• LOVE THE NUMBER ^^




    we wanna own it.
    5 october.
    One band is coming to Holland.
    our dream.
    One direction


    Some things are changing too much.

    robiinnx schreef:
    Sannee, je hebt harry's blote kont foto gemist (:



    en ik zie ook niet alle fotos:S


    SEXY HAZZA !
    hoe komt die foto ? HAHAHAHAHA


    i'm broken, do you hear me.

    Dubbel xd

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 16:48 ]


    i'm broken, do you hear me.

    serieus gek, die auditie van Guy bij TVOH blijft zo goed.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    CHELSEA, anders gaan wij volgende week zaterdag afspreken? (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    CHELSEA, anders gaan wij volgende week zaterdag afspreken? (:


    Hmmm volgende week zaterdag, even denken de hoeveelste is het dan? ah de eerste haha hoe kon ik dat vergeten DAT IS EEN VAN DE DAGEN. hmm, het kan zijn dat ik moet werken, maar dat weet ik best op tijd dus ik hou je op de hoogte :D <3


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    Hmmm volgende week zaterdag, even denken de hoeveelste is het dan? ah de eerste haha hoe kon ik dat vergeten DAT IS EEN VAN DE DAGEN. hmm, het kan zijn dat ik moet werken, maar dat weet ik best op tijd dus ik hou je op de hoogte :D <3
    oke is goed hihi. anders dan zijn wij straks de enige hier, kunnen we net zo goed afspreken als je niet moet werken (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    I DON'T KNOW I'M BEAUTIFUL, oke grapje (krul)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    EN WAT LEES IK NET
    KOMEN DIE DUITSE WIJFEN OOK :O


    i'm broken, do you hear me.

    NIAM schreef:
    (...)oke is goed hihi. anders dan zijn wij straks de enige hier, kunnen we net zo goed afspreken als je niet moet werken (:


    Jaa inderdaad, slim van je !
    hahaha vandaag is het best dood hier eh, ik dacht ooh ik zal weer een topic gemist hebben maar das niet het geval xd


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    EN WAT LEES IK NET
    KOMEN DIE DUITSE WIJFEN OOK :O
    JA BEDOEL JE DAT ER MENSEN UIT DUITSLAND NAAR AMSTERDAM KOMEN? WANT DAT IS ECHT ZOOOOO STOM HE, GA LEKKER NAAR DIE PLEK WAAR ZE DAAR KOMEN.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    Jaa inderdaad, slim van je !
    hahaha vandaag is het best dood hier eh, ik dacht ooh ik zal weer een topic gemist hebben maar das niet het geval xd
    jaa dacht ik ook haha, maar waarschijnlijk komen er vanavond weer meer mensen (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik liep net tegen een wit geverfd kozijn aan x'D Hahah en toen zat er verf in mijn haar, wat er uit moest met stinkende terpentine, bah. Waarom is dat nou echt weer een actie voor mij? (nerd)

    NIAM schreef:
    (...)JA BEDOEL JE DAT ER MENSEN UIT DUITSLAND NAAR AMSTERDAM KOMEN? WANT DAT IS ECHT ZOOOOO STOM HE, GA LEKKER NAAR DIE PLEK WAAR ZE DAAR KOMEN.
    Wedden dat ze daarom niet goed deden met die wedstrijd? Ze dachten natuurlijk: We gaan wel naar Amsterdam, dat is niet zo ver!
    Nou, ik ga aan de grens staan, en als er duitsers aankomen, jaag ik ze persoonlijk terug!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    AAAAAAH ZO EEN MEISJE IS ECHT LIEF. ze zag dat mijn kluis open stond, en zag mijn map van BSM liggen, dus ze zeggt heb je BSM? ik zeg jaa haha. zegt zo oh dan moet je echt een moelijk verslag maken, heb ik ook gehad! ik zeg; oh nee he. zegt ze; ja ik heb die nog. ik stuur hem wel naar je door, ik zou er een 8 voor hebben gekregen maar ik had een 6 omdat ik hem te laat had ingelevert. dus ik zag haar vandaag op de voetbal dus ze zegt; ja sanne wat is je email want dan stuur ik hem door! DUS NU BEN IK BLIJ ;x


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Narry schreef:
    Ik liep net tegen een wit geverfd kozijn aan x'D Hahah en toen zat er verf in mijn haar, wat er uit moest met stinkende terpentine, bah. Waarom is dat nou echt weer een actie voor mij? (nerd)
    haha dat is ook echt een actie voor mij!


    If you spread your wings, you can fly away with me.