• Onze missie was simpel, nieuwe leden rekruteren. Altijd waren wij de machtigste, onsterfelijke wezens geweest, de bloedzuigers, wezens van de nacht, moordenaars.. Maar ons ras begon langzamerhand uit te sterven en werd zwakker, iets wat niet mocht gebeuren! Toch kwam de afgrond steeds dichterbij. Er waren enkele mensen die achter ons bestaan waren gekomen doordat een aantal slordig te werk waren te gaan, ze hadden ons onverwachts aangevallen en een groot deel was omgekomen. Ze hadden ze de zon ingejaagd! De bruten.. En ook de andere bendes vampieren lieten ons niet met rust, continue vonden er nieuwe slagvelden plaats, terwijl we nu juist elkaar moesten steunen. We waren broeders, maar daar waren we allen te trots voor, vandaar dat we nu zelf stappen ondernamen.

    De leider was duidelijk geweest, we moesten ons mengen onder de studenten, het jonge, sterke mensvolk. We zouden in dezelfde lelijke, hoe noemde ze dat ook al weer? Containerwoningen? In ieder geval, we zouden bij ze gaan wonen, ook een baantje zoeken, doen alsof we een van hun waren en hun vertrouwen winnen.. En als het dan zo ver was, zouden we hun één van ons maken en zo ons ras nieuw, sterk vlees bieden. Een nieuwe generatie, jonge vampieren. We zouden ze trainen tot ze sterk genoeg waren om te vechten en te overleven, maar daarvoor moeten we ons eerst tussen hun mengen. Een zware opgave voor hongerige wezens van de nacht die continue verlangen naar heerlijk, zoet bloed.
    Het is oorlog.


    Met dank aan Simone voor de titel, inleiding, de cover en zo'n beetje het hele verhaal. Ik heb eigenlijk de eer om het topic aan te maken. :'D

    DE REGELS:
    - Je kunt altijd meedoen, vraag voor een korte inleiding als je het niet meer begrijpt. Een samenvatting kan sowieso altijd "aangevraagd" worden, mocht je de draad kwijt zijn.
    - Geen perfecte personages.
    - Meerdere personages mogen, maar niet meer dan vier, het moet natuurlijk wel duidelijk blijven.
    - Geen andere personages doden/verkrachten/datsoortdingen zonder zijn/haar toestemming.
    - Niet voor andere personages reageren, kleine beslissingen mogen maar geen gesprekken voeren voor een andere personage.
    - Niet zomaar stoppen, we begrijpen het als je geen tijd en/of zin meer hebt, maar wees dan even zo beleefd om dit te melden en dan schrijven we een mooi einde voor je personage
    (dit kan zowel tijdelijk als definitief).


    INVULLEN:
    Naam:
    Leeftijd:
    Mens/Vampier:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    (Vampier)Wat vindt jouw personage van het idee om nieuwe leden te rekruteren:
    Bevriend/vijand met vampiers/mensen:
    Extra:


    Lisa Sky Morgan, 18. June van Dalfsen, 19.


    Have fun. (:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 19:09 ]


    everything, in time

    Mendacium schreef:
    Kan ik nog inspringen?(krul)


    Marleen is douchen, maar ik durf te wedden dat ze dat goed zou vinden ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Marleen is douchen, maar ik durf te wedden dat ze dat goed zou vinden ;p


    -gaat even een personage in elkaar flansen-


    The breaking of a wave cannot explain the whole sea ~ Vladimir Nabokov

    Mensen, waar speelt dit zich af? Ik heb iemand al over euro's horen praten, dus neem aan een Europees land? :Y). We kunnen Nederland wel doen if everyone agrees, want die studie die ik noemde voor Leah is ook hier in Nederland te vinden :'D

    Vassili - Mens.

    'Ik zeg je gast, dit lijkt misschien een dooie plek, maar ze hebben er superchille muziek en de meiden zijn hót.' Ryan hangt met een arm om me heen als we van de motor afstappen en de bar binnenlopen. Countrymuziek. Ik gooi hem een wat verbaasde blik toe. 'Dit meen je toch niet werkelijk?' vraag ik peilend. 'Geloof me, het is de moeite waard. Jij bent alleen maar de saaie bars in Rusland gewend. Lopen, gast.' Met een duwtje dwingt hij me vooruit.
    'Hé liefje, jou heb ik al een tijdje niet gezien.' Onze aandacht wordt getrokken door een jonge vrouw die Ryan schijnt te kennen. 'Vassili, ik denk dat je je wel redt, niet waar? Daar is de bar en daar is de wc, het belangrijkste dat je moet weten. Ik ben.. belangrijker zaken aan het doen.' 'Ryan..' Maar hij is al weg. Nu sta ik alleen in een bar met onbekend volk. Al dat gepraat, het gaat gewoonweg te snel voor me, moet ik bekennen. Nooit gedacht dat het volgen van een buitenlandse taal zo lastig zou zijn.
    Zwijgend loop ik dan maar naar de bar.
    'Wat mag het zijn?' vraagt de bardame glimlachend. Ik word afgeleid door de inkijk van haar blouse, maar dwing me om me op het drankassortiment te focussen. 'Een wodka,' zeg ik dan maar. 'Komt voor elkaar.' Ik zit al gauw met een wodka achter de bar. Ik aarzel niet en gooi het goedje in één keer achterover, tot verbazing van een paar mensen die naast me zitten.
    'Hé Vassili, deze dame hier wil met je dansen!' roept Ryan en wijst naar een vrouw. Deze knipoogt en gebaart dat ik moet komen. Fijn. Idioot. Wat nu? 'Een internationale student dus. Hoe bevalt het hier?' vraagt ze als ze de armen om mijn middel heeft geslagen. Ik voel het rood naar m'n kop stijgen.
    'Eh.. goed. Het is heel gezellig hier. En een stuk minder koud dan in Rusland,' grinnik ik onhandig. 'Ik zou dolgraag eens een keer naar Rusland willen gaan. Alles is er zo.. robuust. Ongetemd.' Haar ogen priemen zich in de mijne en ik voel haar handen om mijn nek glijden. Oké. Dit is mooi geweest. Tijd om hem te smeren.
    'Sorry, moet er vandoor.' En ik schiet onder haar omhelzing vandaan, de deur uit. Ik neem een flinke hap adem, kijk even omhoog naar de maan, waarna ik op de motor spring en richting de campus ga. Voorlopig wel genoeg spanning.


    No growth of the heart is ever a waste

    Adelaine Valetina Favré~Mens
    Dit gesprek met mezelf kan nooit goed zijn, stel nou dat ze me horen? Oké ik moet ophouden met hierover na denken het was serieus gevaarlijk. Ik sta op en loop mijn kamer uit. Ik ren de trap af en eenmaal buiten loop ik de voor mij vertrouwde weg naar die bar. Niet dat ik iets ga drinken ik ga op onderzoek uit. Eenmaal bij die bar komt zo'n sletterig dienstmeisje naar me toe en vraagt: "Wat mag het zijn?" ik kijk haar aan alsof ze net een domme grap heeft gemaakt en antwoordt: "Nee bedankt."
    Ze loopt weg en ik zicht. Ik ga ergens zitten en probeer me te concentreren, maar nee hoor die dronken gasten moeten zo luidruchtig zijn. Ik sta op en loop weer weg, naar dat ene bos. Ik hou van deze plek, het is zo rustig een ideale plek om na te denken.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Gewoon Nederland lijkt me het makkelijkst denk ik Ö Haha, moet nu al lachen om Vassili.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ariana Sophie Johanna McGlover,

    Ariana wou net naar binnen gaan tot een jongen net voor haar weg liep. Ze wou er iets van zeggen maar de jongen ging al weg op zijn motor. Eigenlijk was ze wel benieuwd waar hij heen ging. Al snel liep ze naar de schaduwen van het bos en begon de achtervolging in te zetten. Ze probeerde niet de geur te gebruiken. Dat zou alleen nog meer de kans willen om te drinken. Ze gebruikte daarom de geluiden. Als ze goed consentreerde kon ze het verschil horen met de motor van de jongen.
    Pas na een paar seconden rennen besefte Ariana dat ze geen rede had om dit te doen. Meestal was ze te lui en gebruikte ze gewoon de omgeving die ze kende. Maar nu achtervolgde ze een onbekende jongen ergens heen, met de kans dat daar meer hapjes zouden zijn. Wat was ze weer dom bezig. Maar Ariana hield er niet van om zich terug te trekken dus bleef ze hem achter volgen.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Doe maar Nederland ja.

    En @ Mendacium; Natuurlijk mag dat!;3


    everything, in time

    Adelaine Valetina Favré
    Ik hoor toch serieus voetstappen achter me en ik draai me om. Ik zie een schaduw en kijk of ik iemand zie.
    "Is daar iemand?" Vraag ik
    "Is daar iemand?" Herhaal ik


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Simone, had je trouwens iemand in gedachten voor de nieuwe "buren" of niet?;3

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 20:14 ]


    everything, in time

    De vampieren? x'D Toch?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Allemaaaaal? ;3


    everything, in time

    Ik dacht het wel? Of niet? het is jouw rpg x]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    fijn enigste vampier meisje met drie jongens in een container geval :8


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Endure schreef:
    Ik dacht het wel? Of niet? het is jouw rpg x]


    OH. Wait, ik nam "buren" te letterlijk. Ze kunnen natuurlijk wel allemaal naast elkaar wonen. x]


    everything, in time

    Lisa Sky Morgan.
    'Ik ben maar één jaar jonger en het stopt zo vast met regenen,' wierp ik nog als tegenargument, maar ze luisterde niet naar me.
    'Tuurlijk heb ik vrienden,' verzuchtte ik toen ze me buiten had gekregen en ging nonchalant op één been hangen. 'Dat is het probleem niet, ik.. God, laat ook maar. Ik ga inderdaad wel naar de buren of zo, die zijn vast een stuk gezelliger.' Ik wilde niet zeggen dat ik het gezelliger had gevonden als ze mee zou gaan, maar goed, kans verkeken.
    Zonder nog wat te zeggend draaide ik me om en deed wat ze zei: naar de buren. De eerste deur waarbij ik aanbelde deed er niemand open, bij de tweede deur duurde het even, maar omdat ik gestommel hoorde besloot ik nog even te wachten. Alsjeblieft laat er iemand zijn, anders sta ik nu voor niets in de regen en dan is het Sky's schuld.


    everything, in time