• Hallo iedreen
    Ik maak me vreselijk ongerust over de jongens van TH. Ik en mijn vriendin keken het laatst naar foto's van TH en het gaat vreselijk slecht met de jongens.
    Hier zijn een paar fto's en dit is de link die mijn vriendin stuurde
    Fantastic Anorectic?
    Bill - De stress maakt hem kapot!
    HET TIENER IDOOL IS DUNNER DAN OOIT TEVOREN. LIJDT DE TH-ZANGER AAN EEN EETSTOORNIS?
    Rondzwabberende broeken, ingevallen wangen: Op recente foto's ziet Bill Kaulitz er zo ongezond uit, dat de volgende vraag zich aandringt: heeft hij anorexia? De Tokio Hotel zanger ontkent: "Maak je maar geen zorgen om mijn eetgewoontes."
    Naar het schijnt werkt hij grote hoeveelheden fast food, pasta en milchreis naar binnen. Desondanks lopen zijn beweringen op niets uit, omdat "het is typisch voor mensen die aan anorexio lijden dat ze het ontkennen," legt Thomas Kurscheid uiit. "De zieken hebben een verkeerd beeld van zichzelf, ze geloven dat ze veel te dik zijn." Hoe dan ook, de 19-jarige claimt slechts 50 kilo te wegen. Veels te weinig voor iemand met een lengte van 1.77! (eigenlijk is het 1.83-6 ofzeau...)
    Zijn ondergewicht kan natuurlijk ook iets natuurlijks zijn (Bill: "Ik was altijd al zo slank!) of een reactie op het stresvolle leven in de schijnwerpers, een resultaat van energievragende optredens en tournees. Desondanks gaat de expert ervanuit dat het een psychologisch probleem is: "Bill's leven wordt al door managers gecontroleerd. Het is dan niet meer dan logisch dat hij de controle over zijn gewicht wilt behouden..."
    Quelle: OK

    http://img511.imageshack.us/my.php?image=dljw6.jpg
    http://www.imagebam.com/image/75bcc012858226
    http://www.imagebam.com/image/daf38412858236
    Ik maak me ongerust ovr hun wat denken jullie??




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: interpunctie, spaties etc)

    En zelfs al ZOU ik vrolijk doen, ik hoef toch niet meteen zelfmoordneigingen te krjgen alleen maar omdat Bill op instorten staat?

    (...)IK, VROLIJK O.O
    Oké, jij kent mij dus echt niet he ¬¬
    En ja, ik weet wat er allemaal speelt; maar nogmaals; IK HEB BELOOFD NIKS TE ZEGGEN


    Ik vraag je ook niet om iets te zeggen. Maar je laat duidelijk doorschemeren aan andere users dat je meer weet dan normaal is. Ofwel zeg je dan wat ofwel houd je je bek.

    En misschien weet je echt wel iets meer dan normale usertjes. Maar geloof mij, wees blij dat je niet meer weet dan je al weet.

    En ja, ik ken je niet eens.
    Thank God.

    En zelfs al ZOU ik vrolijk doen, ik hoef toch niet meteen zelfmoordneigingen te krjgen alleen maar omdat Bill op instorten staat?


    Zeg ik toch ook niet.

    ik denk neit dta hij het heeft..
    hij heeft zelf wel aangegeven dat de tour in america hem heel erg uitgeput heeft.. en jah als je ziet hoeveel ze optreden en hoe lange dagen ze maken.. dan word je vanzelf ook dunner en ga je er slegter uitzien..


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Ghallow mensen .
    Ik hoop dat jullie allemaal weten, dat Bill een enorm Stresskonijn is?
    Niet verkeerd bedoeld. Maar als je veel zenuwachtig bent enzo, ga je automatisch afvallen. Hij doet 't niet expres ofzo, hij is gewoon zo, dat als hij stress heeft of zenuwachtig is, dat hij dan gaat afvallen. Sommige mensen hebben dat, ja.


    One man's fun is another's hell.

    Nounou, Bill is volgens mj veelset mager geworden door al die stress en die shiit. Gosh, waarom laten ze die jongens eens niet flink op rust gaan? Like, HET ZIJN OK MAAR MENSEN ZOALS IK EN JIJ DIE RUST NODIG HEBBEN! God, ik ind eigenlijk dat hun managers en die mensen hun echt zijn aan het kapotmaken! Als dit grof overkomt, so what? Dat is mijn mening erover!

    ik weet zeker dat bill geen anorexia heeft! in tokio hotel tv 42 moet je hem maar eens bij het snoep zien!


    Loverholic, Robotronic , Loverholic, Robotronic

    Nounou, Bill is volgens mj veelset mager geworden door al die stress en die shiit. Gosh, waarom laten ze die jongens eens niet flink op rust gaan? Like, HET ZIJN OK MAAR MENSEN ZOALS IK EN JIJ DIE RUST NODIG HEBBEN! God, ik ind eigenlijk dat hun managers en die mensen hun echt zijn aan het kapotmaken! Als dit grof overkomt, so what? Dat is mijn mening erover!


    Helemaal mee eens.


    One man's fun is another's hell.

    rustig :3
    -laat het topic open want is tollerant bezig-

    Nounou, Bill is volgens mj veelset mager geworden door al die stress en die shiit. Gosh, waarom laten ze die jongens eens niet flink op rust gaan? Like, HET ZIJN OK MAAR MENSEN ZOALS IK EN JIJ DIE RUST NODIG HEBBEN! God, ik ind eigenlijk dat hun managers en die mensen hun echt zijn aan het kapotmaken! Als dit grof overkomt, so what? Dat is mijn mening erover!



    De managers maken hun helemaal kapot!!!

    Ze doen nix anders dan pushen pushen pushen!!!

    ik begin me nu ook toch een beetje zorgen te maken!


    I need you like a heart needs a beat

    maar dit is idd geen nieuw nieuws!

    Sinds hun doorbraak in europa en in in Amerika rust er heel veel stres op th hun schouders!
    vooral dan voor Bill hij heeft het laatste jaar toch wat mee gemaakt: niet alleen duits meer blijven zingen maar ook ineenkeer overschakelen naar engels.
    en dat lukt niet bij idereen in 1,2,3

    en dan moest hij aan zijn stembanden geopereerd worden.

    massa's veel optreden over zo goed als heel de wereld.
    En dan komt het nieuw album er nog eens bij...


    ik vind persoonlijk dat th het er eens een half jaar of zelfs een heel jaar goed van moeten gaan nemen.
    Zodanig dat ze even terug op rust komen enzo...


    I need you like a heart needs a beat

    h


    I need you like a heart needs a beat

    Weetje ik geef toe hij was eerst in zijn gezicht een heel stuk boller xD maar eh ik vind hem er alleen moe uitzien(A) ik heb hem nog even vergeleken met een poster van mij (A) gewoon even de foto van Bill uitgeprint en naast de foto gehouden en k moet je echt wel even vertellen dat hij gewoon nog net zo'n smal koppie heeft. Volgens mij ligt het er ook aan vanaf welk punt hij gefotograffeerd word. En trouwens ik weeg ook veel te licht. oke ik ben 1.69 misschien nu wel 1.70 en k hoor 53 te wegen maar ik weeg 47.

    En k kan niet zien aan Bill dat hij veel dunner is geworden aangezien zijn schouders en armen alleen zijn gezicht is ietsje smaller maar verder ziet hij er gewoon moe uit dat kan je zien aan hoe zijn gezicht staat en aan zijn oogjes.

    K denk dat hij dus gewoon toe is aan een lekker lange vakantie en van mij mag hij op vakantie na al dat harde werk wat hij heeft gedaan want ja wat hij doet ik zou het hem niet na kunnen doen ik had allang gezegt mazzel mensen ik blijf uitslapen xD


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    Bill heeft geen anorexia, heeft hij zelf 'bekend' bij een award-uitreiking ofzoiets!!!


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!