• Tell me, waar heb jij spijt van?
    Ik ben er wel benieuwd naar.. :'D dus gewoon puur uit nieuwsgierigheid.

    Ik heb er spijt van dat ik ooit iemand een.. tsja, een beetje een erge foto heb gestuurd naar een ex (toenmalige vriend ofc.) .. oh wat bezielde me.
    En ik heb er spijt van dat ik ja heb gezegd toen een meisje me vroeg, 3 weken terug ofzo. :B jongens zijn veel leuker.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Niet veel.
    En al zeker niet van gemene dingen die ik ooit tegen iemand heb gezegd.
    Het klinkt harteloos, maar ik ben niet het vergevende type persoon.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    Niet veel.
    En al zeker niet van gemene dingen die ik ooit tegen iemand heb gezegd.
    Het klinkt harteloos, maar ik ben niet het vergevende type persoon.

    Haha. Herkenbaar.


    Has no one told you she's not breathing?

    Pariah schreef:
    Niet veel.
    En al zeker niet van gemene dingen die ik ooit tegen iemand heb gezegd.
    Het klinkt harteloos, maar ik ben niet het vergevende type persoon.

    Ik vergeef wel snel, maar sommige mensen mogen gewoon dood neervallen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Pariah schreef:
    Niet veel.
    En al zeker niet van gemene dingen die ik ooit tegen iemand heb gezegd.
    Het klinkt harteloos, maar ik ben niet het vergevende type persoon.


    Je zal er vast een goeie reden voor hebben ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Anitaaa schreef:
    (...)
    Haha. Herkenbaar.

    Ik zeg die dingen ook voor een reden, dus dan zal het wel verdiend zijn..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Basturdo schreef:
    Dat ik intake heb gehad bij het Leger. Ik ben kleurenblind en daarom wezen ze me af. Oh, en ze vonden me te dik. Hoop dat ze allemaal doodvallen, een voor een.:W

    Ze vonden je te dik? pfff da's echt.. onzin. :'l they we're afraid because if you got accepted you would beat the shit out of them 8'D

    @Olympia, dan moet je dat onthouden voor de volgende keer en hulp gaan zoeken met leren, als je weet dat het je niet lukt!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Van meerdere dingen zoals enkele belachelijke jeugdzonden en blabla.

    Snivellus schreef:
    (...)

    "vroeg" is onregelmatig en krijgt als comparatief niet "vroeger" maar "eerder".

    Voor zover ik weet wordt dat in België gewoon goedgekeurd, maar goed. Heb ik ook weer wat bijgeleerd :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Anitaaa schreef:
    (...)
    Voor zover ik weet wordt dat in België gewoon goedgekeurd, maar goed. Heb ik ook weer wat bijgeleerd :'D


    Vroeger bestaat wel als een zelfstandig naamwoord, zoals "back in the days", maar anders kan het niet. Graag gedaan, ik kom uit Nederland ^_^


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dikkelama schreef:


    Diepe lange dramatische zucht.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Wat ik nog steeds niet snap is schone kleedjes in België. Waarom, WAAROM houden mensen toch zo van tafelkleden bij jullie? I rly dunno D:


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Ze vonden je te dik? pfff da's echt.. onzin. :'l they we're afraid because if you got accepted you would beat the shit out of them 8'D

    Onder andere. Maar het gaat om mijn kleurenblindheid, terwijl ik zit met de kleuren geel etc. Het zijn de felle kleuren die mij te moeilijk zijn. Volgens hen heb ik geen conditie maar ik deed acht jaar K-1. (no_chears) Echt waar, ik ben zo kwaad. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Het spijt me dat ik dingen verwacht van vrienden, die ze blijkbaar niet waar kunnen maken..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Pariah schreef:
    (...)
    Ik zeg die dingen ook voor een reden, dus dan zal het wel verdiend zijn..

    Same here, mijn zelfbeheersing is best goed dus als ik iets ergs zeg verdient die persoon het gewoon :'D


    Has no one told you she's not breathing?