• Hallo iedreen
    Ik maak me vreselijk ongerust over de jongens van TH. Ik en mijn vriendin keken het laatst naar foto's van TH en het gaat vreselijk slecht met de jongens.
    Hier zijn een paar fto's en dit is de link die mijn vriendin stuurde
    Fantastic Anorectic?
    Bill - De stress maakt hem kapot!
    HET TIENER IDOOL IS DUNNER DAN OOIT TEVOREN. LIJDT DE TH-ZANGER AAN EEN EETSTOORNIS?
    Rondzwabberende broeken, ingevallen wangen: Op recente foto's ziet Bill Kaulitz er zo ongezond uit, dat de volgende vraag zich aandringt: heeft hij anorexia? De Tokio Hotel zanger ontkent: "Maak je maar geen zorgen om mijn eetgewoontes."
    Naar het schijnt werkt hij grote hoeveelheden fast food, pasta en milchreis naar binnen. Desondanks lopen zijn beweringen op niets uit, omdat "het is typisch voor mensen die aan anorexio lijden dat ze het ontkennen," legt Thomas Kurscheid uiit. "De zieken hebben een verkeerd beeld van zichzelf, ze geloven dat ze veel te dik zijn." Hoe dan ook, de 19-jarige claimt slechts 50 kilo te wegen. Veels te weinig voor iemand met een lengte van 1.77! (eigenlijk is het 1.83-6 ofzeau...)
    Zijn ondergewicht kan natuurlijk ook iets natuurlijks zijn (Bill: "Ik was altijd al zo slank!) of een reactie op het stresvolle leven in de schijnwerpers, een resultaat van energievragende optredens en tournees. Desondanks gaat de expert ervanuit dat het een psychologisch probleem is: "Bill's leven wordt al door managers gecontroleerd. Het is dan niet meer dan logisch dat hij de controle over zijn gewicht wilt behouden..."
    Quelle: OK

    http://img511.imageshack.us/my.php?image=dljw6.jpg
    http://www.imagebam.com/image/75bcc012858226
    http://www.imagebam.com/image/daf38412858236
    Ik maak me ongerust ovr hun wat denken jullie??




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: interpunctie, spaties etc)

    Als Bill anorexia heeft kan hij zich niet laten gaan bij concerten. Als anorexiahebbende red je dat niet.


    -

    Dit zijn verneukte roddels


    -

    En wat dan nog: Is Bill je leven? Nee.


    -

    Sowieso al als dit bij fucking geruchten staat.


    -

    Nou jah jullie komen hier ook laat mee xD
    Nee effe serieus...Bill weegt al zo`n 3 jaar 50 kilo en Tom ook, veels te licht natuurlijk maar ze vreten genoeg hoor xD Het komt ook door dat ze altijd maar moeten springen op dat podium ! Daar verlies je egt veel vet mee :|
    Wil ik ook wel x3
    Maar Bill heeft al anorexia gehad en hij had gezegd dat hij altijd goed let op zn eten en nooit meer in herhaling zal vallen en ik geloof hem wel...En zo slegt ziet hi jer ook niet uit hoor...
    XxX.


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Als je het mij vraagt is er niets verandert hoor! (A)
    Je zegt toch ook dat ze fastfood enzo eten?
    Dan eten ze toch?! :P
    Ik bedoel, ik vreet me ook helemaal te pletter, maar weeg al 2 jaar 50 kilo...

    En als iemand aan je zou vragen of je annorexia hebt, dan zou je het wss ook ontkennen...
    Toch?! :)

    (K)


    Träume sind wirklich!!

    (...)xD idd, sorry dat ik het zeg hoor, maar toen ik dat las had echt zo iets van ''omg, hoezo hysterische fan? -.-''


    Met alle respect, maar jij weet juist niets over hem.

    Nou jah jullie komen hier ook laat mee xD
    Nee effe serieus...Bill weegt al zo`n 3 jaar 50 kilo en Tom ook, veels te licht natuurlijk maar ze vreten genoeg hoor xD Het komt ook door dat ze altijd maar moeten springen op dat podium ! Daar verlies je egt veel vet mee :|
    Wil ik ook wel x3
    Maar Bill heeft al anorexia gehad en hij had gezegd dat hij altijd goed let op zn eten en nooit meer in herhaling zal vallen en ik geloof hem wel...En zo slegt ziet hi jer ook niet uit hoor...
    XxX.



    Bill heeft nog nooit anorexia gehad hoor.


    -

    bill is wel erg dun maar dat heeft keira knightley ook
    dat wil nix zeggen
    en precies tom zorgt er wel voor dat bill nix overkomt


    <3

    Maar Bill heeft al anorexia gehad
    xD da's helemaal NITE waar

    (...)

    Met alle respect, maar jij weet juist niets over hem.
    sorry ô.0?
    Ik weet meer dan de gemiddelde fan hoor ¬¬
    Ik weet zelfs meer dan de bovengemiddelde fan, maar ik heb van veel dingen beloofd dat ik het niet zal zeggen, dus dat doe ik ook neit!

    (...)dorry ô.0?
    Ik weet meer dan de gemiddelde fan hoor ¬¬
    Ik weet zelfs meer dan de bovengemiddelde fan, maar ik heb van veel dingen beloofd dat ik het niet zal zeggen, dus dat doe ik ook neit!


    Weer met alle respect, je weet gewoon niets over hem. Je doet alleen maar alsof... Als je eens wist wat er allemaal speelde, zat je hier nu niet zo vrolijk te doen.

    People
    Bill, Tom,Simone,Gustav & Georg zijn de enige die iets over Bill weten.

    People
    Bill, Tom,Simone,Gustav & Georg zijn de enige die iets over Bill weten.


    Dat weet ik maar al te goed.

    (...)

    Weer met alle respect, je weet gewoon niets over hem. Je doet alleen maar alsof... Als je eens wist wat er allemaal speelde, zat je hier nu niet zo vrolijk te doen.
    IK, VROLIJK O.O
    Oké, jij kent mij dus echt niet he ¬¬
    En ja, ik weet wat er allemaal speelt; maar nogmaals; IK HEB BELOOFD NIKS TE ZEGGEN