• Hallo iedreen
    Ik maak me vreselijk ongerust over de jongens van TH. Ik en mijn vriendin keken het laatst naar foto's van TH en het gaat vreselijk slecht met de jongens.
    Hier zijn een paar fto's en dit is de link die mijn vriendin stuurde
    Fantastic Anorectic?
    Bill - De stress maakt hem kapot!
    HET TIENER IDOOL IS DUNNER DAN OOIT TEVOREN. LIJDT DE TH-ZANGER AAN EEN EETSTOORNIS?
    Rondzwabberende broeken, ingevallen wangen: Op recente foto's ziet Bill Kaulitz er zo ongezond uit, dat de volgende vraag zich aandringt: heeft hij anorexia? De Tokio Hotel zanger ontkent: "Maak je maar geen zorgen om mijn eetgewoontes."
    Naar het schijnt werkt hij grote hoeveelheden fast food, pasta en milchreis naar binnen. Desondanks lopen zijn beweringen op niets uit, omdat "het is typisch voor mensen die aan anorexio lijden dat ze het ontkennen," legt Thomas Kurscheid uiit. "De zieken hebben een verkeerd beeld van zichzelf, ze geloven dat ze veel te dik zijn." Hoe dan ook, de 19-jarige claimt slechts 50 kilo te wegen. Veels te weinig voor iemand met een lengte van 1.77! (eigenlijk is het 1.83-6 ofzeau...)
    Zijn ondergewicht kan natuurlijk ook iets natuurlijks zijn (Bill: "Ik was altijd al zo slank!) of een reactie op het stresvolle leven in de schijnwerpers, een resultaat van energievragende optredens en tournees. Desondanks gaat de expert ervanuit dat het een psychologisch probleem is: "Bill's leven wordt al door managers gecontroleerd. Het is dan niet meer dan logisch dat hij de controle over zijn gewicht wilt behouden..."
    Quelle: OK

    http://img511.imageshack.us/my.php?image=dljw6.jpg
    http://www.imagebam.com/image/75bcc012858226
    http://www.imagebam.com/image/daf38412858236
    Ik maak me ongerust ovr hun wat denken jullie??




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: interpunctie, spaties etc)

    (...)

    ja maar denk eens na.. mij maakt het superverdrietig al die berichten.. en als er niets van waar is is dat voor niks...
    Ik kan niet geloven dat Bill niet beroemd meer wil zijn. hij heeft er voor gewerkt vanaf dat hij 10 was samen met Tom.. en natuurlijk georg en gustav later...
    het is beter als iedereen zich er minder mee moeit.. het zal hem eens zoveel pijn doen als hij erachter komt hoe mensen zijn leven proberen te beoordelen..
    x


    100% mee eens!!


    I am an idiot, I move.

    Valt het jullie op dat TH een stuk minder populair is geworden?

    De stress en druk.
    Het enige wat het verklaart, geen eetstoornis : )


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Valt het jullie op dat TH een stuk minder populair is geworden?


    aangezien ik niet kon slapen en mij verveelde heb ik vanalles ingetypt bij wikipedia,, daar staat er zelfs een deel over dat het slecht is voor de Europese fans dat ze zoveel in Amerika zitten en blablabla (x

    die laatste 2 hebben niks veel te maken met het onderwerp, bill heeft gewwoon een heel slank gezicht, met een strakke kaaklijn, dan krijg je die wangen ;)

    die laatste 2 hebben niks veel te maken met het onderwerp, bill heeft gewwoon een heel slank gezicht, met een strakke kaaklijn, dan krijg je die wangen ;)


    Sorry >.<

    ik vind wel dat het slechter gaat met de jongens,miss om de drukte met touren,amerika enz enz.
    gelukkig zijn ze nu lekker op vakantie


    Be nyappy

    het zijjn gewoon slechte fotos hij heeft heus geen anorexia tom is tog ook zo dun duhuh


    R.I.P. Michael Jackson ,, King Of Pop !!