• Bij de les geschiedenis moest mijn vriedin voor lezen, maar ze weigerden dus zei de leerkracht dat ze het moest doen of dat ze anders het blad 2x mocht over schrijven. En zij zei gewoon recht in zijn gezicht 'Fack you homo!' Goosh, ik moest echt lachen. Hebben jullie ook iemand raar of grappig fso in jou klas?

    Edit : Ik zit zo op een school waar ze allemaal denken dat ze het zijn. Dus je kan zoon opmerkingen verwachten.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 17:06 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    NIAM schreef:
    bij ons was er vorig jaar een jongen die de leraar uitschold voor Kanker vent en alles en toen ging hij voor hem staan en zei; na school ik breek jou nek en nog meer van zulke dingen, toen is hij de klas uitgelopen heeft de deur keihard dicht gegegooit sloeg met zijn hand tegen de muur en toen was zijn hand gebroken.

    dat ging echt te ver, en die leraar die stond daarna echt zo helemaal stil, kon bijna niks meer zeggen enzo. maar die jongen had ook van die problemen enzo, maar ik vind het nog steeds te ver gaan om zulke dingen te zeggen.


    HAHA, zijn hand brak.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Cresselia schreef:
    Ik zou zo iemand avada kedavraren.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 18:34 ]


    Take me to wonderland

    Tss de jeugd van tegenwoordig


    You cannot even begin to comprehend the bounds of my forthcoming genius.

    Wat een asociaal kutwijf. 'Nuff said.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hahaa ik zou helemaal stuk gaan als iemand dat zegt. Op mijn school denkên ze ook dat ze het zijn.
    maar hoe is het dan afgelopen?


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    En dat noem jij 'chill'? Ik noem dat onrespectvol. Die leerkracht doet tenminste moeite om zo'n varkens als jouw vriendin les te geven en dan reageert ze zo. Serieus, zo'n mensen kan ik echt niet hebben.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ja, heel erg chill hoor. (cat)
    Serieus, lees toch gewoon voor als ze het vragen en ga niet de 'stoere' uithangen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb niks tegen homo's, dus ik vind het niet zo chill. :X


    Don't forget to b.r.e.a.t.h.e

    ik ben zelf een leerkracht in opleiding en zou zo iemand wel iets anders vertellen, echt heel onrespectvol inderdaad.. en alles behalve stoer.

    in mijn klas ben ik het volgens mij xD


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Homo is geen scheldwoord y'know.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dan denk je nogal veel van jezelf en ik vind het echt onbeschoft.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Aan de ene kant vind ik het wel geniaal, aan de andere kant spreek je niet zo tegen je docent en is het asociaal :X


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik zou ook gelachen hebben, bij mij gebeurt nou nooit zoiets..


    Me so good.

    Hooligan schreef:
    Wow stoer. Jezus.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H