• Nou, maak je borst(en?) maar nat, want hier komt die.

    Ik had een vriendje, het ging geweldig tussen ons. Maar toen we een half jaar hadden ongeveer, kwamen de problemen. Hij vertrouwde mij niet, hij ging vreemd. Vaker... Ik werd boos en ben ook een keer vreemdgegaan, een stomme wraakactie die ik nooit had moeten ondernemen. Nu is het al ongeveer een tijdje uit, en ik mis hem. Ik mis hem godverdomme zo erg. Hij is niet duidelijk. De ene dag zegt die dat die van me houdt en dan daarna doet die weer hartstikke klote. Ik weet het ook niet meer... Ik voel me kapot, waardeloos, gebroken. Niemand begrijpt me. Iedereen zegt, hij is je niet waard, zoek verder. Maar dat wil ik niet. Met hem heb ik het bijvoorbeeld voor het eerst gedaan, dat was heel speciaal, hij was heel speciaal. Bij iedere aanraking ontplofte de vlinders in mijn buik. Ik kwam hem laatst tegen en hij gaf me een knuffel, ik wou dat ik zo voor eeuwig kon blijven staan. Ik heb me nog nooit zo klote gevoeld.

    Soms bellen we wel eens, en dan zeg ik blijkbaar iets verkeerds en hangt hij boos op. Ik voel me dan zo waardeloos maar ik weet het ook niet meer... Alles wat ik doe is verkeerd, ik mag hem niet naar zijn dag vragen want dat is ‘‘te plakkerig’’, ik mag niet laat antwoorden want dan negeer ik hem, ik mag hem niet vragen over school want dan stoor ik, al die dingen. WAT MAG IK WEL? Ik ben zo gebroken, ik slaap amper, ik eet amper, ik weet het gewoon allemaal niet meer. Ik heb dit nog nooit gedacht maar ik wou dat ik overal een einde aan kon maken. Ik weet dat ik dit nooit zou doen maar ik zou het zo graag willen.

    Het spijt me voor dit topic, maar ik kan het aan niemand anders kwijt. I'm desperatly looking for help. Wat, moet, ik, doen?


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    She will be loved.

    Cresselia schreef:
    je bent 14 net als ik. Please op deze leeftijd hoor je nog niet te denken aan liefde *gayhand*

    Objection.
    Gevoelens van liefde/seksualiteit is heel normaal op die leeftijd. I can tell.


    No growth of the heart is ever a waste

    Geef niet op.
    Kijk het liefst zei ik verbreek het contact, maar omdat ik ook in zo een situatie heb gezeten weet ik gewoon hoe dat voelt. Je
    Kàn hem niet vergeten. Duss wat ik had gedaan was hem gewoon elke x zeggen dat ik niet zonder hem kan, en dat jullie t gewoon nog een keer proberen..
    Ik heb dat gedaan en nu zijn we alweer een paar maandjes samen.. Ennee t gaat super..
    Succes


    So far away..

    Ik snap je denk ik wel,
    Liefde is het ene moment zo mooi en het andere moment zo waardeloos.
    Maar Je moet je eigen weg volgen en je moet het anders gewoon tegen hem zeggen. Je moet je hart volgen, Maar wel blijven na denken.
    Sterkte (A)


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Let him go. Je bent 15, een heel leven voor je. Ja, je hebt pijn en ja, dat is normaal. Maar hij ging vreemd. Waarom? Zonder reden, right? Jij had een reden, een slechte, maar je had er tenminste een.
    En dan doet hij nog zo tegendraads. De ene moment ziet hij je graag, de andere moment kent hij je zogenaamd niet. Wil je dat echt? Zoals C18 zegt, verbreek het contact. Je verdient echt beter dan zo'n rotzak!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California