• Nou, maak je borst(en?) maar nat, want hier komt die.

    Ik had een vriendje, het ging geweldig tussen ons. Maar toen we een half jaar hadden ongeveer, kwamen de problemen. Hij vertrouwde mij niet, hij ging vreemd. Vaker... Ik werd boos en ben ook een keer vreemdgegaan, een stomme wraakactie die ik nooit had moeten ondernemen. Nu is het al ongeveer een tijdje uit, en ik mis hem. Ik mis hem godverdomme zo erg. Hij is niet duidelijk. De ene dag zegt die dat die van me houdt en dan daarna doet die weer hartstikke klote. Ik weet het ook niet meer... Ik voel me kapot, waardeloos, gebroken. Niemand begrijpt me. Iedereen zegt, hij is je niet waard, zoek verder. Maar dat wil ik niet. Met hem heb ik het bijvoorbeeld voor het eerst gedaan, dat was heel speciaal, hij was heel speciaal. Bij iedere aanraking ontplofte de vlinders in mijn buik. Ik kwam hem laatst tegen en hij gaf me een knuffel, ik wou dat ik zo voor eeuwig kon blijven staan. Ik heb me nog nooit zo klote gevoeld.

    Soms bellen we wel eens, en dan zeg ik blijkbaar iets verkeerds en hangt hij boos op. Ik voel me dan zo waardeloos maar ik weet het ook niet meer... Alles wat ik doe is verkeerd, ik mag hem niet naar zijn dag vragen want dat is ‘‘te plakkerig’’, ik mag niet laat antwoorden want dan negeer ik hem, ik mag hem niet vragen over school want dan stoor ik, al die dingen. WAT MAG IK WEL? Ik ben zo gebroken, ik slaap amper, ik eet amper, ik weet het gewoon allemaal niet meer. Ik heb dit nog nooit gedacht maar ik wou dat ik overal een einde aan kon maken. Ik weet dat ik dit nooit zou doen maar ik zou het zo graag willen.

    Het spijt me voor dit topic, maar ik kan het aan niemand anders kwijt. I'm desperatly looking for help. Wat, moet, ik, doen?


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    She will be loved.

    O dear god..
    Je bent 14, ik denk dat die jongen echt nog kinderachtig is..
    En btw jullie gaan al vreemd ookal zijn jullie nog maar 14..
    Ik vind dat jullie jullie aanstellen omdat jullie ook nog zo jong zijn..


    Stop wishing, Start doing..

    Ik vind hem raar, hij geeft je een knuffel en doet dan weer zo raar? en ik vind het ook raar dat je hem nog leuk vind na alles wat je zegt uit de 2e alinea. Verder geen commentaar, volg je hart!? weet ik het. :'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Serophina schreef:
    O dear god..
    Je bent 14, ik denk dat die jongen echt nog kinderachtig is..
    En btw jullie gaan al vreemd ookal zijn jullie nog maar 14..
    Ik vind dat jullie jullie aanstellen omdat jullie ook nog zo jong zijn..
    Ik ben vijftien, foutje. Die jongen wordt 17 binnenkort. En waarom zouden we ons aanstellen, of zou ik me aanstellen? Gelden gevoelens pas als je 20 bent of zo?


    She will be loved.

    Je maakt het jezelf moeilijk. Wat jij moet doen is het contact verbreken, want je moet deze pijnlijke break-up nog te boven komen. Verwijder die gast z'n nummer, zeg dat je niks meer met hem te maken wil hebben. Anders krijg je klap na klap te verduren en da's hij niet waard.
    Verbreek. Het. Contact.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 21:39 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Meisje, je moet hem laten gaan.
    Hij is jou niet waard. Niet andersom.
    Ik snap dat het moeilijk is, want dat ís het ook. Maar het wordt beter, écht waar! Ik geef je mijn woord.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Je moet heel erg goed voor jezelf indenken of je hem wel echt terug wilt. Of de voordelen wel afwegen tegen de nadelen. en dan moet je daarin zelf een beslissing nemen. Je kunt ook met hem praten over wat hij nou precies met jou wil. Misschien krijg je dan meer duidelijkheid. Ook al vind ik eigenlijk dat je hem moet laten gaan aangezien hij jou echt niet waard is. Maar goed. Sterkte ermee!

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 21:41 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    Je moet heel erg goed voor jezelf indenken of je hem wel echt terug wilt. Of de voordelen wel afwegen tegen de nadelen. en dan moet je daarin zelf een beslissing nemen. Je kunt ook met hem praten over wat hij nou precies met jou wil. Misschien krijg je dan meer duidelijkheid. Sterkte ermee.
    Hij praat wel, maar hij zegt steeds iets anders, vage antwoorden en zo.


    She will be loved.

    Limerance schreef:
    (...)Hij praat wel, maar hij zegt steeds iets anders, vage antwoorden en zo.

    Pff, lastig zeg. Ik zou hem sowieso toch proberen uit te horen over waarom hij zo tegen jou doet. Over dat hij vindt dat je teveel zeikt blablabla. Want als hij jou echt wilt, dan doet hij dat soort dingen niet. Of hij moet er een reden voor hebben. En als hij dan zegt dat hij je toch wil dan zal hij dat ook moeten laten zien. En als zijn uitspraken een negatieve uitkomst hebben.. dan denk ik toch dat je hem moet laten gaan. Hoe moeilijk dan ook.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Limerance schreef:
    (...)Hij praat wel, maar hij zegt steeds iets anders, vage antwoorden en zo.


    als ik jou was, zou ik dan tegen hem zeggen dat ie eerst maar ff goed moet nadenken wat ie eigenlijk wil en dat je in die tussentijd geen contact wilt...dat er pas weer contact kan zijn als jullie allebei weten wat jullie willen...dat lijkt mij het beste...vaak merk je pas wat je mist als je het "kwijt" bent...hetzelfde moet jij ook doen...wil je hem ECHT terug? Ook al ben je zo onzeker bij hem over wat je mag doen en zijn rare gedrag? Daar moet je volgens mij eerst duidelijk over worden tegen jezelf...en dan kijken wat hij wil en wat jullie mogelijkheden zijn...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Limerance schreef:
    (...)Hij praat wel, maar hij zegt steeds iets anders, vage antwoorden en zo.

    Vaag is niet goed voor je geest. Well.. althans, ligt eraan in welke context.
    Read my last post. Really, just read it.


    No growth of the heart is ever a waste

    je bent 14 net als ik. Please op deze leeftijd hoor je nog niet te denken aan liefde *gayhand*


    Shoganai i ne~

    C18 schreef:
    Je maakt het jezelf moeilijk. Wat jij moet doen is het contact verbreken, want je moet deze pijnlijke break-up nog te boven komen. Verwijder die gast z'n nummer, zeg dat je niks meer met hem te maken wil hebben. Anders krijg je klap na klap te verduren en da's hij niet waard.
    Verbreek. Het. Contact.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik herken je gevoelens. Het is misschien heel erg hard. Maar; Get over him. Als hij zo doet verdien jij beter! Hij heeft het verkloot, niet jij.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2011 - 16:57 ]


    26 - 02 - '16

    C18 schreef:
    Je maakt het jezelf moeilijk. Wat jij moet doen is het contact verbreken, want je moet deze pijnlijke break-up nog te boven komen. Verwijder die gast z'n nummer, zeg dat je niks meer met hem te maken wil hebben. Anders krijg je klap na klap te verduren en da's hij niet waard.
    Verbreek. Het. Contact.


    We bring our sons up to get gunned down.

    C18 schreef:
    Je maakt het jezelf moeilijk. Wat jij moet doen is het contact verbreken, want je moet deze pijnlijke break-up nog te boven komen. Verwijder die gast z'n nummer, zeg dat je niks meer met hem te maken wil hebben. Anders krijg je klap na klap te verduren en da's hij niet waard.
    Verbreek. Het. Contact.


    YAY! :D

    Ik ben het hier volledig mee eens :Y)

    Hoewel een klap op zijn neus ook nog zou mogen van mij (cat)


    quidquid excusatio prandium pro