• Ik zeg net tegen iemand: Als ik donderdag geen 10 haal op mijn Engels toets ga ik echt dood vanbinnen.

    Want ik leg de lat heel hoog voor mezelf en wil in iets uitblinken, aangezien ik niet goed ben in een ander vak dan Engels, en ik gewoon verliefd ben op de taal en altijd een 10 wil halen. :'D

    Dus ik zo: Nou mijn eindcijfer was dit jaar een 8.2
    Zegt diegene: Ik hou mijn eindcijfer maar voor me..
    vraag ik wat het was, zegt ze: een 9,3 :'D
    ik zo: Oke, waarom moest je dat voor je houden?
    Zij: ... geen idee! (AKA om jou niet al te jaloers te maken!)

    en nu voel ik me echt dom omdat ik zo blij was met een 8,2 en zij gewoon een fucking 9,2 heeft. : ( ik voel me nu echt slecht, gatver ik was net zo blij. Wie heeft hier ook wel eens last van, dat je gewoon de beste wilt zijn (ego) en dat iemand anders dat dan verpest? :'D nu heb ik btw wel heel veel motivatie om dit jaar alleen maar 10en te halen! ik ga hoger halen dan een 9,3... ohh we will see. >:'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ben je nu boos op dat meisje omdat ze een hoger cijfer had?


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Raveleijn schreef:
    (...)
    -geeft je een schouderklopje-
    je bent niet de enige. :'D


    xD
    Ik heb medelijden met mijn vrienden...


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Eurydice schreef:
    Ben je nu boos op dat meisje omdat ze een hoger cijfer had?

    Niet boos op haar, maar ik vind het gewoon niet leuk. Wel voor haar, maar niet voor mezelf, dan voel ik me zo.. tsja, slecht.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik had die drang altijd heel erg. Maar heb het mezelf afgeleerd. Ik leerde me echt kapot. Dan had ik uiteindelijk ook zeven negens op mijn rapport en voor de rest alleen maar achten. Maar mijn sociale leven was echt kapot. Dus ik heb het mezelf afgeleerd. Nu doe ik minder mijn best, maar nog steeds wel en nu haal ik zevens en achten. Ben ik nu ongelukkiger omdat ik gemiddeld een a twee punten lager haal? Nee (:.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik haal -bijna- altijd de hoogste cijfer in de klas.(Ego)
    Laats kregen we een toets over de stelling van Pythagoras. Ik had 5 op tien.
    Haha dat was de hoogste cijfer van de klas. De andere hadden vieren,drieën en nullen :'D

    [ bericht aangepast op 18 sep 2011 - 0:16 ]


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Yoshy schreef:
    Ik haal -bijna- altijd de hoogste cijfer in de klas.(Ego)
    Laats kregen we een toets over de stelling van Pythagoras. Ik had 5 op tien.
    Haha dat was de hoogste cijfer van de klas. De andere hadden vieren,drieën en nullen :'D


    Op die toets had ik 9.8 ofzo o-O :$
    maar dan was ik vmbo...


    wiskunde was me sterkste kant XD rest van de vakken niet hoger dan een 7 :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tfuuuu, echt wel. Ik ben ook perfectionist. Maar bij sommige vakken kan het me echt geen bal schelen wat voor cijfer ik haal, als het maar een voldoende is.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Op die toets had ik 9.8 ofzo o-O :$
    maar dan was ik vmbo...


    wiskunde was me sterkste kant XD rest van de vakken niet hoger dan een 7 :$


    Het was een onverwachte toets en toen begreep ik er niks van. Maar normaal haal ik nooit zulke cijfers. Zeker niet bij wiskunde. Mijn favoriete en beste vak :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik wil bij veel dingen als de beste eruit komen, maar meestal lukt dat niet. Kinda frustrating.

    Een meisje die ik ken haalt altijd zo net 1 punt minder dan mij op alle toetsen. En omdat ik meer haal liegt ze altijd over haar punten. *eyeroll*


    We bring our sons up to get gunned down.

    Mijn ex-bff zorgde er altijd voor dat ze ergens beter in was als ik dat leuk vond en er goed in was. Daarom ben ik ook gestopt met tekenen.
    Dus ja, dat ken ik :/


    Forever.

    Ik heb het niet zo zeer dat ik hoge cijfers wil halen, zolang het maar een voldoende is vind ik het prima dan behaal ik m'n EC's wel ;D Ik heb het wel in me om de lat te hoog voor mezelf te leggen om alles in één keer te willen doen. Dus zoveel mogelijk opdrachten in het eerste halfjaar, zodat ik het andere halfjaar rustiger heb --> gevolg: Elske zit tegen een burn-out aan..


    La credenza è una medicina contro il timore

    Uhm. Ik zou wel hoge punten willen, maar ik heb geen zin om ervoor te werken. (';


    Me so good.

    Alleen bij Nederlands wil ik altijd persé een acht of hoger staan. Ik heb een keer een negen gestaan en daar was ik heel trots op. En ik wil het liefste ook gewoon de hoogste cijfers bij dat vak halen. Bij geen enkel ander vak heb ik dat.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik heb dat nogal erg. En als het onder mijn verwachting is ben ik echt chagerijnig. Of als iemand hoger heeft als mij althans in vakken waar ik goed in ben. Gosh, ik ben echt erg.


    <3