• Ik zeg net tegen iemand: Als ik donderdag geen 10 haal op mijn Engels toets ga ik echt dood vanbinnen.

    Want ik leg de lat heel hoog voor mezelf en wil in iets uitblinken, aangezien ik niet goed ben in een ander vak dan Engels, en ik gewoon verliefd ben op de taal en altijd een 10 wil halen. :'D

    Dus ik zo: Nou mijn eindcijfer was dit jaar een 8.2
    Zegt diegene: Ik hou mijn eindcijfer maar voor me..
    vraag ik wat het was, zegt ze: een 9,3 :'D
    ik zo: Oke, waarom moest je dat voor je houden?
    Zij: ... geen idee! (AKA om jou niet al te jaloers te maken!)

    en nu voel ik me echt dom omdat ik zo blij was met een 8,2 en zij gewoon een fucking 9,2 heeft. : ( ik voel me nu echt slecht, gatver ik was net zo blij. Wie heeft hier ook wel eens last van, dat je gewoon de beste wilt zijn (ego) en dat iemand anders dat dan verpest? :'D nu heb ik btw wel heel veel motivatie om dit jaar alleen maar 10en te halen! ik ga hoger halen dan een 9,3... ohh we will see. >:'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    nahh , geen last van. :')


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik zeg ook liever niet dat soort dingen hoor. Een vriendin van mij had voor economie namelijk een 7.nogwat nog wat gemiddeld en dan vind ik het zwaar lullig om te zeggen dat ik een 8.6 gemiddeld had gehaald. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb wel dat alles perfect moet zijn, zoals een tekening ofzo, maar alleen voor mezelf, niet om beter dan een ander te zijn.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Genius schreef:
    Ik wil altijd alles perfect doen, maar lukt me nooit. (no_chears)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Genius schreef:
    Ik wil altijd alles perfect doen, maar lukt me nooit. (no_chears)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Heb ik ook altijd bij Engels. Ik hààt 't als iemand een beter cijfer haalt of een mooier accent heeft dan ik.


    Frankly my dear, I don't give a damn.