• Heey, ik vind sinds een tijdje een jongen leuk, maar heb nog niet veel contact met hem gehad. Ik ben heel verlegen, en durf dus niet zomaar even op hem af te stappen. Heeft iemand wat flirttips waardoor ik misschien op een soepele manier meer contact met hem kan krijgen?

    I need you!
    Xoxo


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Uhmm nou ik ben niet zo goed met flirten denk ik dan. Ik stap niet echt op zomaar iemand af. Maar het is niet zo moeilijk om met jongens te praten, gewoon lachen, grappig doen en eigenwijs zijn. Tenminste dat vinden ze mij wel xd. Gewoon chill en wees jezelf!


    Alleen maar tranen van geluk

    Interesseer je voor wat hem bezighoud, maar blijf vooral jezelf.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Shirt uittrekken werkt altijd

    Naar hem toe lopen en hallo zeggen? Praatje maken?


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Shirt uittrekken werkt altijd

    Naar hem toe lopen en hallo zeggen? Praatje maken?

    Tja, voor zoiets ben ik dus te verlegen. En bovendien is hij altijd bijnzn vrienden...


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Panthera schreef:
    (...)
    Tja, voor zoiets ben ik dus te verlegen. En bovendien is hij altijd bijnzn vrienden...


    Stuur je vriendinnen op zijn vrienden af! :D

    En omdat ie al zijn vrienden belaagd ziet worden door meisjes, voelt ie zich alleen. En als er dan een meisje naar hém toe komt... :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Stuur je vriendinnen op zijn vrienden af! :D

    En omdat ie al zijn vrienden belaagd ziet worden door meisjes, voelt ie zich alleen. En als er dan een meisje naar hém toe komt... :Y)

    Hmm.. Best een goed idee, thnxx! ^^


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Stuur em een berichtje op hyves of facebook enzo? ^^

    Panthera schreef:
    (...)
    Hmm.. Best een goed idee, thnxx! ^^


    ^^
    Ponies are here to help :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    NUTS schreef:
    Stuur em een berichtje op hyves of facebook enzo? ^^

    Hij is nooit online xd


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    school, nummer vragen, of zoiets? ja, gewoon NIET moeilijk denken


    Don't dream your life, but live your dream!

    Stray schreef:
    school, nummer vragen, of zoiets? ja, gewoon NIET moeilijk denken

    Oja, das waar. Mn vriendin had een tip gegeven voor als je iemands nummer wilt. Vraag hoe laat het is en als hij zn telefoon pakt vraag je zn nummer. Dankje (;


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    handige tips zeg, moet dat ook eens gaan doen. bedank voor dit topic te openen


    -

    4everKaulitz schreef:
    handige tips zeg, moet dat ook eens gaan doen. bedank voor dit topic te openen

    Haha nou, ik heb het zelf anders ook behoorlijk nodig hoor (;
    Xoxo en suc6 met de boy


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Heeft niemand nog tips?
    Whaa ik heb jullie nodig quizlet ;(


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Als hij naar je kijkt, glimlach dan. Probeer de aandacht op jezelf te stellen door bijvoorbeeld een vraag te stellen in de klas en kijk of hij geïnteresseerd naar je blijft kijken. Ik doe eerst altijd de kat uit de boom kijken - ik val in de herhaling lol - voordat ik iets onderneem, dan weet ik zeker dat ik geen blauwtje loop. Goodluck ^^


    To love is to destroy.