• Tell me, waar heb jij spijt van?
    Ik ben er wel benieuwd naar.. :'D dus gewoon puur uit nieuwsgierigheid.

    Ik heb er spijt van dat ik ooit iemand een.. tsja, een beetje een erge foto heb gestuurd naar een ex (toenmalige vriend ofc.) .. oh wat bezielde me.
    En ik heb er spijt van dat ik ja heb gezegd toen een meisje me vroeg, 3 weken terug ofzo. :B jongens zijn veel leuker.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Anitaaa schreef:
    (...)
    Same here, mijn zelfbeheersing is best goed dus als ik iets ergs zeg verdient die persoon het gewoon :'D

    Mijn zelfbeheersing is ook goed, maar als de maat vol is, dan word ik vreselijk boos en zeg ik gemene dingen..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Snivellus schreef:
    (...)

    Vroeger bestaat wel als een zelfstandig naamwoord, zoals "back in the days", maar anders kan het niet. Graag gedaan, ik kom uit Nederland ^_^

    Ja dat weet ik, maar in België zeggen we sommige dingen anders en bij mijn weten wordt het hier gewoon goedgekeurd, daarom. ;'D

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 21:17 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Pariah schreef:
    (...)
    Mijn zelfbeheersing is ook goed, maar als de maat vol is, dan word ik vreselijk boos en zeg ik gemene dingen..

    Haha mijn zelfbeheersing is vreselijk, als eerste klassers met hun mega tas tegen me aan beuken is het gelijk 'what the fuck kan je niet kijken waar je loopt domme hoer.'

    en ja, het slaat nergens op, maar ik word heel snel boos + misschien heb ik wel la tourettes! Omdat ik héél veel scheld. x']


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Snivellus schreef:
    Wat ik nog steeds niet snap is schone kleedjes in België. Waarom, WAAROM houden mensen toch zo van tafelkleden bij jullie? I rly dunno D:

    Hoe bedoel je? :p


    Has no one told you she's not breathing?

    ik heb spijt.. dat ik in de eerste geen chinees gekozen heb als vak )));


    | Reality is for people that lack imagination |

    Er zijn zoveel dingen waar ik spijt van heb. Maar een van die dingen is dat ik ooit een 'vriendin' heb gehad waarvan ik dacht dat ik haar kon vertrouwen en dat ze me accepteerde zoals ik was (ik ben namelijk best wel stil en zij was altijd heel druk) maar uiteindelijk deed ze er heel lullig over dat ik verlegen ben, ze verspreidde roddels over me en wilde al mijn vrienden afpakken. Gelukkig is dat laatste niet gebeurd. (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Anitaaa schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je? :p

    Zij gebruiken het woord kleedje niet, alleen voor tafelkleed. Voor ons is het dus wat NL'ers jurk noemen. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    (...)
    Zij gebruiken het woord kleedje niet, alleen voor tafelkleed. Voor ons is het dus wat NL'ers jurk noemen. (cat)

    Oja op die manier.
    Heeeel soms zeg ik jurkje, dat klinkt gewoon zo ontzettend schattig, haha! :3


    Has no one told you she's not breathing?

    Anitaaa schreef:
    (...)
    Oja op die manier.
    Heeeel soms zeg ik jurkje, dat klinkt gewoon zo ontzettend schattig, haha! :3

    Ik niet. Stel me dan een soort oma jurk of zo voor. x'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    ik heb spijt dat ik ooit iets ben begonnen met een gast
    hij is fucking negatief over zichzelf

    Oh, ik heb er echt spijt van dat ik bepaalde dingen aan vriendinnen heb verteld die ze door hebben verteld aan school waardoor ik nu echt dikke shit heb.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Dragonair schreef:
    ik heb spijt dat ik ooit iets ben begonnen met een gast
    hij is fucking negatief over zichzelf

    Je kiest er toch niet voor om onzeker te zijn?


    Has no one told you she's not breathing?

    Anitaaa schreef:
    (...)
    Je kiest er toch niet voor om onzeker te zijn?


    er was meer aan de hand met die gast hoor
    maar dat wist ik toen nog niet

    Zo veel.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb er spijt van dat ik vaak ontzettend lullig gereageerd heb op mensen, ookal bedoelde ze het niet kwaad.
    Ik verdedig mezelf gewoon te snel.