• ik moet morgen avond weer een prik hebben en ik haat dat echt
    ben ik de enige?

    het is de derde voor baarmoederhals kanker en idereen zegt dat hij veel pijn doet, het zou me niet verbazen als ik morgen flauw val bij de dokter

    voor de mensen die het willen weten, ik ga dus naar een groepspraktijk omdat dat het dichste is en het was een stagair en die gaf blijkbaar niet veel prikken, dus hij deed het heeeeeel langzaam waardoor het echt veeeeeeeeeel pijn deed, en een uur later deed het nog veel pijn als ik hem gewoon stil hield, maar nu is het al beter

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 19:18 ]

    Ja, ik heb die prik ook gehad. De prik zelf deed bij mij geen pijn. Maar de spierpijn die je daarna had. Pfoee.. Het beste probeer je de arm waariin je geprikt wordt te ontspannen. Dan krijg je er na die tijd het minst last van.
    Maar nee, ik ben niet bang voor prikken (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Als ik een prik moet hebben, is het nog onplezieriger voor degene die die spuit in me moet zetten dan voor mij.
    Ik maak het ze echt onmogelijk. Vroeger moest ik al met vier man vastgehouden worden, laat staan nu ik 16 ben..

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 9:52 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    ik moest maandag bloedprikken, en ze prikte 2x miss, en ik moest 4 buisjes afstaan.
    Kon dat wijf wel smoren (:


    I solemny swear i am up to no good

    De eerste was bij mij het ergst, de tweede minder en van de derde had ik echt bijna geen last. Dus ik zou niet zo naar dat gezeur van de anderen luisteren en uit gaan van waar jij de eerste twee keer last van had :P


    Love sheds light one the darkest of times

    Ik heb die drie prikjes al gekregen, het doet niet veel pijn hoor, het is net of iemand in je vel knijpt, dus het valt mee.

    Ik ben niet echt bang van prikjes, ik heb een maand geleden een prik in mijn hoofd gehad.(A)


    I feel guilty after every bite I take.

    Ik vind prikken absoluut niet erg. De meeste doe niet eens pijn.


    comfort in c h a o s

    Ik heb de mijna al gehad, een maand geleden...
    De derde is wel de pijnlijkste van spierpijn... (tip; ontspan je arm, leg hem gewoon om je arm en niet opspannen als hij/zij zal prikken)
    de prik zelf deed geen zeer, maar ik vind het altijd kiezzig, eng als ze de vloeistof naar binnen duwen XD voel je dat tintelen in je arm...

    vraag ook aan de doktor voor hem in je linkerarm doen (anders ging de mijne hem in de rechterarm spuiten)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nidorina schreef:
    Ik heb de mijna al gehad, een maand geleden...
    De derde is wel de pijnlijkste van spierpijn... (tip; ontspan je arm, leg hem gewoon om je arm en niet opspannen als hij/zij zal prikken)
    de prik zelf deed geen zeer, maar ik vind het altijd kiezzig, eng als ze de vloeistof naar binnen duwen XD voel je dat tintelen in je arm...

    vraag ook aan de doktor voor hem in je linkerarm doen (anders ging de mijne hem in de rechterarm spuiten)


    dit is dus mijne lieve vriendin die me bang maakt voor die prik met al haar details en zo

    nog 3 uur help

    Die prikjes voor baarmoederhalskanker voelen als verdovingmiddel bij mij.
    Als ik veel pijn heb dan knijp ik ergens in en dan is de het zo goed als verdwenen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    laulotjee schreef:
    (...)

    dit is dus mijne lieve vriendin die me bang maakt voor die prik met al haar details en zo

    nog 3 uur help


    sure, stel je voor, je zit daar op die bank...
    De dokter neemt dat prikje vast... tikt met zijn vinger tegen de naald...
    Zorgt dat alle lucht eruit is...
    Jij probeert je arm te ontspannen (wat toch niet lukt) en niet te flippen en flauw te vallen
    De dokter komt naar je toe... je rechterarm. Jij flipt natuurlijk dat hij het in je rechterarm wilt spuiten. Je houdt hem tegen, stressvol
    loop hij relaxt naar je andere arm, pratend met je pa... voor je het weet zit die spuit in je arm (jij verschiet lichtjes)
    hij duwt op de spuit... de vloeistof komt in je arm... Het tintelt
    zo was het ongeveer bij mij, maar je weet wel hoe XD (zonder de superstress en flauwvalneigingen)

    Ja, dat was kloterij. Eigenlijk is het prikje niet zo erg... alleen de spierpijn (wat niet veel uitmaakt, vrijdag heb je toch lopen en geen volley)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nidorina schreef:
    (...)

    sure, stel je voor, je zit daar op die bank...
    De dokter neemt dat prikje vast... tikt met zijn vinger tegen de naald...
    Zorgt dat alle lucht eruit is...
    Jij probeert je arm te ontspannen (wat toch niet lukt) en niet te flippen en flauw te vallen
    De dokter komt naar je toe... je rechterarm. Jij flipt natuurlijk dat hij het in je rechterarm wilt spuiten. Je houdt hem tegen, stressvol
    loop hij relaxt naar je andere arm, pratend met je pa... voor je het weet zit die spuit in je arm (jij verschiet lichtjes)
    hij duwt op de spuit... de vloeistof komt in je arm... Het tintelt
    zo was het ongeveer bij mij, maar je weet wel hoe XD (zonder de superstress en flauwvalneigingen)

    Ja, dat was kloterij. Eigenlijk is het prikje niet zo erg... alleen de spierpijn (wat niet veel uitmaakt, vrijdag heb je toch lopen en geen volley)


    nele alsjeblief zwijg, je maakt me bang

    Glameow schreef:
    Ik vind dat altijd kei leuk, lol. En die derde doet echt niet meer pijn dan die eerste twee ofso hoor. (:

    Is wel hoor, 1ste doet geen pijn 2de wel al een beetje en de 3de voel je het vloeistof echt in je gaan. Doet pijn hoor, en ik heb namelijk nooit pijn.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik heb ze nooit opgehaald. Veel te riskant (cat)


    26 - 02 - '16

    POM schreef:
    Ik heb ze nooit opgehaald. Veel te riskant (cat)


    in de zin van?
    ik vind het riskant om ze juist niet in te spuiten...
    je moet maar eens baarmoederhalskanker hebben... hoe riskant is het dan?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    PinkiePie schreef:
    Ik krijg jaarlijks 30 naalden + bloedprik.
    Heb er geen probleem meer mee.


    Ik nog iets meer dan dat en ik heb er wel nog problemen mee, ik heb ooit per ongeluk eens een dokter tegen de muur aangegooid sindsdien staat het bed altijd ver bij de muur vandaan, vraag me af waarom ><


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.