• Weet iemand iets wat mijn groepje kan onderzoeken voor ANW (AlgemeneNatuurWetenschappen). Zoiets als "Helpt Cola je beter concentreren?" Maar dan niet precies vraag.:$


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Misschien iets met kleuren;
    Dat mensen cake die er normaal uit ziet eerder aannemen, dan blauwe cake, omdat het er anders uitziet?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Anw, wat ben ik blij dat ik dat niet meer heb (:

    Maar, euhm, heeft de stand van de maan invloed op de temperatuur overdag?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Onderzoek of mensen eerder het uitzicht, of eerder de smaak van iets belangrijker vinden. (cat)

    [ bericht aangepast op 20 sep 2011 - 17:57 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Pariah schreef:
    Misschien iets met kleuren;
    Dat mensen cake die er normaal uit ziet eerder aannemen, dan blauwe cake, omdat het er anders uitziet?


    Ja, want blauw staat voor niet lekker,slecht,giftig in onze hersenen als het met eten te maken heeft (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Pritchard schreef:
    (...)

    Ja, want blauw staat voor niet lekker,slecht,giftig in onze hersenen als het met eten te maken heeft (:

    Hé, ik zeg niet dat dat niet zo is, maar het is gewoon grappig om te zien :'P


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Vreselijk vak, ANW.
    Zoek uit hoe je er een voldoende voor kan krijgen zonder iets te doen?
    Nah, ik weet niks. Sterkte!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Pariah schreef:
    Misschien iets met kleuren;
    Dat mensen cake die er normaal uit ziet eerder aannemen, dan blauwe cake, omdat het er anders uitziet?

    Die is wel erg leuk. Ik weet alleen niet of hoe ik aan blauwe cake kan komen:$


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    ShakeItUp schreef:
    (...)
    Die is wel erg leuk. Ik weet alleen niet of hoe ik aan blauwe cake kan komen:$


    Die kun je zelf maken. Je haalt bij een of andere toko blauwe vloeistof - is niet slecht voor je or whatever. Geeft gewoon een kleurtje. Hierdoorhad ik roze pasta HAHAH.


    To infinity and beyond •

    Ik had een project bedacht waarbij we 3 glazen limonade hadden. en dan zaten er in twee ervan kleurstoffen waardoor de ene gifgroen werdt en de andere echt chemischblauw. En toen lieten we mensen dat drinken en vroegen we naar welke ze het lekkerste vonden. en zochten we dus uit of de kleur de smaak beinvloed. wat wel het geval was... Wel een leuk onderzoek:)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Klink ook wel leuk. Maar ik moet het nog wel kunnen uitvoeren en aangezien ik in een groepje zit dat nogal ver uit elkaar woont, is dat best lastig:X


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    ShakeItUp schreef:
    Klink ook wel leuk. Maar ik moet het nog wel kunnen uitvoeren en aangezien ik in een groepje zit dat nogal ver uit elkaar woont, is dat best lastig:X


    Yup. Dat snap ik, bij mij was 't hetzelfde. Dus hebben we willekeurig leerlingen en docenten op school gevraagd. En het in de kantine uitgevoerd. En gewoon in keuken (van de kantine) alles voorbereidt. Was echt heel leuk en lekker!;)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Dat gedoe met die kleuren is sowieso al duizend keer gedaan, dus niet origineel meer en ik weet zeker dat je meer punten krijgt voor iets origineels.

    Ik heb zelf onderzoch hoeveel tijd vrouwen in tv-series praten in relatie tot mannen. Er waren ook mensen die een mierennest hadden 'gebouwd' en mensen die de invloed van cafeïne hebben onderzocht. Je kunt ook altijd iets doen met gedrag en dieren gaan bekijken in de dierentuin.

    Wat ook een idee was, was om te onderzoeken hoe uiterlijk de openheid van mensen beïnvloed. Bijv. of mensen je niet de weg willen wijzen als jeveel make-up draagt.


    Felix

    ANW is echt een nutteloos vak naar mijn mening.
    Uhm, ik zou het niet weten. Ben ook altijd slecht in die vragen verzinnen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb nooit ANW gehad, sorry :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Lothlorien schreef:
    ANW is echt een nutteloos vak naar mijn mening.
    Uhm, ik zou het niet weten. Ben ook altijd slecht in die vragen verzinnen.

    ANW is idd nutteloos Ik ben altijd slecht in projecten en ik ben nog erger met presenteren. En dit is een combi. Een absolute hell dus:S


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you