• Hallo iedreen
    Ik maak me vreselijk ongerust over de jongens van TH. Ik en mijn vriendin keken het laatst naar foto's van TH en het gaat vreselijk slecht met de jongens.
    Hier zijn een paar fto's en dit is de link die mijn vriendin stuurde
    Fantastic Anorectic?
    Bill - De stress maakt hem kapot!
    HET TIENER IDOOL IS DUNNER DAN OOIT TEVOREN. LIJDT DE TH-ZANGER AAN EEN EETSTOORNIS?
    Rondzwabberende broeken, ingevallen wangen: Op recente foto's ziet Bill Kaulitz er zo ongezond uit, dat de volgende vraag zich aandringt: heeft hij anorexia? De Tokio Hotel zanger ontkent: "Maak je maar geen zorgen om mijn eetgewoontes."
    Naar het schijnt werkt hij grote hoeveelheden fast food, pasta en milchreis naar binnen. Desondanks lopen zijn beweringen op niets uit, omdat "het is typisch voor mensen die aan anorexio lijden dat ze het ontkennen," legt Thomas Kurscheid uiit. "De zieken hebben een verkeerd beeld van zichzelf, ze geloven dat ze veel te dik zijn." Hoe dan ook, de 19-jarige claimt slechts 50 kilo te wegen. Veels te weinig voor iemand met een lengte van 1.77! (eigenlijk is het 1.83-6 ofzeau...)
    Zijn ondergewicht kan natuurlijk ook iets natuurlijks zijn (Bill: "Ik was altijd al zo slank!) of een reactie op het stresvolle leven in de schijnwerpers, een resultaat van energievragende optredens en tournees. Desondanks gaat de expert ervanuit dat het een psychologisch probleem is: "Bill's leven wordt al door managers gecontroleerd. Het is dan niet meer dan logisch dat hij de controle over zijn gewicht wilt behouden..."
    Quelle: OK

    http://img511.imageshack.us/my.php?image=dljw6.jpg
    http://www.imagebam.com/image/75bcc012858226
    http://www.imagebam.com/image/daf38412858236
    Ik maak me ongerust ovr hun wat denken jullie??




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: interpunctie, spaties etc)

    graamager ? pardon, maar dat noem ik niet anorexia hoor.

    dun is gewoon dun zoals alle jongens van zijn lengte en leeftijd.


    And all the girls in the front row scream your name.

    Hmm.
    Zie het blog van Tara.

    :]

    der is nixx mis met Bill.. hij weegt misschien ietsje te weinig, maar dat noem ik gewoon 'slank'.

    en die foto's. ik snap niet wat er aan te zien valt? dat hij een beetje depri kijkt betekent niet dat er meteen iets is OK? .. jezus! mensen overdrijf gewoon niet zo! kan het niet gewoon zijn dat hij zich één dagje niet goed voelde? voel jij je dan wel elke dag perfect? dacht het niet heajj.. <3.

    hmm, ik weet niet niet goed. Hij is idd wel dun en zo, maar anorexia? op ál zijn foto's is hij dun, al vanaf hij klein was, je kan toch niet gaan beweren dat hij al heel zijn leven anorexia heeft fzo..?


    Beeeeeeeesje :-)

    Hij is altijd zo dun geweest. Ik bedoel, ik kan eten wat ik wil en kom geen grammetje aan. Dat zal bij hem en Tom ook wel het geval zijn. -.-
    En trouwens, het is hun leven, als het waar is van al dat anorexia gelul is het hun eigen schuld en als zij hun leven willen verzieken moeten ze dat vooral doen. Het is hun leven. Daar bepalen wij niets over.


    I recycle my thoughts.

    OMG iedereen zit da meiske da da geschreven heeft zo ongelijk te geven XD

    ik vind da ze gelijk heeft!
    Bill is echt zwaar mager hij weegt maar 45 en is hoe groot ? begin is te tellen eh,, ik denk ni da hij anorexia heeft maar da hij echt eet voor de camera's en derachter,, wie weet?

    Damn, zelfs ik weeg bijna zwaarder dan hem Ö. Maar ik denk dat het of natuurlijk is of dat het door de stress komt..


    I don't need words to feel those lips.

    Ik denk da veel mense te hard denke dat Bill probleme heeft en lijdt onder de druk..
    beroemd zijn is altijd zijn droom al geweest en hij leeft voor zijn muziek. ik denk niet dat hij er echt slecht aan toe is. hij is te mager maar dat is altijd al zo geweest..
    ik hoop eigelek dat deze berichten gaan stoppen en zeker de quizlets over hoe hij kapot gaat aan de roem enzo.. ik wordt daar heel verdrietig van en er zullen nog wel veel mensen zijn..

    en ik denk dat Bill heel veel mensen heeft waarbij hij terecht kan en die hem door alles heen zullen helpen.. en zeker Tom!!


    x


    Can you meet me half wey?!

    OMG iedereen zit da meiske da da geschreven heeft zo ongelijk te geven XD

    ik vind da ze gelijk heeft!
    Bill is echt zwaar mager hij weegt maar 45 en is hoe groot ? begin is te tellen eh,, ik denk ni da hij anorexia heeft maar da hij echt eet voor de camera's en derachter,, wie weet?


    ja maar denk eens na.. mij maakt het superverdrietig al die berichten.. en als er niets van waar is is dat voor niks...
    Ik kan niet geloven dat Bill niet beroemd meer wil zijn. hij heeft er voor gewerkt vanaf dat hij 10 was samen met Tom.. en natuurlijk georg en gustav later...
    het is beter als iedereen zich er minder mee moeit.. het zal hem eens zoveel pijn doen als hij erachter komt hoe mensen zijn leven proberen te beoordelen..
    x


    Can you meet me half wey?!

    het is soms ook nog wel is makeup hoor ;)
    iedere ster heeft een donkere make-up op hun jukbeenderen&wangen,
    anders lijkt het net alsof ze een bol gezicht hebben.

    maar Bill zorgt ook heus wel voor zichzelf.
    & de rest van TH laten Bill ook niet zomaar dood gaan van de honger ofzo.
    die kerel eet heust wel genoeg
    & het zou me niet verbazen te veel.


    It's not the same without you.

    het is soms ook nog wel is makeup hoor ;)
    iedere ster heeft een donkere make-up op hun jukbeenderen&wangen,
    anders lijkt het net alsof ze een bol gezicht hebben.

    maar Bill zorgt ook heus wel voor zichzelf.
    & de rest van TH laten Bill ook niet zomaar dood gaan van de honger ofzo.
    die kerel eet heust wel genoeg
    & het zou me niet verbazen te veel.

    Ik geef Shanzo hier gelijk... Bill en co. zijn inmiddels volwassen en het lijkt me dat ze nu toch wel een beetje op eigen benen kunnen staan. Trouwens dat Universal zal ze vast niet te lang laten doorwerken... dan gaan ze dood en komt er geen geld meer binnen:P.


    I am an idiot, I move.

    (...)
    Ik geef Shanzo hier gelijk... Bill en co. zijn inmiddels volwassen en het lijkt me dat ze nu toch wel een beetje op eigen benen kunnen staan. Trouwens dat Universal zal ze vast niet te lang laten doorwerken... dan gaan ze dood en komt er geen geld meer binnen:P.

    muahahahah geweldig :]
    maar je hebt wel gelijk :)


    It's not the same without you.

    (...)
    muahahahah geweldig :]
    maar je hebt wel gelijk :)

    dat is gwn die harde wereld:Y), als ze het egt niet meer aankunnen moeten ze maar stoppen... naja als hun contract is afgelopen.


    I am an idiot, I move.

    (...)
    dat is gwn die harde wereld:Y), als ze het egt niet meer aankunnen moeten ze maar stoppen... naja als hun contract is afgelopen.

    idd:S
    ze moeten niet zo mietje zijn en gewoon met de vuist op tafel slaan en zeggen; "WIJ EISEN VAKANTIE EN WEL NU!"
    maar nee, dat doen ze niet
    als het écht zo slecht met ze gaat,
    dan zouden ze ook echt wel op vakantie gaan heur.


    It's not the same without you.

    (...)
    idd:S
    ze moeten niet zo mietje zijn en gewoon met de vuist op tafel slaan en zeggen; "WIJ EISEN VAKANTIE EN WEL NU!"
    maar nee, dat doen ze niet
    als het écht zo slecht met ze gaat,
    dan zouden ze ook echt wel op vakantie gaan heur.

    ja:D Shan? zullen we nu naar Berlijn vertrekken, ze uit hun bed trekken en ze op het eerste de beste vliegtuig naar Verweggistan zetten? (ik ga mee^^)


    I am an idiot, I move.