• ik moet morgen avond weer een prik hebben en ik haat dat echt
    ben ik de enige?

    het is de derde voor baarmoederhals kanker en idereen zegt dat hij veel pijn doet, het zou me niet verbazen als ik morgen flauw val bij de dokter

    voor de mensen die het willen weten, ik ga dus naar een groepspraktijk omdat dat het dichste is en het was een stagair en die gaf blijkbaar niet veel prikken, dus hij deed het heeeeeel langzaam waardoor het echt veeeeeeeeeel pijn deed, en een uur later deed het nog veel pijn als ik hem gewoon stil hield, maar nu is het al beter

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 19:18 ]

    Waarvoor/waarom? :o
    En ik haat prikjes ook :s


    Hope is only the love of life.

    Ik haat prikken ook, maar ik hoef ze gelukkig nooit :'D


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik krijg jaarlijks 30 naalden + bloedprik.
    Heb er geen probleem meer mee.


    i put the fun in funeral

    PinkiePie schreef:
    Ik krijg jaarlijks 30 naalden + bloedprik.
    Heb er geen probleem meer mee.


    Dat is veel... O_O


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Neuh, je bent niet de enige.

    Maar ik heb er geen last van ghehe.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2011 - 22:18 ]


    Your make-up is terrible

    Snivellus schreef:
    (...)

    Dat is veel... O_O


    Anafylaxie (joehoe)


    i put the fun in funeral

    Ik vind dat altijd kei leuk, lol. En die derde doet echt niet meer pijn dan die eerste twee ofso hoor. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik heb ze alle drie ook gehad. Die prik zelf doet geen pijn, maar ik vond het wel klote dat je daarna spierpijn like hell had :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    die prik doet echt geen zeer, ben ik ook niet bang voor. Bloed laten tappen is een ander geval.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Ik ken leukere dingen om te doen, maar haten doe ik het niet.
    Ik vond die derde niet meer pijn doen dan de rest.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb die baarmoederhalskankerprikken niet gehad, ik vond het té riskant. Dadelijk is het niet veilig en wat dan? Dan heb je het :(


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Urgh,ik moest er vorig jaar 2 halen -ik weet niet meer voor wat-


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Stonem schreef:
    Ik heb ze alle drie ook gehad. Die prik zelf doet geen pijn, maar ik vond het wel klote dat je daarna spierpijn like hell had :')


    Maar dat komt in de meeste gevallen doordat mensen bang zijn die arm te bewegen. Daardoor wordt deze vanzelf stijf. Gewoon gaan sporten of wat dan ook, maar serieus je arm niet stilhouden. ^.^


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Toboe schreef:
    Ik haat prikken ook, maar ik hoef ze gelukkig nooit :'D

    Ik bijna nooit :'D


    Hope is only the love of life.

    Ik háát prikken. als ik een prikje moet ben ik net een kleine baby. Muziek in mn oren, niet kijken ernaar en ergens in knijpen :'D


    She will be loved.