• You light up my world like nobody else <3


    That's what makes you beautiful.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2011 - 21:13 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    HAAI SCHATJES <3333333


    & robin, ja dat is wel een goede haha!


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Narry schreef:
    Wij hebben geen Engelandreis x'D Wij hebben werkweek en dan kun je naar Londen, Rome, Istanbul, Krakou, Barcelona of Parijs (aa)
    Maar ik heb dat pas volgend jaar en dan zul je net zien dat het dan niet meer bestaat en is afgeschaft ):
    Wij gaan dit jaar 3 saaie dagen naar Limburg, dan geen idee en in de 5e een week naar Rome (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Btw, ik ben niet zoveel online vandaag, want ik ga zo samen met vriendin huiswerk maken, gitaar spelen & ze gaat als het wil de Engelse vlag op m'n nagels lakken :3


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Vandaag vonden een paar jochies het heel leuk om tijdens de pauze een stinkbom in de kantine te laten ontploffen >.<
    Dus het meurde daar verschrikkelijk naar rotte eieren ):

    Snickers schreef:
    Btw, ik ben niet zoveel online vandaag, want ik ga zo samen met vriendin huiswerk maken, gitaar spelen & ze gaat als het wil de Engelse vlag op m'n nagels lakken :3

    Haha sterkte, succes en veel plezier (: (aa)

    Narry schreef:
    Vandaag vonden een paar jochies het heel leuk om tijdens de pauze een stinkbom in de kantine te laten ontploffen >.<
    Dus het meurde daar verschrikkelijk naar rotte eieren ):
    DAT STINKT ZOOOOO ERG! wij hadden die een keer in de gang, en natuurlijk moest ik weer net in die gang zijn -.-


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    okee 5 over 5 ga ik bellen ;x
    076 waar van is dat nummer nou weer :S dat staat vooraan haha
    misschien dat ik het om half 5 gewoon al probeer ;x

    En Esther dankje voor je reactie! (H)


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    NIAM schreef:
    (...)DAT STINKT ZOOOOO ERG! wij hadden die een keer in de gang, en natuurlijk moest ik weer net in die gang zijn -.-

    Haha, vorig jaar had zo'n jochie van mn klas er ook 1, maar durfde die niet kapot te trappen, dus deed ik het maar voor hem in de gang x'D Haha en dat was net voor het lokaal waar we moesten zijn. Daar stonk het niet, maar het was geweldig al die gezichten van mensen te zien die er langs moesten ;$
    Vandaag had ik er alleen niks mee te maken :3

    Narry schreef:
    (...)
    Haha, vorig jaar had zo'n jochie van mn klas er ook 1, maar durfde die niet kapot te trappen, dus deed ik het maar voor hem in de gang x'D Haha en dat was net voor het lokaal waar we moesten zijn. Daar stonk het niet, maar het was geweldig al die gezichten van mensen te zien die er langs moesten ;$
    Vandaag had ik er alleen niks mee te maken :3
    hahaha bij ons werden de mensen zooooo boos haha.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    (...)hahaha bij ons werden de mensen zooooo boos haha.

    Hahah de leuke mensen lachen er bij ons wel om x'D De meeste saaie worden er chagrijnig van. En ohja de docenten waarderen het niet bepaald x'D

    Narry schreef:
    (...)
    Hahah de leuke mensen lachen er bij ons wel om x'D De meeste saaie worden er chagrijnig van. En ohja de docenten waarderen het niet bepaald x'D
    haha ja ik bedoelde eigenlijk ook de docenten ;$


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    (...)haha ja ik bedoelde eigenlijk ook de docenten ;$

    Naja vorig jaar was er best een chill iemand, we moesten het even opruimen, maar ze werd niet boos x'D Naja niet op mij.

    PFFF

    ik ben zenuwachtig haha


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    BOEM, I'M BAAAAAACK. <3
    En nu moet ik snel een brief voor Engels in elkaar zetten. :3


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    MAMAAA!!! <3