• Onze missie was simpel, nieuwe leden rekruteren. Altijd waren wij de machtigste, onsterfelijke wezens geweest, de bloedzuigers, wezens van de nacht, moordenaars.. Maar ons ras begon langzamerhand uit te sterven en werd zwakker, iets wat niet mocht gebeuren! Toch kwam de afgrond steeds dichterbij. Er waren enkele mensen die achter ons bestaan waren gekomen doordat een aantal slordig te werk waren te gaan, ze hadden ons onverwachts aangevallen en een groot deel was omgekomen. Ze hadden ze de zon ingejaagd! De bruten.. En ook de andere bendes vampieren lieten ons niet met rust, continue vonden er nieuwe slagvelden plaats, terwijl we nu juist elkaar moesten steunen. We waren broeders, maar daar waren we allen te trots voor, vandaar dat we nu zelf stappen ondernamen.

    De leider was duidelijk geweest, we moesten ons mengen onder de studenten, het jonge, sterke mensvolk. We zouden in dezelfde lelijke, hoe noemde ze dat ook al weer? Containerwoningen? In ieder geval, we zouden bij ze gaan wonen, ook een baantje zoeken, doen alsof we een van hun waren en hun vertrouwen winnen.. En als het dan zo ver was, zouden we hun één van ons maken en zo ons ras nieuw, sterk vlees bieden. Een nieuwe generatie, jonge vampieren. We zouden ze trainen tot ze sterk genoeg waren om te vechten en te overleven, maar daarvoor moeten we ons eerst tussen hun mengen. Een zware opgave voor hongerige wezens van de nacht die continue verlangen naar heerlijk, zoet bloed.
    Het is oorlog.


    Met dank aan Simone voor de titel, inleiding, de cover en zo'n beetje het hele verhaal. Ik heb eigenlijk de eer om het topic aan te maken. :'D

    DE REGELS:
    - Je kunt altijd meedoen, vraag voor een korte inleiding als je het niet meer begrijpt. Een samenvatting kan sowieso altijd "aangevraagd" worden, mocht je de draad kwijt zijn.
    - Geen perfecte personages.
    - Meerdere personages mogen, maar niet meer dan vier, het moet natuurlijk wel duidelijk blijven.
    - Geen andere personages doden/verkrachten/datsoortdingen zonder zijn/haar toestemming.
    - Niet voor andere personages reageren, kleine beslissingen mogen maar geen gesprekken voeren voor een andere personage.
    - Niet zomaar stoppen, we begrijpen het als je geen tijd en/of zin meer hebt, maar wees dan even zo beleefd om dit te melden en dan schrijven we een mooi einde voor je personage
    (dit kan zowel tijdelijk als definitief).


    INVULLEN:
    Naam:
    Leeftijd:
    Mens/Vampier:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    (Vampier)Wat vindt jouw personage van het idee om nieuwe leden te rekruteren:
    Bevriend/vijand met vampiers/mensen:
    Extra:


    Lisa Sky Morgan, 18. June van Dalfsen, 19.


    Have fun. (:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 19:09 ]


    everything, in time

    AriaM schreef:
    Wanneer beginnen we precies met schrijven?(Als ii vragen mag)


    Morgen zorg ik er voor dat hij nog één keer bij de actieve topics staat, dan geef ik mensen even de tijd om te reageren en als er dan niemand meer wil joinen, beginnen we. De rest kan altijd later nog joinen!(:


    everything, in time

    Northman schreef:
    (...)

    Morgen zorg ik er voor dat hij nog één keer bij de actieve topics staat, dan geef ik mensen even de tijd om te reageren en als er dan niemand meer wil joinen, beginnen we. De rest kan altijd later nog joinen!(:



    Oké


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    I want to join.



    Naam: Vassili Isajevitsj Nazarov.
    Leeftijd: 20.
    Mens/Vampier: Mens.
    Uiterlijk: Bruin haar, niet heel lang maar fysiek bijzonder sterk voor een mens door de trainingen - ook al valt het in het niet bij de kracht van vampiers - en heeft een welgevormd lichaam.
    Karakter: Deze in Rusland geboren jongeman is een oprecht iemand. Sterk van wil, maar uit dat zelden door zijn verlegen en introverte karakter. Hij is vredelievend, heeft een groot rechtvaardigheidsgevoel en is verlegen in de buurt van meisjes. Maar als iemand over zijn grenzen gaat, op welke manier dan ook, dan krijgt hij te maken met de duivel zelve. In gevechten kent hij geen angst en dan ontpopt zich een waar, genadeloos monster. Hierdoor zal hij geliefd worden bij vampiers en bevindt hij zich in groot gevaar.
    Bevriend/vijand met vampiers/mensen: Op een nacht in Moskou werd zijn kameraad Ivan Lalenkov aangevallen door een schaduw, die achter zijn bloed
    aan zat. Net wist Vassili zijn leven te redden en hem naar het ziekenhuis te brengen, maar zijn jeugdvriend overleed drie dagen later toch. Het meest merkwaardige was de wond die hem ten val bracht: een beet in de hals. Nu, een paar jaar later is hij een internationale student in Amerika(?) die in het geheim achter het bestaan van vampiers probeert te komen, buiten het weten van zijn medestudenten om.
    Extra: Vassili is grotendeels opgevoed door zijn opa omdat zijn moeder al vroeg overleden is en zijn vader geld verdient als zakenman om hem en zijn broertje te onderhouden. Zijn opa heeft door de oorlog een grote hekel aan Duitsers en heeft Vassili nadrukkelijk verboden als student naar Duitsland te gaan, omdat het daar alleen maar stikt van neonazi's en ander tuig. Hij heeft de jongeman geleerd om te vechten en te schieten zoals hij dat geleerd is in het Rode Leger. Hierdoor heeft Vassili een grote liefde voor het vaderland gekregen. In tegenstelling tot zijn opa vindt Vassili Duitsland een intrigerend land en neemt hij zich nog altijd voor om er eens op bezoek te gaan, mocht hij het geld bijeen hebben gesprokkeld.
    Hij kan redelijk goed Engels, maar spreekt het toch altijd met een onmiskenbaar vleugje Russisch accent waardoor men al gauw zijn nationaliteit achterhaalt.
    Vassili woont op een studentencampus.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 18:19 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Naam: Kanevorone
    Leeftijd: 18
    Mens/Vampier:Mens
    Uiterlijk: Lang blond haar met kort sikje, lang maar niet erg gespierd, ik draag altijd een wit gewaad. Ik heb ook nog een staf. (Verdacht?) Ik ben ook bewapend met handgemaakte pijl en boog.
    Karakter: Stil en mysterieus, maar erg behulpzaam.
    Bevriend/vijand met vampiers/mensen: Ik heb geen kant gekozen.
    Extra: Ik heb geen ervaring met mensen en vampieren, ik ben altijd alleen geweest maar daar zal snel verandering in komen. Ik leidde mijn leven in een roedel wolven.

    Naam: Ariana sophie johanna mc glover
    Leeftijd: 16 maar eigenlijk 238 jaar
    Mens/Vampier: vampier (had je niet verwacht van die leeftijd)
    Uiterlijk:


    Ze is een klein meisje. Met kort warig bruin (haast zwart haar). Ze heeft amandel ogen, die helder groen zijn.(als dat mag voor vampiers). Verder draagt ze bijna altijd kleren die bij haar gevoel padssen. Soms jurkjes als ze blij is. Maar soms ook een veelste grote trui. Wel altijd zo dat niemand het raar gevormde litteken bij haar enkel ziet.
    Karakter: Ze is een lief en aardig meisje. Ook al lijkt ze vaak jong en onschuldig diegene die haar kennen weten beter. Ze is eigenlijk heel slim en wacht meestal gewoon situatie af om ze geod af te handelen. Ook al ze boos is krijgt ze een soort waas voor haar ogen waardoor ze niet snel stopt. Maar dat gebeurt eigenlijk bijna nooit. Verder is ze vooral lui. Ook al kan ze hyper reageren eigenlijk doet ze alleen dingen als ze het zelf wilt of moet.
    (Vampier)Wat vindt jouw personage van het idee om nieuwe leden te rekruteren: Eigenlijk wacht ze het nog af. Ze heeft er nu weinig mening over. Kan handig zijn maar te veel moeite. Maar misschien als ze iemand vind die ze waardig acht verandert haar mening misschien.
    Bevriend/vijand met vampiers/mensen: Ze was altijd iemand die zich onder mensen bevond en zich goed met mensen kon mengen. Al zou ze niet bevriend worden met een mens. Alleen maar omdat ze het niet waard zijn. Al zijn het ook niet haar vijanden.
    Extra: Ze is geweldig in tekenen en houdt van snelheid.
    Haar verleden vind ze niet fijn dus praat ze met niemand er over. Vooral niet over het ring vormige litteken op haar enkel.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    ^Je post is prima, maar ik heb besloten een minimale leeftijd van 18 jaar aan te houden. ;3
    Ik zal voor jou nu een uitzondering maken -wbw.


    everything, in time

    yeee thanx en tenminste is ze eigenlijk ouder


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Lol die zit. -nerdo


    everything, in time

    Naam: Drake Porter Drawn
    Leeftijd: 19 (246)
    Mens/Vampier: Vampier
    Uiterlijk:


    Hij is vrij lang en bezit snakebites die hij bijna altijd in heeft. Hij heeft een slank lichaam en een bleke huid. Zijn armen zijn licht gespierd en ondanks zijn zwakke uiterlijk is hij ook vrij krachtig.
    Zijn "looks" zijn vrij populair bij de vrouwen.
    Karakter: Drake is een sadistisch persoon, op het eerste gezicht ziet hij er zeer lief en ontschuldig uit, maar het is zowel een rasechte moordenaar als hartenbreker. Drake ziet de emoties van anderen glashelder, maar geeft er vrij weinig om. Het feit dat er ook nog andere vampiers in de containerwoning zitten, irriteerd hem mateloos. hHet liefst zou hij zich de hele dag bezig houden met het bespelen van mensen en het verleiden van de vrouwen, maar hij weet dat hij de andere vampiers nodig heeft om het vuile werk op te knappen.
    Wat vindt jouw personage van het idee om nieuwe leden te rekruteren: De mensen ziet hij als zijn "speelgoed", hij is het er dus niet mee eens, maar is neit in de positie er iets tegen te beginnen.
    Bevriend/vijand met vampiers/mensen: Hij is, voor zo ver de vampiers weten, de vriend vna de vampiers. De mensen kennen over het algemeen zijn naam niet, door zijn sluwe tactische karakter ziet geen mens wat hij werkelijk is, maar in feiten is hij een vijand van de mens.
    Extra: Drake is een goed manipuleerder en zeer eigenwijs, hij zal zich licht verzetten tegen het plan, maar legt zich er al snel bij neer.


    Let it come and let it be

    Suprise :3


    Let it come and let it be

    Nice _O_ Can't wait to start.
    Vassili woont op een campus, just added. Dan is het makkelijk voor vampiers om hierin te infiltreren.


    No growth of the heart is ever a waste

    GO SEVDA GO SEVDA!<3
    Ik had haar gevraagd maar ze zei dat ze niet wilde. Vet lief, haha. <3

    @Sam; da's goed! Ik wil zo ook nog een meisje maken, mens. Het liefst een zusje van iemand, maar er zijn nog geen goede personages daarvoor. Dus ik wacht nog even en anders mss van Simone.;3

    @Kanevorone er doen geen weerwolven mee, sorry. D:


    everything, in time

    What's wrong? x]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wat voor artistieke opleidingen zijn er btw? :'D is er eentje die met fotografie en tekenen en shizzle is? Lol, ik ben namelijk nog niet op de hoogte van alle opleidingen die er zijn :Y) OWH Ik ga Leah nog een baantje geven -grin-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kunst & Techniek (baby). HBO.


    No growth of the heart is ever a waste