• Ik zeg net tegen iemand: Als ik donderdag geen 10 haal op mijn Engels toets ga ik echt dood vanbinnen.

    Want ik leg de lat heel hoog voor mezelf en wil in iets uitblinken, aangezien ik niet goed ben in een ander vak dan Engels, en ik gewoon verliefd ben op de taal en altijd een 10 wil halen. :'D

    Dus ik zo: Nou mijn eindcijfer was dit jaar een 8.2
    Zegt diegene: Ik hou mijn eindcijfer maar voor me..
    vraag ik wat het was, zegt ze: een 9,3 :'D
    ik zo: Oke, waarom moest je dat voor je houden?
    Zij: ... geen idee! (AKA om jou niet al te jaloers te maken!)

    en nu voel ik me echt dom omdat ik zo blij was met een 8,2 en zij gewoon een fucking 9,2 heeft. : ( ik voel me nu echt slecht, gatver ik was net zo blij. Wie heeft hier ook wel eens last van, dat je gewoon de beste wilt zijn (ego) en dat iemand anders dat dan verpest? :'D nu heb ik btw wel heel veel motivatie om dit jaar alleen maar 10en te halen! ik ga hoger halen dan een 9,3... ohh we will see. >:'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Bij school, bij de judo.
    Ja ik weet wat je bedoelt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Heb ik geen last van.
    *Fluit en kijkt weg*


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Whut? Een 8,2 voor engels is super goed man! Maarja, als jij een 10 wil hebben, go for it! (:

    Ik heb dat best vaak, een vriend van me is goed in hoge cijfers halen en dat verteld hij me dus ook best vaak. :')

    Ik ben al blij met een 6 voor Engels. Nee daar heb ik nooit las van. Cijfers zijn lang niet alles, er zijn veel belangrijkere dingen in leven dan school.
    Fok je niet te veel op, dat is heel slecht voor je. Mijn zus is er ziek door geworden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    AriaM schreef:
    Heb ik geen last van.
    *Fluit en kijkt weg*


    Shoot for the moon you'll land on the stars.

    Ik wil altijd alles perfect doen, maar lukt me nooit. (no_chears)


    -

    Storytime schreef:
    Ik ben al blij met een 6 voor Engels. Nee daar heb ik nooit las van. Cijfers zijn lang niet alles, er zijn veel belangrijkere dingen in leven dan school.
    Fok je niet te veel op, dat is heel slecht voor je. Mijn zus is er ziek door geworden.

    Geloof me, ik weet zelf al dat ik helemaal 'verslaafd' ben aan hoge cijfers halen voor Engels, ik lees Engelse boeken om mijn Engels op te halen, en kon het niet accepteren toen ik een 7,7 kreeg :'D de docente gaf me wel een herkansing! :'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    AriaM schreef:
    Heb ik geen last van.
    *Fluit en kijkt weg*

    Ik heb je wel door.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Genius schreef:
    Ik wil altijd alles perfect doen, maar lukt me nooit. (no_chears)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ja, ik D: Al jaren heb ik zoiets van: kan ik ergens niet gewoon zó fucking goed in zijn? Op het VMBO was dat vrij makkelijk, stond ik ook standaard een 9.3 op m'n rapport. Voor Duits in de tweede altijd een 9.8 :'D Op de Havo een 8.5, maar alsnog wel één van de hoogste cijfers. Wiskunde? Trololol, volgens mij gewoon 't laagste cijfer van de klas :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb dr geen last van.. ik doe dr bijna geen ruk voor.. -klinkt alsof ik zo veel weet en hoge cijfers haal.. maar ehm nee.. rond de 6&7 zit ik meestal-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Ik heb je wel door.




    Ik wil in alles de beste zijn en word heel boos op mezelf als ik dat niet ben. Ik wil altijd gelijk hebben en wordt chagarijnig als ik geen gelijk heb. Als iemand een 9,3 haalt, moet ik een 10 halen.
    Zo da's eruit


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    C18 schreef:
    Ja, ik D: Al jaren heb ik zoiets van: kan ik ergens niet gewoon zó fucking goed in zijn? Op het VMBO was dat vrij makkelijk, stond ik ook standaard een 9.3 op m'n rapport. Voor Duits in de tweede altijd een 9.8 :'D Op de Havo een 8.5, maar alsnog wel één van de hoogste cijfers. Wiskunde? Trololol, volgens mij gewoon 't laagste cijfer van de klas :'D

    Whoa awesome dat je dan het hoogste cijfer hebt! :'D en ik heb lekker geen wiskunde, hahahaha.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik heb zomaar helemaal geen drang om goede cijfers te halen. Helemaal niet x'd.


    i put the fun in funeral

    AriaM schreef:
    (...)



    Ik wil in alles de beste zijn en word heel boos op mezelf als ik dat niet ben. Ik wil altijd gelijk hebben en wordt chagarijnig als ik geen gelijk heb. Als iemand een 9,3 haalt, moet ik een 10 halen.
    Zo da's eruit

    -geeft je een schouderklopje-
    je bent niet de enige. :'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”