• Bij de les geschiedenis moest mijn vriedin voor lezen, maar ze weigerden dus zei de leerkracht dat ze het moest doen of dat ze anders het blad 2x mocht over schrijven. En zij zei gewoon recht in zijn gezicht 'Fack you homo!' Goosh, ik moest echt lachen. Hebben jullie ook iemand raar of grappig fso in jou klas?

    Edit : Ik zit zo op een school waar ze allemaal denken dat ze het zijn. Dus je kan zoon opmerkingen verwachten.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 17:06 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Wow, moest iemand van mijn klas dat gezegd hebben, had die straf aan zijn been.
    Wat is er trouwens mis met gewoon voorlezen?
    En zoals anderen zeiden, het is niet grappig, echt grof.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb een hekel aan dat soort mensen.


    Let the rain wash away all the pain of yesterday

    Storytime schreef:
    Waarom zou je zo reageren als de leraar je een normale vraag vraagt?
    Dit is gewoon onbeschoft, niet grappig.

    Is toch mijn mening dat ik grappig vind?

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 17:07 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    We hadden ooit Frans en onze Franse lerares was nogal lelijk, toen kwam er iemand van het secretariaat binnenwandelen dat ook best lelijk was. Zegt er zo'n jongen (hahahah hij was altijd hilarisch) 'Mevr, is dat u zus? Want dat is ook al zo'n draak.' hahahaahah c'mon ik ging dood. (Ik heb niets tegen lelijke mensen of zo, maar op dat moment was het gewoon grappig)


    All I have in life, is my imagniation.

    Stonem schreef:
    Stoer hoor.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Whaha, die durft. :')
    Mijn hele klas is wel raar. ;D


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Clefairy schreef:
    (...)
    Is toch mijn mening dat ik grappig vind?

    Nou er zijn wel maatstaven in een maatschappij maar ok. Jij je mening, ik, en de rest, de mijne.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Serieus, stoer hoor.
    agh, ik zou daar de pest aan krijgen aan zo'n kinders
    (niets persoonlijks maar ik ben blij dat ik niet in zo'n school zit)
    Moest wel grappig geweest zijn op het moment...
    Hoe liep het af? strafstudie?:P


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Storytime schreef:
    Waarom zou je zo reageren als de leraar je een normale vraag vraagt?
    Dit is gewoon onbeschoft, niet grappig.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Kan je me uitleggen wat daar grappig aan is? (bloos)


    -

    bij ons was er vorig jaar een jongen die de leraar uitschold voor Kanker vent en alles en toen ging hij voor hem staan en zei; na school ik breek jou nek en nog meer van zulke dingen, toen is hij de klas uitgelopen heeft de deur keihard dicht gegegooit sloeg met zijn hand tegen de muur en toen was zijn hand gebroken.

    dat ging echt te ver, en die leraar die stond daarna echt zo helemaal stil, kon bijna niks meer zeggen enzo. maar die jongen had ook van die problemen enzo, maar ik vind het nog steeds te ver gaan om zulke dingen te zeggen.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 17:29 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Storytime schreef:
    Waarom zou je zo reageren als de leraar je een normale vraag vraagt?
    Dit is gewoon onbeschoft, niet grappig.


    Food.

    Storytime schreef:
    Waarom zou je zo reageren als de leraar je een normale vraag vraagt?
    Dit is gewoon onbeschoft, niet grappig.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wow! Echt erg van die vriendin! Waarom scheld ze hem uit voor homo? Toch idioot dat je iemand voor homo uitscheld,ookal is ie echt homo. Als iemand op mijn school dat zou doen (Havo, VWO en megastreng) zou die zowat dood zijn... Daarmee bedoel ik geschorst.


    ~Live your life!~

    Honeydew schreef:
    Ik heb een hekel aan dat soort mensen.


    | Reality is for people that lack imagination |