• Tell me, waar heb jij spijt van?
    Ik ben er wel benieuwd naar.. :'D dus gewoon puur uit nieuwsgierigheid.

    Ik heb er spijt van dat ik ooit iemand een.. tsja, een beetje een erge foto heb gestuurd naar een ex (toenmalige vriend ofc.) .. oh wat bezielde me.
    En ik heb er spijt van dat ik ja heb gezegd toen een meisje me vroeg, 3 weken terug ofzo. :B jongens zijn veel leuker.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    ... Someone i believed in. I should bnot have done that.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Te veel om op te noemen. Seriously.

    Celestia schreef:
    Te veel om op te noemen. Seriously.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Dat ik mijn ex niet face to face verteld heb dat ik de smsjes gelezen heb (no_chears)


    -

    Celestia schreef:
    Te veel om op te noemen. Seriously.

    Dat ik ooit het gedacht dat iemand mijn vriendin was.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Dat zijn dingen waar ik zoveel spijt van heb dat ik ze niet eens kan benoemen...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Haha van veel dingen xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Teveel om op te noemen, believe me


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Eigenlijk moet ik daar best wel over nadenken.
    Ik heb er denk ik best wel spijt van om iemand als een hele goede vriendin te zien.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Dat ik mijn schoonzusje niet gesteund heb toen ze me het hards nodig had....

    Dat ik ooit vrienden ben geworden met Drekkie en zijn levenloze zus, die mensen hebben mij PIJN gedaan en bovendien hebben ze andere (ONSCHULDIGE) mensen pijn gedaan door zich als mij voor te doen. Ik heb spijt dat ik te goedgelovig was.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Van vijf minuten wachten tot we een nieuw topic kunnen aanmaken

    Ik probeer geen spijt te hebben van de dingen die ik doe. Ik leef met de instelling: 'ik heb die beslissing gemaakt met een reden'. Ik kan wel gewoon toegeven dat ik beter een andere beslissing heb gemaakt, maar ik probeer toch geen spijt te hebben.
    Om dan toch maar iets te zeggen: ik zou achteraf gezien heel erg graag Latijn blijven studeren zijn. Maar ik ben gestopt door de slechte leerkracht en als ik dat niet had gedaan, was het alleen maar erger geworden. Toch? Daar hou ik me aan vast. :Y)


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik weet het niet..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you