• die soms van die dagen heeft waarop ik alles en iedereen haat en gewoon niet kan glimlachen (of aardig zijn)? Want blijkbaar ben ik dus een uitzondering, of dat ben ik toch volgens sommige mensen :'D

    Om dit topic nuttig te houden, nog zo van die mensen?

    sorry als hij verkeerd staat trouwens, ik had geen idee waar deze moest


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Soms heb ik dat wel eens, maar dat is dan voor een paar uur, niet een dag lang.


    "Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!"

    Laraah schreef:
    Soms heb ik dat wel eens, maar dat is dan voor een paar uur, niet een dag lang.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Hiero!
    Eindelijk iemand die dat ook heeft.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik heb soms zo weken of maanden, dus nee je bent niet alleen. :Y)

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 20:27 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Dat heb ik bijna elke dag haha, iedereen vind mij negatief. Maar ik vind gewoon dat alles wat af te kraken valt, dat je dat móet afkraken. :'D Mensen moeten geen hoge verwachtingen gaan hebben van het leven, dan valt het alleen maar tegen (cat)


    Alis volat propriis.

    AriaM schreef:
    Hiero!
    Eindelijk iemand die dat ook heeft.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Laraah schreef:
    Soms heb ik dat wel eens, maar dat is dan voor een paar uur, niet een dag lang.

    Ja, die dagen heb ik ook wel eens en dan ben ik meestal heel erg stil. En ik heb dus nu een redelijk drukke klasgenote die zodra ik te stil ben, volgens haar aan mij vraagt waarom ik zo stil ben


    Physics is awesome

    Heb ik te vak -.-


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Jagielski schreef:
    Ik heb soms zo weken of maanden, dus nee je bent niet alleen. :Y)

    Galleon schreef:
    Dat heb ik bijna elke dag haha, iedereen vind mij negatief. Maar ik vind gewoon dat alles wat af te kraken valt, dat je dat móet afkraken. :'D Mensen moeten geen hoge verwachtingen gaan hebben van het leven, dan valt het alleen maar tegen (cat)

    Dat dus, maar op school heb ik altijd iets wat mijn werkelijke humeur verhult, want dan lijk ik altijd zo, zorgeloos en simpel. Eenmaal weer thuis, begint het weer :'D


    Let it come and let it be

    Je bent zeker geen uitzondering, want ik heb dat ook. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Laraah schreef:
    Soms heb ik dat wel eens, maar dat is dan voor een paar uur, niet een dag lang.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Laraah schreef:
    Soms heb ik dat wel eens, maar dat is dan voor een paar uur, niet een dag lang.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja, daar heb ik ook wel last van. Maar dat gaat dan gepaard met buien van schuldgevoel en spijt


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right