Het rare is dat ik zelfs bang ben om van een balkon te vallen als de reling hoger is dan mezelf.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.